جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی لپتاپ و کامپیوتر   تخته کاغذ دیجیتال   کاغذ دیجیتال (تخته سیاه) 13.5 اینچ Mijia مدل XMXHB05JQD
کاغذ دیجیتال (تخته سیاه) 13.5 اینچ Mijia مدل XMXHB05JQD
کاغذ دیجیتال (تخته سیاه) 13.5 اینچ Mijia مدل XMXHB05JQD
کاغذ دیجیتال (تخته سیاه) 13.5 اینچ Mijia مدل XMXHB05JQD
کاغذ دیجیتال (تخته سیاه) 13.5 اینچ Mijia مدل XMXHB05JQD

کاغذ دیجیتال (تخته سیاه) 13.5 اینچ Mijia مدل XMXHB05JQD

 تعداد
۱
 قیمت
۴,۷۹۰,۰۰۰ تومان

طراحی کاغذ دیجیتال (تخته سیاه) 13.5 اینچ Mijia مدل XMXHB05JQD

بدنه فوق باریک، اولین مشخصه‌ای است این تخته سیاه میجیا را مورد ستایش مخاطبان قرار می‌دهد. میجیا روی ظرافت ساخت این مدل حسابی حساسیت به خرج داده با ضخامت 8.4 میلی‌متری، این محصول را در دسته اقلام دیجیتال با ساختار ظریف و قابلیت حمل آسان قرار داده است. علیرغم ضخامت کم، حواشی جانبی پنل نمایشی چندان باریک نیستند؛ به یاد داشته باشید که این گجت قرار است جای حمل کاغذ را برای شما پر کند، پس باید وزن و ابعاد مناسبی داشته باشد و بهینه‌سازی فضا را نادیده نگیرد. تخته سیاه دیجیتال شیائومی Mijia XMXHB05JQDدارای وزن 500 گرمی و ابعاد 23.15 در 32.4 در 0.84 سانتی متر است. اگر اهل اتود زدن هستید و به دنبال کاغذ دیجیتالی با قابلیت حمل بالا می‌گردید، این مدل گزینه بدی نیست. خصوصا که با وجود باتری 1000 میلی آمپر ساعتی قابل شارژ، وزن و ضخامتش برای حمل روتین و روزانه مناسب است.

صفحه نمایش

تخته سیاه‌های دیجیتال یا همان کاغذ دیجیتال، از نمایشگر جوهر الکتریک استفاده می‌کنند که اغلب پس زمینه سیاه و قلم تک رنگ دارند. البته برخی مدل‌های محدود در بازار از قلم چند رنگ پشتیبانی می‌کنند و برخی دیگر نظیر تبلت مخصوص نقاشی شیائومی Wicue مدل WNB412، قلم رنگین کمانی نیز دارند.

این پنل نمایشی، یک پنل LCD با سایز 13.5 اینچ است. نوشتار به صورت واضح با مرزبندی دقیق روی آن نقش می‌بندد و با فرمول سفارشی کریستال مایع، دست خط آبی-سبز از آن بر جای می‌ماند. با تغییر فشار قلم روی صفحه، ضخامت نوشتار تغییر می‌کند. این گجت به تکنولوژی سنجش فشار بسیار حساس مجهز شده تا با کم و زیاد کردن فشار قلم، روی ضخامت دست خط کنترل داشته باشید.

پشتیبانی از برنامه Mijia

امکان انتقال نوشتار و اطلاعات رسم شده روی تخته سیاه دیجیتال 13.5 اینچ Mijia مدل XMXHB05JQD، به نمایشگر موبایل هوشمند وجود دارد. بلوتوث 5.0 به عنوان پل ارتباطی عمل کرده تا بتوانید ویرایش، اشتراک گذاری و ارسال محتوای رسم شده روی صفحه را انجام دهید. همچنین امکان ذخیره سازی اطلاعات در حافظه 121 مگابایتی این تخته وجود دارد که می‌تواند تا 400 صفحه را در خود ذخیره کند.

روی بدنه این گجت دو دکمه فیزیکی تعبیه شده که یکی برای پاک کردن صفحه و دیگری برای ذخیره سازی داده‌های نمایشگر در حافظه 121 مگابایتی به کار می‌آیند.

باتری 1000 میلی آمپر ساعتی

تخته سیاه دیجیتال 13.5 اینچ Mijia مدل XMXHB05JQD به باتری 1000 میلی آمپر ساعتی قابل شارژ مجهز شده که با پورت Type C شارژ می‌شود. این باتری با یک بار شارژ کامل طی 1.5 ساعت، حدود 11 ساعت شارژدهی دارد. این میزان از شارژدهی برای استفاده یک هفته کافی خواهد بود. باتری قابل شارژ این کاغذ دیجیتال، در مقابل باتری سکه‌ای قابل تعویض در مدل‌های کاغذ دیجیتال شیائومی (تخته سیاه) مدل XMXHB01WC و کاغذ دیجیتال شیائومی (تخته سیاه) مدل XMXHB02WC قرار دارد و مزیت این دستگاه به حساب می‌آید.

برندشیائومی
سایر ویژگی هاوزن: 500 گرم ابعاد: 23.15 در 32.4 در 0.84 cm باتری: 1000 میلی آمپر ساعت (قابل شارژ) حافظه 121 مگابایتی قابلیت ذخیره سازی 400 صفحه بلوتوث 5.0 همگام سازی با اپلیکیشن Mijia صفحه نمایش LCD سایز 13.5 اینچ مناسب برای اتود زدن و نوت برداری قابلیت ذخیره سازی صفحات با یک دکمه
  امتیاز کاربران به:

کاغذ دیجیتال (تخته سیاه) 13.5 اینچ Mijia مدل XMXHB05JQD

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط