جستجو منو
هدفون جی بی ال مدل Tune 520BT
هدفون جی بی ال مدل Tune 520BT
هدفون جی بی ال مدل Tune 520BT
هدفون جی بی ال مدل Tune 520BT

هدفون جی بی ال مدل Tune 520BT

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۲,۴۹۰,۰۰۰ تومان

مشخصات ظاهری هدست جی بی ال مدل JBL Tune 520BT

هدفون بی‌سیم جی بی ال مدل JBL Tune 520BT به شکل دور گوشی Over-Ear)) طراحی شده است و نوع آکوستیک آن پشت بسته Closed-Back)) است. گوشی‌های آن طراحی گرد داشته و با روکشی از چرم مصنوعی پوشانده شده اند. هر یک از ایرپدها به اندازه کافی نرم و منعطف هستند، از این رو در استفاده‌های طولانی مدت سبب اذیت گوش کاربر نمی‌شوند.

بدنه این هدست نیز از متریال پلاستیک فشرده تهیه شده و تا حد بالایی در برابر آسیب های وارده مقاوم است. قسمت بالایی این هدست یعنی هدبند آن، قابل تنظیم است. این قابل تنظیم بودن به کاربر این امکان را می‌دهد تا متناسب با اندازه سر خود، قسمت هدبند را تنظیم کرده و هدست را مماس بر گوش خود قرار دهد. قسمت هدبند با روکشی از چرم مصنوعی پوشانده شده است. این روکش علاوه بر جلوه بصری زیبا، راحتی کاربر را به ارمغان می آورد.

این هدست به شکل تاشو طراحی شده است. این سبک طراحی سبب شده است که حمل آن آسان‌تر بوده و هنگام جابجایی فضای چندانی را اشغال نکند. وزن کلی این هدفون جی بی ال به حدود 157 گرم می‌رسد؛ که برای یک هدست با این سبک طراحی کاملا معقول و حتی سبک به شمار می‌رود. به رسم همیشه، روی قسمت بیرونی کاپ‌های هر گوشی آرم مخصوص برند JBL حک شده است.

در یکی از گوشی‌های هدست جی بی ال مدل JBL Tune 520BT دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور (روشن و خاموش کردن) تعبیه شده است. یک پورت تایپ سی نیز به منظور شارژ دستگاه در این قسمت قرار دارد. وجود دو میکروفون در بدنه، امکان مکالمه را برای کاربر فراهم کرده است. در بدنه گوشی این هدست چراغ LED نیز به چشم می‌خورد. این چراغ نشانگر، وضعیت اتصال هدفون به گوشی و میزان باتری را نشان می‌دهد. هدفون بی‌سیم جی‌بی‌ال مدل Tune 520BT در چهار رنگ زیبای مشکی، سفید، آبی و بنفش تولید شده و در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

نحوه اتصال هدست جی‌بی‌ال مدل Tune 520BT

این هدست از برند محبوب جی بی ال، به بلوتوث نسخه 5.3 مجهز شده است. این اتصال کاملا کارآمد بوده و تا برد تقریبا 10 متری ثبات کافی دارد؛ به این شکل که به راحتی قطع و وصل نشده و ارتباطی پایدار صورت می‌گیرد. به منظور اتصال این هدست با گوشی موبایل خود، کافیست که پس از روشن کردن بلوتوث دستگاه خود، دکمه‌ی مابین + و – را فشار داده و 5 ثانیه نگه دارید. برای ریست کردن آن نیز تکرار همین عمل کفایت می‌کند.

این هدست با دستیارهای صوتی الکسا، Siri و Google Assistant نیز سازگار بوده و از آنها پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن امکان اتصال این هدست به چندین دستگاه (اتصال چند نقطه‌ای) مهیا شده است. قابلیت اتصال به چند دستگاه به کار رفته در این هدفون بی سیم جی بی ال، کمک می کند تا در زمان تماشای ویدیو روی تبلت یا گوشی هوشمند بدون هیچ گونه تداخل و مزاحمتی، تماس‌های دریافتی را نیز پاسخ دهید.

پشتیبانی از نرم افزار در هدفون جی‌بی‌ال Tune 520BT

هدست جی بی ال مدل JBL Tune 520BT از نرم افزار JBL Headphones پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن رایگان بوده و به کمک آن می‌توان صدا را مطابق سلیقه خود اکولایزر کرد؛ به عبارتی توسط این برنامه می‌توان صدا را از طریق EQ سفارشی کرد.

کیفیت صدای هدست جی بی ال مدل JBL Tune 520BT

همان‌طور که می‌دانید درایورها مهم‌ترین قسمت در ساختمان هدفون‌ها هستند. کیفیت صدای هدفون‌ها تا حد زیادی به درایورهای به کار رفته در هدست وابسته است؛ به این شکل که هر چقدر قطر درایور به کار رفته بزرگتر باشد، کیفیت صدا بهتر است. هدست بی‌سیم جی بی ال مدل JBL Tune 520BT از درایورهای 33 میلی‌متری بهره برده است. بزرگ بودن این درایورها سبب شده است که هدست قدرت کافی برای ایجاد بیس‌های عمیق داشته باشد. این هدست از تکنولوژی معروف JBL Pure Bass بهره برده است. به لطف این تکنولوژی صدای ایجاد شده توسط این هدفون بی‌سیم، قدرت بیس فوق‌العاده‌ای دارد.

محدوده پاسخ فرکانسی این هدست برابر با 20 هرتز الی 20 کیلو هرتز است. هر چه فرکانس پایین کمتر باشد، قدرت بیس بیشتر بوده و هر چه فرکانس بالا بیشتر باشد، صدا از وضوح بیشتری برخوردار است. امپدانس آن نیز برابر با 30 اهم گزارش شده است. جالب است بدانید که هر چه امپدانس کمتر باشد، راحت‌تر می‌توان حجم صدای بیشتری را دریافت کرد. هدست بلوتوثی جی بی ال مدل JBL Tune 520BT از کدک صوتی AAC پشتیبانی کرده و صدایی استریو را از دو کانال مجزا در گوش راست و چپ پخش می‌کند؛ به این ترتیب صدایی واضح، شفاف و غنی به گوش می‌رسد. در حالت گیمینگ نیز تفکیک صدا بسیار آشکار صورت می‌گیرد.

این هدست به دو میکروفون مجزا نیز مجهز شده است. این میکروفون‌ها کیفیت صدای مناسبی داشته و نویز پس‌زمینه را تاحدودی فیلتر می‌کنند. در این هدفون، تماس‌ها از قابلیت voice Aware نیز بهره برده اند. این قابلیت چندین ویژگی را به همراه داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان شنیدن صدای خود حین صحبت کردن اشاره کرد. به دلیل بهره بردن این هدست از تراشه بلوتوث 5.3 ، قطع و وصلی در انتقال صدا به حداقل رسیده و صدا کاملا پایدار و با کیفیت بالا به گوش می‌رسد.

باتری و میزان شارژدهی هدست JBL Tune 520BT

انرژی لازم برای این هدست از طریق یک باتری با ظرفیت 450 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود. این هدست می‌تواند به مدت 57 ساعت در حالت پخش موسیقی، شارژدهی داشته باشد. هدفون بی‌سیم جی بی ال مدل JBL Tune 520BT به کمک کابل تایپ سی (5 واتی) عرضه شده به همراه محصول، در مدت زمان کمتر از دو ساعت فول شارژ می‌شود. به لطف شارژ فوق سریع 5 دقیقه‌ای، این هدست با پنج دقیقه قرار گرفتن در حالت شارژ، می‌تواند تا 3 ساعت موسیقی پخش کند.

برندجی بی ال
  امتیاز کاربران به:

هدفون جی بی ال مدل Tune 520BT

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط