جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هدفون و هدست   هدفون بلوتوثی جی بی ال JBL Tune 720BT
هدفون بلوتوثی جی بی ال JBL Tune 720BT
هدفون بلوتوثی جی بی ال JBL Tune 720BT
هدفون بلوتوثی جی بی ال JBL Tune 720BT
هدفون بلوتوثی جی بی ال JBL Tune 720BT

هدفون بلوتوثی جی بی ال JBL Tune 720BT

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۳,۴۹۰,۰۰۰ تومان

محتویات داخل جعبه هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل JBL Tune 720BT

در داخل جعبه این محصول علاوه بر خود هدست، یک کابل USB به تایپ سی به منظور شارژ مجدد محصول و یک کابل جک 3.5 میلی‌متری هدفون به منظور اتصال سیمی هدفون با دیگر لوازم الکترونیک نظیر کامپیوتر، لپ تاپ یا گوشی ارائه شده است. همچنین یک دفترچه راهنما به همراه این محصول عرضه شده است که شامل اطلاعاتی درباره خود هدست و نحوه استفاده از آن است.

مشخصات ظاهری هدست جی بی ال مدل Tune 720BT

هدفون بی‌سیم جی بی ال مدل JBL Tune 720BT به شکل دور گوشی Over-Ear)) طراحی شده است و نوع آکوستیک آن پشت بسته Closed-Back)) است. گوشی‌های آن طراحی گرد داشته و با روکشی از چرم مصنوعی پوشانده شده اند. هر یک از ایرپدها بسیار نرم و راحت هستند، از این رو در استفاده‌های طولانی مدت سبب اذیت گوش کاربر نمی‌شوند. قسمت بالایی این هدست به قدری منعطف طراحی شده است که حتی در حالت کشیده شدن هم آسیب نمی‌بیند. بدنه این هدست نیز از متریال پلاستیک فشرده تهیه شده و تا حد بالایی در برابر آسیب های وارده مقاوم است. این متریال به قدری باکیفیت است که در نگاه اول هم می‌تواند نظر کاربر را به خود جلب کند. قسمت بالایی این هدست یعنی هدبند آن، قابل تنظیم است. این قابل تنظیم بودن به کاربر این امکان را می‌دهد تا متناسب با اندازه سر خود، قسمت هدبند را تنظیم کرده و هدست را مماس بر گوش خود قرار دهد.

قسمت هدبند با روکشی از چرم مصنوعی پوشانده شده است. این روکش علاوه بر جلوه بصری زیبا، موجب راحتی بیشتر کاربر شده است. این هدفون بلوتوثی JBL ابعادی برابر با 73.4 در 73.4 در 31 میلی‌متر داشته و نکته جالب اینجاست که به شکل تاشو طراحی شده است. این طراحی تاشو موجب شده است که حمل آن آسان‌تر بوده و فضای چندانی را اشغال نکند. همچنین طراحی تاشوی آن ریسک آسیب رسیدن به هدفون را کاهش داده است. این هدفون جی بی ال بسیار سبک طراحی شده و وزن کلی آن به حدود 220 گرم می‌رسد. این میزان وزن برای یک هدست با این سبک طراحی بسیار معقول بوده و آن را در دسته هدفون‌های سبک وزن قرار داده است. وزن کم این محصول موجب می‌شود که استفاده از آن راحت بوده و حتی در استفاده‌های طولانی مدت هم موجب خستگی یا اذیت کاربر نشود.

روی قسمت بیرونی کاپ‌های هر گوشی آرم مخصوص برند JBL حک شده است. این پدها بزرگ بوده و ضمن نرم بودن خود، به نوعی عایق صدا هستند. عایق بودن این ایرپدها موجب می‌شود که صدای بیرون به داخل گوش کاربر نفوذ نکرده و نویز مزاحم ایجاد نکند؛ همچنین صدای موسیقی یا مکالمه کاربر نیز به محیط بیرونی درز نمی‌کند.

در کاپ سمت راست هدست جی بی ال مدل JBL Tune 720BT چندین دکمه‌ فیزیکی و پورت تعبیه شده است. یکی از این دکمه‌ها کلید پاور است که به منظور روشن و خاموش کردن این هدست کاربرد دارد. خروجی جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در کنار این کلید پاور تعبیه شده است. سه کلید فیزیکی دیگر دکمه‌های افزایش و کاهش میزان صدا و کلید پخش و توقف موسیقی هستند. میکروفون، پورت شارژ و چراغ نشانگر باتری از دیگر اجزایی هستند که در این کاپ‌ها به چشم می‌خورند. هدفون بی‌سیم جی‌بی‌ال مدل JBL Tune 720BT در سه رنگ زیبای مشکی، سفید، آبی (سرمه‌ای) و بنفش (یاسی) تولید شده و در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

نحوه اتصال هدست جی‌بی‌ال مدل JBL Tune 720BT


این هدست از برند محبوب جی بی ال، هم قابلیت اتصال بی‌سیم و بلوتوثی داشته و هم قابلیت اتصال به صورت سیمی و از طریق کابل AUX به گوشی، کامپیوتر، تبلت یا لپ‌تاپ را دارد. هدست JBL Tune 720BT ، به بلوتوث نسخه 5.3 مجهز شده است. این اتصال کاملا کارآمد بوده و تا برد تقریبا 10 متری ثبات کافی دارد؛ به این شکل که به راحتی قطع و وصل نشده و موجب ایجاد ارتباطی پایدار بین هدست و گوشی می‌شود. در فناوری بی‌سیم، با استفاده از امواج رادیویی با طول موج کوتاه و فرکانس‌ فوق‌العاده بالا، امکان انتقال داده‌ها را بین دستگاه‌هایی که در نزدیکی قرار دارند، فراهم می‌کند؛ به این ترتیب ارتباط ایجاد شده پایدار بوده و تاخیر صدای بسیار کمی دارد.

در این هدست امکان اتصال چند نقطه‌ای یا چندگانه نیز مهیا شده است. قابلیت اتصال به چند دستگاه، در این هدفون بی سیم جی بی ال، کمک می کند تا در زمان تماشای ویدیو روی تبلت یا گوشی هوشمند بدون هیچ گونه تداخل و مزاحمتی، تماس‌های دریافتی را نیز پاسخ دهید. به بیان ساده‌تر هنگامی که در حال تماشای ویدئو هستید و یک تماس ورودی را دریافت می‌کنید، پخش فیلم به صورت خودکار متوقف شده و کاربر می‌تواند به تماس پاسخ دهد. بعد از اتمام مکالمه نیز هدفون به طور خودکار روی فیلم سوییچ کرده و ادامه ویدئو را پخش می‌کند.

پشتیبانی از نرم افزار در هدفون جی‌بی‌ال Tune 720BT

هدست جی بی ال مدل JBL Tune 720BT از نرم افزار JBL Headphones پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن هم با گوشی‌های اندرویدی و هم با گوشی‌های آیفون سازگار است. به کمک این اپ می‌توان کارهای مختلفی را انجام داد. برای مثال می‌توان قابلیت Voice Aware را از طریق این اپ فعال کرد. این قابلیت برای مواقعی است که کاربر به مکالمه تلفنی می‌پردازد. کاربر با تنظیم Voice Aware در داخل این برنامه، می‌تواند میزان صدای خود که قصد دارد در حالت مکالمه به طرف مقابل برسد را تنظیم کند. علاوه بر آن از طریق این برنامه می‌توان حالت پخش هوشمند ویدئو یا پخش هوشمند موسیقی را انتخاب کرد، تا متناسب با فیلم یا آهنگ، بهترین تجربه صوتی را داشته باشد.

در داخل این اپلیکیشین و در قسمت اکولایزر، چندین حالت مختلف نظیر Bass، Vocal، Jazz، Club وجود دارد که کاربر می‌تواند به راحتی هر کدام از آن‌ها را انتخاب کند. چنان‌چه هیچ کدام از این حالت‌ها باب میل فرد نبود، می‌تواند از طریق علامت + که در قسمت Equalizer وجود دارد، صدا را به دلخواه خود شخصی‌سازی کرده و بهترین صدا را مطابق دلخواه خود، از این هدست دریافت کند.

کیفیت صدای هدست جی بی ال مدل تون 720 بی تی

همان‌طور که می‌دانید درایورها مهم‌ترین قسمت در ساختمان هدفون‌ها هستند. کیفیت صدای هدفون‌ها تا حد زیادی به درایورهای به کار رفته در هدست وابسته است؛ به این شکل که هر چقدر قطر درایور به کار رفته بزرگتر باشد، کیفیت صدا بهتر است. هدست بی‌سیم جی بی ال مدل JBL Tune 720BT از درایورهای 40 میلی‌متری بهره برده است. بزرگ بودن این درایورها سبب شده است که هدست قدرت کافی برای ایجاد بیس‌های عمیق داشته باشد. این هدست از تکنولوژی معروف JBL Pure Bass بهره برده است. به لطف این تکنولوژی صدای ایجاد شده توسط این هدفون بی‌سیم، قدرت بیس فوق‌العاده‌ای دارد.  این هدست با حساسیت 101 دسی‌بل، می‌تواند قدرت صدای بالا و بیس نرم و شفافیت صدای خوبی را ایجاد کند.

محدوده پاسخ فرکانسی این هدست برابر با 20 هرتز الی 20 کیلو هرتز است. هر چه فرکانس پایین کمتر باشد، قدرت بیس بیشتر بوده و هر چه فرکانس بالا بیشتر باشد، صدا از وضوح بیشتری برخوردار است. هدست بلوتوثی جی بی ال مدل JBL Tune 720BT از کدک صوتی AAC پشتیبانی می‌کند. به کمک این کدک صوتی و صدای 24 بیتی با سرعت 250 کیلوبیت بر ثانیه، می‌توان تجربه شنیداری بهتری را با این هدست داشت. این هدست بلوتوثی، صدایی استریو را از دو کانال مجزا و مستقل در گوش راست و چپ پخش می‌کند؛ به این ترتیب صدایی واضح، شفاف و غنی ایجاد شده و کاربر می‌تواند تجربه شنیداری بهتری داشته باشد. هدفون بی‌سیم جی بی ال تون 720 بی تی، قابلیت نویز کنسلینگ ندارد اما به دلیل دارا بودن کاپ‌های عایق صدا، صداهای مزاحم بیرونی را بسیار کاهش می‌دهد.

این هدست به میکروفون نیز مجهز شده و از این طریق قابلیت پاسخ دادن به تماس ورودی و مکالمه هم دارد. این میکروفون‌ها کیفیت صدای مناسبی داشته و نویز پس‌زمینه را تاحدودی فیلتر می‌کنند. در این هدفون، تماس‌ها از قابلیت مکالمه پیشرفته voice Aware نیز بهره برده اند. این قابلیت چندین ویژگی را به همراه داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان شنیدن صدای خود حین صحبت کردن و امکان تنظیم میزان صدای خود برای انتقال به طرف مقابل اشاره کرد. به دلیل بهره بردن این هدست از تراشه بلوتوث 5.3 ، قطع و وصلی در انتقال صدا به حداقل رسیده و صدا کاملا پایدار و با کیفیت بالایی به گوش می‌رسد.

باتری و میزان شارژدهی هدست JBL Tune 720BT

انرژی لازم برای این هدست بلوتوثی از طریق یک باتری با ظرفیت 500 میلی آمپر ساعت تامین می‌شود. این هدست در حالت اتصال بی‌سیم می‌تواند تا 76 ساعت شارژدهی داشته باشد. هر چند با بیشتر شدن میزان صدا، این شارژدهی کمتر می‌شود؛ اما با این حال این میزان شارژدهی حتی از هدست‌های بالا رده هم بیشتر است. به لطف این میزان باتری، کاربر می‌تواند 4 الی 5 روز به صورت مداوم از این هدست استفاده کرده و هر لحظه نیازی به منبع برق نداشته باشد.

هدفون بی‌سیم جی بی ال مدل JBL Tune 720BT به کمک کابل تایپ سی عرضه شده به همراه محصول مجددا شارژ می‌شود. این هندزفری بلوتوثی برای فول شارژ شدن خود به حدود 2 ساعت زمان نیاز دارد. این محصول از قابلیت شارژ سریع نیز بهره برده است؛ به این ترتیب با 5 دقیقه قرار گرفتن در حالت شارژ، می‌تواند تا 3 ساعت موسیقی پخش کند.  این قابلیت نیز به نوبه خود بسیار کاربردی بوده و به ارزش خرید این محصول افزوده است. دقت داشته باشید که اگر هدفون خود را برای بار اول شارژ می‌کنید یا چنان‎‌چه مدتی طولانی است که از هدفون خود استفاده نکرده اید، توصیه می‌شود باتری هدفون را فول شارژ کنید تا دوام و عمر طولانی‌تری داشته باشد.

برندجی بی ال
وزن220 گرم
نوع اتصالبی سیم و با سیم
رابطبلوتوث و کابل Aux
قطر درایور40 میلی متر
  امتیاز کاربران به:

هدفون بلوتوثی جی بی ال JBL Tune 720BT

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط