جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هندزفری بی سیم دو گوش   هندزفری بلوتوث گردنی ساندپیتز SoundPeats RunFree Lite
هندزفری بلوتوث گردنی ساندپیتز SoundPeats RunFree Lite
هندزفری بلوتوث گردنی ساندپیتز SoundPeats RunFree Lite
هندزفری بلوتوث گردنی ساندپیتز SoundPeats RunFree Lite
هندزفری بلوتوث گردنی ساندپیتز SoundPeats RunFree Lite

هندزفری بلوتوث گردنی ساندپیتز SoundPeats RunFree Lite

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان

هندزفری بلوتوث گردنی ساندپیتز SoundPEATS RunFree Lite

امروزه انواع هندزفری‌های بلوتوثی بازار هندزفری را به طور کامل تحت سیطره خود درآورده‌اند. هندزفری‌های گردنی نیز محبوبیت خاصی پیدا کرده‌اند و در انواع برندها و شکل‌های مختلف روانه بازار شده‌اند. در این حوزه هندزفری بلوتوث گردنی ساندپیتز SoundPEATS RunFree Lite یکی از جدید‌ترین محصولات شرکت ساندپیتز بوده که روانه بازار شده و دارای طراحی شیک و جذابی است. در ادامه با معرفی بیشتر این محصول همراه ما باشید.

مشخصات ظاهری هندزفری SoundPEATS RunFree Lite

طراحی هندزفری بلوتوث ساندپیتز Necklace Earphone RunFree Lite به صورت گردنی بوده و به نحوی طراحی شده که بدون هیچ مزاحمتی روی گردن شما قرار بگیرد. در طراحی این هندزفری اصول ارگونومیک به طور کامل رعایت شده است. 31 گرم نیز وزن این هندزفری به طور کامل آن بوده که در نتیجه هنگام استفاده از آن هیچگونه مشکلی نخواهید داشت. در مجموع می‌توان گفت در این محصول ساندپیتز با یک طراحی شیک و جمع‌وجور مواجه هستیم.

ویژگی‌های فنی هندزفری بلوتوثی گردنی ساندپیتز RunFree Lite

درایور‌های استفاده شده در هندزفری ساندپیتز RunFree Lite از نوع 16.2 میلی متر بوده که کمک می‌کند صدای بسیار واضحی بشنوید. همچنین این هندزفری مجهز به فناوری بهبود بیس است. بلوتوث نسخه 5.3، چند پروفایل بلوتوث و دو کدک SBC و AAC نیز به افزایش کیفیت صدای این هندزفری کمک می‌کند. این هندزفری بدون حضور مانعی بر سر راه آن 10 متر است. محدوده فرکانس پاسخگویی این هندزفری بین 20 تا 20 کیلو هرتز است.

17 ساعت استفاده با یک بار شارژ!

وجود بخش گردنبندی در هندزفری ساندپیتز RunFree Lite باعث شده یک باتری بزرگ در اختیار شما قرار بگیرد. در نتیجه تنها با یک بار شارژ باتری هندزفری خود، می‌توانید 17 ساعت از آن استفاده کرده و از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. شما می‌توانید این هندزفری را به کمک کابل Type-c که در جعبه محصول قرار گرفته، شارژ کنید. مدت زمان شارژ این محصول نیز 1.5 ساعت است.

وصل شدن همزمان به دو دستگاه

یکی از قابلیت‌های مهم هندزفری ساندپیتز RunFree Lite این است که شما می‌توانید این هندزفری را از طریق فناوری بلوتوث به دو دستگاه مختلف وصل کنید. در چنین مواقعی اگر یکی از دو دستگاهی که به آن وصل شده‌اید زنگ بخورد، می‌توانید به سادگی بین دو دستگاه سوییچ کنید.

برندساندپیتس
بلوتوث5.3
سایر ویژگی هاحذف نویز هنگام مکالمه | طراحی راحت و سبک | استفاده به صورت رو گوشی | مناسب ورزش
قطر درایور16.2 میلیمتر
  امتیاز کاربران به:

هندزفری بلوتوث گردنی ساندپیتز SoundPeats RunFree Lite

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط