جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هندزفری بی سیم دو گوش   هندزفری بلوتوث دوگوش ساندپیتز SoundPeats Free2 classic
هندزفری بلوتوث دوگوش ساندپیتز SoundPeats Free2 classic
هندزفری بلوتوث دوگوش ساندپیتز SoundPeats Free2 classic
هندزفری بلوتوث دوگوش ساندپیتز SoundPeats Free2 classic
هندزفری بلوتوث دوگوش ساندپیتز SoundPeats Free2 classic

هندزفری بلوتوث دوگوش ساندپیتز SoundPeats Free2 classic

 تعداد
۱
 قیمت
۲,۴۹۰,۰۰۰ تومان

هندزفری بی سیم ساندپیتز SoundPeats Free2 classic Wireless Earphone

امروزه هندزفری بلوتوث دو گوش یکی از پرطرفدارترین کالاهای دیجیتال به شمار می‌روند که قابلیت اتصال به بسیاری از دستگاه‌ها را دارند. در راستای طراحی هندزفری بلوتوثی که بتواند در عین داشتن کیفیت بالا ظاهری زیبا و شیک نیز داشته باشد، شرکت ساندپیتز محصولی را با نام هندزفری بلوتوث SoundPeats Free2 classic ارائه کرده است که توانسته توجه بسیاری از کاربران را به سوی خود جلب کند. قابلیت‌های مختلف در کنار کاربردی بودن ویژگی‌های این هندزفری، استفاده از آن را بسیار راحت کرده است.

مشخصات هندزفری SoundPeats Free2 classic

طراحی ایرفون های هندزفری بلوتوث Free2 classic به صورت In-Ear است که به شکل کامل درون گوش جای می‌گیرند و به محض اینکه آن‌ها را درون گوش خود می‌گذارید، کم شدن نویز و صداهای اضافی محیط را متوجه می‌شوید. وزن پایین هر گوشی هندزفری باعث شده تا در طولانی مدت امکان استفاده از آن را داشته باشید و کمتر خسته شوید. همراه با این هندزفری 3 جفت سری سیلیکونی وجود دارد که می‌توانید متناسب با اندازه‌ای که برای گوش‌تان هست، از بین آن‌ها مناسب‌ترین را انتخاب کنید.

ابعاد گوشی های هندزفری SoundPeats Free2 classic برابر با 25.84*18.58*17.34 میلی متر بوده و وزن هر گوشی حدود 4.1 گرم است؛ بعلاوه ابعاد کیس هندزفری ساندپیتز برابر با 63.1*44.3*27.1 میلی متر بوده و وزن آن برابر با 38 گرم است.
درایورهای استفاده شده در هندزفری بلوتوث SoundPeats Free2 classic قطر 6 میلی متری داشته و به نحوی طراحی شده‌اند که کیفیت و عمق صدای بسیار بالایی برای شما فراهم کنند.

هندزفری بلوتوث دو گوش SoundPeats Free2 classic دارای میکروفون داخلی ضد گرد و غبار بوده که با توری فلزی پوشانده شده است؛ این میکروفون دارای کیفیت بالای بوده که باعث شده شما مکالماتی با کیفیت مناسب داشته باشید. طبق گفته ی شرکت ساندپیتز حساسیت میکروفون این هندزفری برابر با -38 ±1 دسی بل است.

,هندزفری SoundPeats Free2 classic دارای گواهی استاندارد مقاومت در مقابل آب IPX8 است. IPX8 بالاترین استاندارد در برابر رطوبت و مایعات است. شما می توانید در هنگام ورزش از این هندزفری با خیالی راحت استفاده کنید.

کنترل بیشتر و راحت‌تر با پنل‌های لمسی روی هندزفری

بر روی هندزفری بلوتوث SoundPeats Free2 classic پنل‌های لمسی قرار داده شده است که با لمس کردن این پنل‌ها می‌توانید کاربردهای مختلفی مانند قطع و وصل کردن تماس، پخش و قطع کردن موسیقی و ... در اختیار داشته باشید. نحوه کار با این پنل‌های لمسی به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید برخی نیازهای خود را با آن‌ها بر طرف کرده و نیازِ به نسبت کمتری به خود گوشی داشته باشید.

بهره‌مندی از بلوتوث نسخه 5.1 برای پایداری بیشتر

هندزفری ساندپیتز Free2 classic دارای بلوتوث نسخه 5.1 است و می توان تفاوت اصلی آن را با نسخه های قبلی خود در پیشرفته‌تر شدن و به روز شدن چیپ بلوتوث آن دانست. با استفاده از این هندزفری می توان تا فاصله ده متری (بدون هیچ مانعی از منبع پخش صدا) بدون افت کیفیت صدا را شنید و به موسیقی گوش داد. از دیگر قابلیت‌های بلوتوث نسخه 5.1 این است که اتصال پایدارتری داشته و امکان انتقال دیتا نیز با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد.
نکته دیگری که می‌توان در رابطه با این هندزفری عنوان کرد، این است که اگر گوشی شما نیز دارای نسخه 5.1 بلوتوث باشد، باتری استفاده شده از هندزفری و گوشی، کمتر خواهد بود.

تا 30 ساعت پخش موسیقی با Free2 classic

باتری داخلی هر گوشی هندزفری SoundPeats Free2 classic برابر با 43 میلی آمپرساعت بوده و باتری کیس آن برابر با 350 میلی آمپر ساعت است؛ برای شارژ شدن گوشی ها شما به حدود 1.5 ساعت شارژ نیاز داشته و برای پر شدن شارژ کیس نیز به حدود 2 ساعت شارژ نیاز دارید. شما می توانید با استفاده از درگاه تایپ سی تعبیه شده کیس را شارژ کنید.

میزان شارژدهی برای گوشی های هندزفری بلوتوث SoundPeats Free2 classic حدود 8 ساعت بوده و با در نظر گرفتن شارژ کیس این هندزفری، این زمان به حدود 30 ساعت می‌رسد. باید توجه داشت که این میزان از شارژدهی با در نظر گرفتن شرایط آزمایشگاهی مورد سنجش قرار گرفته، بنابراین ممکن است که در شرایطی که شما از هندزفری استفاده می‌کنید، این اعداد کمی متفاوت باشد. شارژ هندزفری نیز بوسیله پورت تایپ سی موجود روی بدنه آن انجام می‌شود.

اقلام همراه

داخل بسته بندی هندزفری بلوتوث SoundPeats Free2 classic علاوه بر کیس و گوشی ها، یک عدد کابل شارژ، دفترچه راهنما و سری های سیلیکونی در 3 سایز قرار گرفته است.

برندساندپیتس
ابعادابعاد گوشی ها: 25.84*18.58*17.34 میلی متر | ابعاد کیس: 63.1*44.3*27.1 میلی متر
وزنهر گوشی حدود 4.1 گرم | کیس شارژ: 38 گرم
بلوتوث5.1
قطر درایور6 میلیمتر
  امتیاز کاربران به:

هندزفری بلوتوث دوگوش ساندپیتز SoundPeats Free2 classic

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط