جستجو   لوازم شخصی و سلامت   ماساژور   ماساژور گردن و شانه فیلیپس Philips Neck and Shoulder Massager PPM3304
ماساژور گردن و شانه فیلیپس Philips Neck and Shoulder Massager PPM3304
ماساژور گردن و شانه فیلیپس Philips Neck and Shoulder Massager PPM3304
ماساژور گردن و شانه فیلیپس Philips Neck and Shoulder Massager PPM3304
ماساژور گردن و شانه فیلیپس Philips Neck and Shoulder Massager PPM3304

ماساژور گردن و شانه فیلیپس Philips Neck and Shoulder Massager PPM3304

 تعداد
۱
 قیمت
۷,۹۹۰,۰۰۰ تومان

ماساژور گردن و شانه فیلیپس Philips Neck and Shoulder Massager PPM3304

خستگی ناشی از ساعت‌های کاری و فعالیت زیاد مخصوصا کار با کامپیوتر و امثالهم، اگر در بدن انباشته شود به مرور باعث بروز بیماری های جدی در ما می شود. برای جلوگیری از این اتفاق ها شرکت فیلیپس یک ابزار سلامتی برای ماساژ موثر گردن و شانه طراحی و تولید کرده است. خریدماساژور گردن و شانه فیلیپس Philips Neck and Shoulder Massager PPM3304 می‌تواند شما را از رفتن به سالن‌های ماساژ و هزینه‌های اضافی بی نیاز کند و بدین ترتیب در وقتتان نیز صرفه جویی می‌شود. با این معرفی محصول همراه ما باشید.

مشخصات ظاهری

ماساژور Philips PPM3304 از فوم حافظه‌دار با قابلیت ارتجاعی ساخته شده که بسیار نرم و راحت است. این ماساژور به خوبی هر چه تمام‌تر دور گردن شما قرار گرفته و با شکل نعل مانند خود، مانع از عادت‌های بدی مثل خم کردن گردن می‌شود. همچنین پوشش سطح این ماساژور قابل درآوردن و شستشو بوده که همین مساله به حفظ بهداشت و سلامتی شما کمک کند. ابعاد این ماساژور برابر 255x230x105 میلیمتر است و وزنی برابر 780 گرم دارد.

نحوه عملکرد ماساژور

از ماساژور گردن فیلیپس PPM3304 می‌توان برای رفع خستگی بعد از کار، به صورت استفاده روزانه برای رفع گرفتگی عضلات و ایجاد آرامش و گرما در گردن و خوابیدن راحت تر استفاده کرد. این ماساژور هم عضلات گردن و هم عضلات شانه دور آن را ماساژ می‌دهد.

بر روی بدنه‌ی ماساژور شانه Philips PPM3304 دکمه های برای تنظیمات و کنترل بهتر ماساژور تعبیه شده است. بعد از گذشت 15 دقیقه از شروع ماساژ دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود.درصورتی بخواهید زمان توقف کمتر از 15 دقیقه باشد باید دکمه پاور را به مدت چند ثانیه نگهدارید تا دستگاه خاموش شود. این قابلیت کمک می‌کند که ماساژ بیش از حد به شما آسیب وارد نکند.
ماساژور فیلیپس PPM3304 به صورت 4 نقطه ای با ماساژ ارتعاشی شما را ماساژ می دهد. نحوه ماساژ این ماساژور به شکلی است که حرکات انگشتان دست را شبیه‌سازی می‌کند. شما می‌توانید در 2 سرعت متفاوت قوی و ضعیف از این ماساژور استفاده کنید.

فرم نعل مانند برای کاربری راحت تر

فرم نعل مانند ماساژور Philips PPM3304 به خوبی امکان استفاده از آن را برای اکثر افراد فراهم می‌کند و محدودیتی برای آن‌ها به وجود نمی آورد. با قرار دادن ماساژور روی گردن خود می‌توانید به راحتی از آن استفاده نموده و کارهای خود را نیز انجام دهید. ماساژور گردن فیلیپس PPM3306 دارای وزن مناسبی بوده که با قرار گرفتن آن روی گردن شما، سنگینی ایجاد نمی کند و می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید. این ماساژور به صورت 360 درجه دور گردن شما را گرفته و روی شانه‌ها را نیز می‌پوشاند. همچنین بخشی که 4 کانون ماساژ را در برمی‌گیرد، به شکل یک ذوزنقه است که موجب ماساژ هر چه بهتر و موثر می‌شود.

کمپرس گرم، رفع کننده خستگی

ماساژور فیلیپس PPM3304 مجهز به کمپرس گرم است تا گردش خون را سرعت بخشد و کاهش تنش عضلانی کمک کند. همچنین این قابلیت منجر به شل شدن عضلات برای بالا بردن تاثیر ماساژ ارتعاشی می شود. ضمن اینکه خود به خود خستگی شما را رفع می کند. دمای ماساژ گرم این دستگاه 42 درجه سانتی گراد که دمای مناسبی برای راحتی و لذت هر چه بیشتر شما است.

با یک بار شارژ هشت بار استفاده کن!


همانطور که گفته شد، ماساژور گردن فیلیپس PPM3304، دارای بازه کاری 15 دقیقه‌‌ای است. باتری 3200 میلی آمپر ساعتی که بر روی این ماساژور قرار گرفته، قابلیت استفاده به میزان 8 بار را دارد. در نتیجه شما اگر روزی یک بار از این ماساژور استفاده کنید، با تنها یک بار شارژ می‌توانید به مدت 8 روز از آن استفاده کنید. در نتیجه نیاز نیست پس از یک روز کاری خسته کننده نگران تمام شدن باتری ماساژور خود باشید.

برندفیلیپس
ابعاد255x230x105 میلیمتر
وزن780 گرم
جنسمموری فوم با قابلیت ارتجاعی و قابلیت شستشو
سایر ویژگی هاماساژ لرزان و کمپرس گرم 4 نقطه ای | خاموشی خودکار بعد از 15 دقیقه | پنل کنترل | روکش قابل جداشدن | کمپرس گرم
  امتیاز کاربران به:

ماساژور گردن و شانه فیلیپس Philips Neck and Shoulder Massager PPM3304

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط