جستجو منو
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هدفون و هدست   هدفون بلوتوثی جی بی ال JBL Quantum 800
هدفون بلوتوثی جی بی ال JBL Quantum 800
هدفون بلوتوثی جی بی ال JBL Quantum 800
هدفون بلوتوثی جی بی ال JBL Quantum 800
هدفون بلوتوثی جی بی ال JBL Quantum 800

هدفون بلوتوثی جی بی ال JBL Quantum 800

 تعداد
۱
 قیمت
۹,۵۹۰,۰۰۰ تومان

هدفون بی‌سیم جی بی ال مدل JBL Quantum 800 به شکل دور گوشی Over-Ear)) طراحی شده است و نوع آکوستیک آن پشت‌بسته Closed-Back)) است. گوشی‌های آن بسیار باکیفیت طراحی شده و با روکشی از چرم مصنوعی پوشانده شده‌اند. هر یک از کاپ‌های این هدست با دقت بالایی تهیه شده و هنگام قرارگیری روی گوش، موجب راحتی گوش کاربر می‌شوند. این کاپ‌ها با یک لایه چرم با کیفیت پوشانده شده‌اند و به‌این‌ترتیب می‌توان ساعات طولانی با آن به گیم پرداخت بدون اینکه گوش‌ها یا سر کاربر، فشار اضافی احساس کند. طراحی این هدست علاوه بر راحتی گوش کاربر، در نقش یک عایق صدا هم عمل کرده و نویزهای محیطی را تا حدودی فیلتر می‌کند. این هدست به‌خوبی روی سر قرار گرفته و به اصلاح پایداری آن هم مناسب است؛ به این معنی که اگر کاربر حین استفاده از این هدست، حرکات بدنی شدیدی نداشته باشد، هدست به‌خوبی در جای خود حفظ می‌شود.

جی‌بی‌ال در ساخت هدفون JBL Quantum 800، از متریال درجه یکی از جمله پلاستیک مشکی و فلز مات استفاده کرده است. به گونه‌ای که شکل ظاهری این هدست، می‌تواند نظر هر کاربری را به خود جلب کند. استفاده از چنین متریالی، موجب مقاومت بیشتر بدنه این هدست شده و این امکان را فراهم کرده است که هدست در اثر برخورد با دیگر لوازم بیرونی یا سایر آسیب‌های این‌چنینی، صدمه نبیند. تمام قسمت هدبند آن نرم بوده و با لایه‌ای از چرم که داخل آن با فوم نرم پر شده است پوشانده شده؛ به همین دلیل در حین قرارگیری روی سر، به هیچ عنوان آزاردهنده نبوده و موجب راحتی بیشتر کاربر می‌شود. در قسمت بالایی این هدبند هم آرم مخصوص JBL خودنمایی می‌کند.

این هدست گیمینگ، طراحی ویژه‌ای داشته و شبیه به دیگر هدست‌های گیمینگ طراحی شده است؛ به همین دلیل استفاده از آن در روزمره و برای کاربری‌های دیگر، خیلی جالب نخواهد بود! البته این امر هم کاملاً سلیقه‌ای بوده و به خود کاربر بستگی دارد. در این هدست، امکان چرخاندن گوشی‌ها نیز وجود دارد تا از این طریق، فضای کمتری را اشغال کرده و حین جابه‌جایی در کیف هم جای بگیرد. کناره‌های این هدفون هم قابل‌تنظیم بوده و هر کاربر می‌تواند متناسب با نیاز خود آن را تنظیم کند که کاپ‌ها دقیقاً مماس بر گوش قرار بگیرند.

جی‌بی‌ال این هدست زیبای گیمینگ خود را در رنگ واحد مشکی طراحی و تولید کرده است. این هدست جی بی ال وزنی بالا و برابر با 410 گرم دارد. این میزان وزن در مقایسه با سایر هدست‌های جی بی ال بالا ارزیابی می‌شود؛ اما به دلیل کیفیت بالا، طراحی ویژه و متریال درجه یک استفاده شده در آن، نمی‌توان به چشم یک ایراد به آن نگاه کرد. برای داشتن درک بهتر از ابعاد این هدست، در ادامه اندازه‌های برخی از قسمت‌های کاپ آن را گزارش می‌کنیم:

ارتفاع خارجی جام گوش: 8.7 سانتی‌متر
ارتفاع داخلی جام گوش: 6.2 سانتی‌متر
عرض داخلی جام گوش: 4.2 سانتی‌متر
عمق کاپ گوش: 2.7 سانتی‌متر

در هدست JBL Quantum 800 در پشت هر گوش، یک صفحه دایره‌ای‌شکل با آرم JBL وجود دارد که هنگام روشن بودن، به نورپردازی RGB مزین می‌شود. این نورها قابل‌تنظیم بوده و کاربران می‌توانند از طریق نرم‌افزار اختصاصی این هدست آن را به‌دلخواه خود تنظیم کنند. کاپ گوش چپ، شامل یک میکروفون هم شده است. این میکروفون تاشو نیست؛ اما در سمت بالا و پایین تنظیم می‌شود. پایین‌بودن این میکروفون به معنی فعال‌بودن آن و بالابودن این میکروفون به معنی خاموش بودن آن است. گوش سمت راست این هدست دربرگیرنده کلید پاور و دکمه جفت‌شدن بلوتوث بوده است. دیگر پورت و دکمه‌ها در کاپ سمت چپ هدست تعبیه شده‌اند. این موارد عبارت‌اند از: پورت شارژ USB، کانکتور جک 3.5 میلی‌متری صدا، دکمه بی‌صدا کردن میکروفون، اسلایدر تنظیم صدا، اسلایدر تعادل بازی/چت و دکمه روشن‌کردن حذف نویز.

در مجموع این هدست طراحی و کیفیت ساخت فوق‌العاده بالایی داشته و این موضوع را می‌توان در نگاه اول هم متوجه شد. متأسفانه این هدست به هیچ گواهی IP به‌منظور مقاومت در برابر آب و رطوبت و همچنین گردوغبار مجهز نشده است؛ به همین دلیل توصیه می‌شود در استفاده‌های روزانه، جانب احتیاط را رعایت کنید تا هدست با آب، تماسی نداشته باشد. برای استفاده از این هدست، کافی است که کلید پاور را به سمت بالا بلغزانید تا هدست روشن شود. به پایین لغزاندن همین کلید پاور نیز موجب خاموش‌شدن هدست می‌شود. با روشن‌شدن این هدست، چراغ وضعیت به رنگ سفید، تغییر رنگ می‌دهد.

همان‌طور که در بخش اقلام همراه این هدفون هم بیان کردیم، یک دانگل وایرلس نیز در جعبه این محصول و به همراه هدفون ارائه شده است. این دانگل وایرلس مشگی رنگ بوده و حدود 6 سانتی‌متر طول دارد. این دانگل به یک پلاگین USB متصل می‌شود که جلوتر طرز کار و نحوه استفاده از آن را هم توضیح خواهیم داد. در این دانگل بی‌سیم، یک نشانگر LED در روی آن و در کنار آرم JBL وجود داشته و یک دکمه اتصال هم در سمت کناری آن تعبیه شده است.

نحوه کنترل عملکردها از طریق دکمه‌های فیزیکی در هدست JBL Quantum 800

در گوش سمت چپ این هدفون که میکروفون هم به آن متصل است، چندین دکمه و اسلایدر و پورت تعبیه شده است. کلیدهای موجود در بدنه هدست JBL Quantum 800، چندمنظوره طراحی شده‌اند و بسته به مدت نگه‌داشتن آن‌ها، ویژگی‌های مختلفی را می‌توان کنترل کرد. اجزای موجود در این گوش هدست کوانتوم 800 عبارت‌اند از:

چراغ نشانگر LED برای نشان‌دادن حالت ANC یا Talk Thru: با فعال‌بودن حالت ANC، این چراغ سفید ثابت بوده و با فعال‌بودن Talk Thru، چراغ نشانگر به حالت سفید چشمک‌زن درمی‌آید.

دکمه فعال‌کردن حالت ANC و Talk Thru: روی این دکمه علامتی شبیه به a حک شده است. اگر این دکمه را یک‌بار بزنید حالت ANC فعال شده و اگر این دکمه را به مدت 2 ثانیه فشار داده و نگه دارید، حالت Talk Thru فعال می‌شود.
دکمه تعادل چت صوتی بازی و دکمه افزایش صدای چت: روی این دکمه علامت دسته بازی حک شده است. این دکمه کنترلی، ولوم چت را دررابطه‌با ولوم صوتی گیم بالانس می‌کند و به کاربر این امکان را می‌دهد که سطح صدا را در لحظه تنظیم کند. همچنین کنترل صدای بازی و چت به کاربر امکان می‌دهد که تعادل مناسبی را روی هدست و بدون نیاز به ترک بازی اعمال کند.
دکمه کنترل صدا: برای افزایش یا کاهش میزان ولوم
چراغ نشانگر LED برای نشان‌دادن وضعیت شارژ هدست

دکمه بی‌صدا کردن میکروفون و قطع صدا: با یک‌بار فشردن این دکمه، میکروفون بی‌صدا شده و با 5 ثانیه نگه داشتن آن، نورپردازی RGB روشن یا خاموش می‌شود. دقت داشته باشید که این حالت با دانگل در دسترس بوده و استفاده از آن در حالت اتصال به جک 3.5 میلی‌متری هدفون ممکن نیست.
کانکتور جک 3.5 میلی‌متری هدفون برای اتصال سیمی
پورت USB برای شارژ هدست

میکروفون: برای قطع‌کردن صدا، لازم است که میکروفون را به سمت بالا حرکت داده و برای استفاده از میکروفون و صحبت‌کردن، میکروفون را به سمت پایین بیاورید تا در مجاورت دهان کاربر قرار بگیرد.
چراغ LED موجود در نوک میکروفون: این نشانگر نیز وضعیت قطع و اتصال میکروفون را اعلام می‌کند. قرمز بودن این چراغ LED نشان‌دهنده خاموش بودن میکروفون است.
 

گوش سمت راست هدست نیز اجزایی را در خود جای‌داده است که عبارت‌اند از:

دکمه جفت‌کردن بلوتوث برای اتصال هدست به گوشی، لپ‌تاپ یا... : برای فعال‌کردن بلوتوث، بایستی به مدت 2 ثانیه آن را نگه دارید، تا هدست وارد حالت پیرینگ یا جفت شدن شود.
اسلایدر روشن و خاموش‌کردن هدست و جفت‌شدن هدست با دانگل: با کشیدن این اسلایدر به سمت بالا و پایین، هدست روشن و خاموش می‌شود. همچنین اگر اسلایدر را به سمت بالا کشیده و بیش از 5 ثانیه آن را نگه دارید، دانگل وایرلس، وارد حالت جفت‌شدن می‌شود.
چراغ LED نشان‌دهنده وضعیت روشن/خاموش هدست، وضعیت بلوتوث و وضعیت اتصال دانگل
 

دکمه‌های موجود روی دانگل بی‌سیم نیز عبارت‌اند از:

دکمه جفت‌شدن دانگل با هدفون: اگر این دکمه را بیش از 5 ثانیه نگه دارید، دانگل وارد حالت Pairing یا جفت شدن می‌شود.
چراغ LED نشان‌دهنده وضعیت اتصال دانگل 4G USB
 

دکمه‌های موجود روی کابل جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز عبارت‌اند از:


دکمه کنترل صدا و دکمه قطع‌کردن میکروفون: اسلایدر را بلغزانید تا میکروفون را در اتصال صوتی با جک 3.5 میلی‌متری، قطع یا وصل کنید. همچنین امکان تنطیم ولوم مکالمه و تنطیم ولوم هدست هم از این طریق ممکن است.

نحوه اتصال هدست بلوتوثی JBL Quantum 800

هدفون گیمینگ JBL Quantum 800، به سه روش می‌تواند به لوازم الکترونیک دیگر از جمله گوشی هوشمند، ویندوز، مک، کنسول بازی، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو سوئیچ متصل شود. این روش‌های عبارت‌اند از:

روش اول: اتصال از طریق جک 3.5 میلی‌متری هدفون: برای استفاده از این روش اتصال، لازم است که کانکتور مشکی رنگ کابل جک 3.5 میلی‌متری هدفون را به هدست متصل کرده و سپس کانکتور نارنجی رنگ آن را به جک 3.5 میلی‌متری هدفون روی PC، کنسول بازی، ایکس باکس، گوشی موبایل یا... متصل کنید. در این حالت از طریق دکمه‌های موجود در روی کابل، می‌توانید میزان ولوم را کم یا زیاد کنید. همچنین می‌توانید کلید دیگر را بلغزانید تا میکروفون قطع و وصل شود. این حالت اتصال با رایانه شخصی، پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ، موبایل، مک، واقعیت مجازی سازگار است. در حالت اتصال با جک 3.5 میلی‌متری هدفون، این هدست در تمام این گجت‌های یاد شده، صدای استریو را به ارمغان می‌آورد.

روش دوم: اتصال از طریق دانگل بی‌سیم 2.4G USB: برای استفاده از این روش اتصال، ابتدا لازم است که دانگل بی‌سیم 2.4G USB را به درگاه USB-A روی PC، مک یا PS4 جا بزنید. سپس هدست را روشن کرده و اجازه دهید تا Pair یا جفت شود. در این حین هدست به‌صورت خودکار به دانگل وصل خواهد شد. در این هنگام هم می‌توان عملکردهای اساسی را روی آن انجام داد. مثلاً می‌توان:

ولوم اصلی را کم و یا زیاد کرد.
اسلایدر مربوطه را به یک سمت (سمتی که علامت دسته گیم دارد) چرخاند تا ولوم بازی زیاد شود. یا می‌توان آن را خلاف جهت آن چرخاند تا ولوم چت زیاد شود.
می‌توان میکروفون را قطع و وصل کرد یا چراغ‌های نورپردازی RGB را روشن و خاموش کرد.
می‌توان حالت ANC یا Talk Thru را روشن یا خاموش کرد.

برای جفت‌کردن دستی دانگل، بایستی ابتدا روی هدست، دکمه پاور را به سمت بالا بلغزانید و بیش از 5 ثانیه نگه دارید تا چراغ وضعیت به صورت سفید و چشمک‌زن دربیاید. سپس روی دانگل بی‌سیم 2.4G USB، گزینه کانکت را بیشتر از 5 ثانیه فشار دهید تا چراغ آن به صورت سفید درآمده و سریعاً چشمک بزند. هر دو چراغ روی هدست و دانگل، پس از اتصال موفقیت‌آمیز به رنگ سفید درمی‌آیند.

در صورت اتصال وایرلس با دانگل در PS4، MAC، VR این هدست می‌تواند صدایی استریو ارائه دهد. در صورت اتصال با دانگل به PC یا همان کامپیوتر شخصی، صدای فراگیر و ویژه QuantumSURROUND و DTS headphone:X v2.0 در دسترس خواهد بود. دقت داشته باشید که در صورت اتصال از طریق دانگل، تأخیر صدا به حداقل رسیده و کاربر می‌تواند حداکثر کیفیت ممکن را از هدست دریافت کند.

روش سوم: اتصال از طریق بلوتوث: هدفون JBL Quantum 800 از بلوتوث نسخه 5.0 بهره برده است. در صورت استفاده از این نوع روش اتصال، کاربران می‌توانند ضمن انجام بازی، بدون ترس از از دست دادن تماس‌های مهم، گوشی هوشمند خود را به هدست متصل کنند. در اتصال از طریق بلوتوث، این هدست می‌تواند به هر دستگاه دارای بلوتوث متصل شود. برای استفاده از روش اتصال از طریق بلوتوث، لازم است که کلید بلوتوث موجود در روی هدست را بیش از 2 ثانیه نگه دارید تا چراغ وضعیت آن چشمک‌زن شود. این حالت نشان‌دهنده جفت‌سازی هدست با گوشی است. سپس بلوتوث گوشی‌تان را روشن کرده و از قسمت دیوایس‌ها در لیست بلوتوث، نام JBL Quantum 800 را انتخاب کنید. در این حالت چراغ وضعیت به صورت آهسته چشمک زده و سپس به رنگ آبی ثابت درمی‌آید.

در این روش اتصال، می‌توان تماس‌های ورودی را کنترل کرد. به این شکل که برای پاسخ‌دادن به تماس، بایستی یک‌بار دکمه بلوتوث را فشار دهید. برای ردکردن تماس، دو بار این کلید را فشار دهید. همچنین اگر ضمن داشتن یک تماس تلفنی، یکبار دکمه بلوتوث را فشار دهید، تماس قطع خواهد شد. در روش اتصال با بلوتوث، محدوده اتصال مناسب بوده و تأخیر آن هم در رایانه‌های شخصی و اندروید نسبتاً کم است؛ اما میزان تأخیر آن در گوشی‌های iOS کمی بیشتر ارزیابی می‌شود. در صورت اتصال هدست با بلوتوث به PC، Mac یا گوشی موبایل، صدای استریو ارائه می‌شود.

پشتیبانی از نرم‌افزار  JBL QuantumENGINE  در هدفون جی بی ال کوانتوم 800

هدفون گیمینگ JBL Quantum 800، از نرم‌افزار اختصاصی JBL QuantumENGINE پشتیبانی می‌کند. این نرم‌افزار فقط با ویندوز 7 و ویندوز 10 (64 بیتی) سازگار بوده و برای نصب شدن، به حدود 500 مگابایت فضای خالی روی هارد نیاز دارد. به عبارت دیگر، این برنامه فقط در رایانه شخصی و با اتصال دانگل بی‌سیم 2.4G USB در دسترس است. می‌توان این برنامه ویژه را از طریق وب‌سایت رسمی JBL دانلود و نصب کرد. کاربران می‌توانند به کمک این نرم‌افزار اختصاصی، یک پروفایل کاربری شخصی ساخته و تنظیمات صدا، میکروفون و نورپردازی را به دلخواه خود شخصی سازی کنند.

از جمله کارهایی که می‌توان از طریق نرم‌افزار JBL QuantumENGINE  در هدست JBL Quantum 800 انجام داد، عبارت است از:

شخصی‌سازی اکولایزر EQ به‌دلخواه خود
تنظیم اکولایزر صدا و انتخاب آن از بین 6 حالت پیش‌فرض
تغییر سطح میکروفون و تنظیم اینکه چه میزان از صدای شما، در حین صحبت‌کردن از هدست‌ها شنیده شود.
تقویت یا خاموش کردن صدای فراگیر QuantumSURROUND و DTS headphone:X v2.0
تغییردادن و شخصی‌سازی جلوه‌های نورپردازی RGB در پنج رنگ مختلف و با سرعت چرخش متفاوت

کیفیت صدای هدست JBL Quantum 800


همان‌طور که می‌دانید مهم‌ترین قسمت هدفون‌ها، درایورهای به‌کاررفته درون آن است. کیفیت صدای  هدفون‌ها تا حد زیادی به درایورهای به‌کاررفته در هدست وابسته است؛ به این شکل که هر چقدر قطر درایور به‌کاررفته بزرگ‌تر باشد، کیفیت صدا هم بهتر است. هدست بی‌سیم گیمینگ جی‌بی‌ال مدل JBL Quantum 800 از درایورهای 50 میلی‌متری بهره برده است. بزرگ‌بودن این درایورها سبب شده است که هدست قدرت کافی برای ایجاد بیس‌های عمیق داشته باشد. این درایورها کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورند.

این هدست با حساسیت 95 دسی‌بل، می‌تواند قدرت صدای بالا و بیس نرم و شفافیت صدای خوبی را ایجاد کند. این حساسیت درایور، نشان‌دهنده سطح بلندی صدا با ورودی توان پایین است. این نیز می‌تواند به معنای کارایی بالا در تبدیل توان الکتریکی به صدا باشد که به کاربر اجازه می‌دهد حتی با دستگاه‌هایی با خروجی توان کمتر، صدای بلند و واضحی داشته باشید. محدوده پاسخ فرکانسی (اکتیو) این هدست برابر با 20 هرتز الی 20 کیلو هرتز گزارش شده است. هر چه فرکانس پایین کمتر باشد، قدرت بیس بیشتر بوده و هر چه فرکانس بالا بیشتر باشد، صدا از وضوح بیشتری برخوردار است. این میزان، می‌تواند طیف شنوایی انسان را کاملاً پوشش دهد؛ به‌این‌ترتیب در این هدفون می‌توان تمام جزئیات صوتی از پایین‌ترین بیس‌ها تا بالاترین تریبل‌ها را به وضوح شنید.

هدست JBL Quantum 800 دارای آمپدانسی برابر با 32 اهم است. این امر موجب شده است که این هدست برای استفاده با انواع دستگاه‌های پخش موسیقی، از جمله پخش‌کننده‌های قابل‌حمل و تلفن‌های هوشمند ایده‌آل باشد. در حقیقت امپدانس پایین به معنای سازگاری بهتر و افزایش حجم صدا بدون نیاز به توان زیاد است که برای کاربرانی که قصد دارند از هدست خود در حین حرکت استفاده کنند، مفید است. حداکثر قدرت ورودی این هدفون گیمینگ نیز برابر با 30 میلی‌وات گزارش شده است.

هدفون گیمینگ کوانتوم 800 علاوه بر داشتن کاپ‌هایی که در نقش عایق صدا عمل می‌کنند، از قابلیت اکتیو نویز کنسلینگ یا همان ANC هم بهره برده است. به عبارتی این هدست به طور مداوم نویز اطراف کاربر را کنترل می‌کند سپس یک فیلتر تنظیم شده دقیق ایجاد می‌کند که به طور فعال نویزهای مزاحم محیطی را حذف می‌کند. با فعال‌شدن حالت ANC نویزهای محیطی به طرز قابل‌توجهی فیلتر شده و به گوش کاربر نمی‌رسند. به‌این‌ترتیب کاربر می‌تواند بدون حواس‌پرتی درگیر بازی و گیمینگ شود. گفتنی است که حالت ANC در این هدست، می‌تواند تا حد قابل‌توجهی نویزها را فیلتر کرده و حتی در موقعیت‌های شلوغ هم صدایی شفاف و واضح ارائه دهد. دقت داشته باشید که ویژگی ANC، فقط از طریق ارتباط با دانگل USB در دسترس بوده و فقط با رایانه شخصی، پلی‌استیشن و مک سازگار است.

هدست JBL Quantum 800، می‌تواند بیس‌های عمیق و سنگینی ایجاد کند. در این هدست گفتارها و آواها واضح بوده و ثبات پاسخ فرکانسی نیز مناسب است. این هدست در تولید صدای سازها و گفتارها خیلی دقیق عمل می‌کند و صدای ایجاد شده، کاملاً طبیعی و مناسب به نظر می‌رسد. اگر از تنظیمات نرم‌افزار این هدست، اکولایزر را شخصی‌سازی کنید، صداهای محکم‌تری تولید شده و درعین‌حال هیچ صدایی از دست نمی‌رود. هدست گیمینگ جی بی ال کوانتوم 800، از صدای فراگیر QuantumSURROUND و DTS headphone:X v2.0 هم پشتیبانی می‌کند. هر دو این حالت‌ها فقط در رایانه شخصی و ویندوز در دسترس هستند. صدای فراگیر QuantumSURROUND، بهترین صدای فراگیر فضایی را ایجاد می‌کند. این هدست به کمک این صدای فراگیر، واقعی‌ترین صداها را ارائه می‌دهد که این نیز به نوبه خود، یک مزیت رقابتی در حین اجرای گیم است.

هدست کوانتوم 800، کوچک‌ترین صدای قدم‌ها در بازی تا صداهای انفجار بزرگ را خیلی دقیق ارائه می‌دهد تا هر صحنه از گیم، رقابتی شده و به هیجان آن اضافه شود. در این صورت کاربر کوچک‌ترین صدایی را حین بازی کردن از دست نمی‌دهد. استفاده از حالت فراگیر شبیه‌سازی شده کوانتوم، بهترین تعادل را هنگام گوش دادن به موسیقی ایجاد می‌کند. حالت‌های استریو و DTS فرکانس‌های بالاتر را افزایش نمی‌دهند، بنابراین موسیقی می‌تواند کمی یکنواخت به نظر برسد یا (در صورت استفاده از Bass Boost از پیش تنظیم‌شده) ممن است باس‌ها سنگین باشند. استفاده از این دو صدای فراگیر در حین بازی، صدای واقعی و طبیعی ارائه داده و این احساس را در کاربر ایجاد می‌کند که گویی در موقعیت واقعی بازی حضور دارد. در هدست گیمینگ کوانتوم 800، پشتیبانی از پروفایل‌های صدای HFP و A2DP، پشتیبانی از محتوای Hi-Res و فناوری QuantumSOND برای تقویت صدا در بازی‌های ویدئویی وجود دارد. این هدفون خاص جی‌بی‌ال، دارای تأییدیه دیسکورد بوده و همچنین با تیم اسپیک و اسکایپ هم سازگار است.

این هدست جی‌بی‌ال به میکروفون‌ هم مجهز شده است. میکروفون این هدفون با برداشت صوت تک‌سویه یا Uni-directional در نظر گرفته شده است. به عبارت ساده‌تر، این نوع میکروفون‌ها عمدتاً از یک‌جهت صدا را با حساسیت بالایی دریافت می‌کنند. این میکروفون قابلیت تنظیم زاویه هم داشته و کاربر برای استفاده از آن باید آن را به سمت پایین هل دهد. بالابردن آن نیز موجب غیرفعال‌شدن میکروفون می‌شود. میکروفون این هدفون از قابلیت حذف نویز بی‌بهره بوده است؛ اما بااین‌حال می‌تواند صدای کاربر را به‌وضوح و بدون نویزهای مزاحم محیطی به طرف مقابل انتقال دهد. با استفاده از میکروفون این هدست و در صورت استفاده از دانگل وایرلس یا بلوتوث، می‌توانید تجربه بهتری هم داشته باشید.

میکروفون هدفون JBL Quantum 800، دارای فناوری حذف اکو هم هست. فناوری لغو اکو باعث می‌شود که هنگام جمع‌کردن نیروها یا مخالفان خود در بازی، صدای شما با وضوح بالاتری شنیده شود. در این هدفون، امکان بی‌صدا کردن صدا در دو طرف هم وجود دارد. برای این کار کافی است میکروفون را به سمت بالا تا کرده و یا دکمه مخصوص تعبیه شده روی کاپ هدست را فشار دهید. بازه پاسخ‌دهی فرکانس میکروفون این هدفون برابر با 100 تا 10000 هرتز اعلام شده است. در این هدست بلوتوثی، قابلیت Talk Thru نیز وجود دارد. با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند مکالمات عادی خود را بدون برداشتن هدفون ادامه دهند.

باتری و میزان شارژدهی هدست جی‌بی‌ال مدل JBL Quantum 800

انرژی لازم برای این هدست گیمینگ جی بی ال از طریق یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1300 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود. این هدست در صورت روشن بودن حالت اکتیو نویز کنسلینگ ANC و نورپردازی RGB حدود 8 ساعت شارژدهی داشته و شارژدهی آن در صورت خاموش بودن حالت ANC و نورپردازی RGB به حدود 14 ساعت می‌رسد. بنابراین می‌توان گفت حداکثر مدت زمانی که این هدست با یک‌بار شارژ شدن می‌تواند فعال باشد، 14 ساعت است.

هدفون بی‌سیم جی بی ال مدل کوانتوم 800 به کمک کابل تایپ سی عرضه شده به همراه محصول و از طریق پورت تایپ سی تعبیه شده در کاپ هدست، مجدداً شارژ می‌شود. این محصول برای فول‌شارژ شدن خود از 0 تا 100 درصد نیز به حدود 2 ساعت زمان نیاز دارد. چراغ LED نشانگر که در بدنه کاپ آن قرار گرفته است، از وضعیت شارژ آن خبر می‌دهد. اگر این چراغ LED به رنگ قرمز درآمده و چشمک بزند، نشان می‌دهد که شارژ هدست کم بوده و به شارژ نیاز دارد. چراغ قرمز ثابت، گویای در حال شارژ بودن هدست بوده و چراغ سفید ثابت، خبر از فول‌شارژ شدن هدست می‌دهد.

هدفون گیمینگ JBL Quantum 800، پس از 10 دقیقه عدم فعالیت، به صورت خودکار خاموش می‌شود تا در مصرف باتری هدست صرفه‌جویی کند. دقت داشته باشید که اگر هدفون خود را برای بار اول شارژ می‌کنید یا چنانچه مدتی طولانی است که از هدفون خود استفاده نکرده‌اید، توصیه می‌شود باتری آن را فول‌شارژ کنید تا دوام و عمر طولانی‌تری داشته باشد. همچنین برای افزایش طول عمر باتری هدست بهتر است که حداقل هر سه ماه یک‌بار آن را فول‌شارژ کنید.

برندجی بی ال
وزن410 گرم
مناسب برایگوشی هوشمند، ویندوز، مک، کنسول بازی، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو سوئیچ
نوع اتصالبی سیم / با سیم
رابطبلوتوث، دانگل وایرلس، جک 3.5 میلی‌متری (کابل AUX)
قطر درایور50 میلی‌متر
سایر ویژگی ها• حساسیت: 95 دسی‌بل • قابلیت Talk Thru • حالت نویز کنسلینگ (ANC ) • دکمه تعادل چت صوتی بازی و دکمه افزایش صدای چت • نورپردازی RGB • دارای صدای فراگیر و ویژه QuantumSURROUND و DTS headphone:X v2.0 • پشتیبانی از نرم‌افزار JBL QuantumENGINE • پشتیبانی از پروفایل‌های صدای HFP و A2DP • پشتیبانی از محتوای Hi-Res و فناوری QuantumSOND برای تقویت صدا • فناوری حذف اکو • میکروفون مجهز به برداشت صوت تک‌سویه یا Uni-directional • امکان تغییر زاویه میکروفون
باتری• باتری لیتیوم یونی 1300 میلی آمپر ساعت • 8 ساعت شارژدهی مستمر (حالت اکتیو نویز کنسلینگ ANC و نورپردازی RGB ) • 14 ساعت شارژ دهی مستمر (حالت غیر اکتیو نویز کنسلینگ ANC و نورپردازی RGB) • 100 درصد شارژ ظرف مدت 2 ساعت
اقلام همراه• یک کابل USB-A به USB-C • یک کابل AUX برای اتصال از طریق جک 3.5 میلی‌متری هدفون به طول 1.2 متر (روی این کابل، دکمه‌های تنظیم صدا هم وجود دارد). • دانگل وایرلس 2.4G USB (برای استفاده بدون تأخیر از هدست) • پاپ فیلتر میکروفون (فوم برای بوم ((BOOM میکروفون) • دفترچه‌های راهنما
  امتیاز کاربران به:

هدفون بلوتوثی جی بی ال JBL Quantum 800

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط