جستجو   لوازم شخصی و سلامت   لوازم شخصی برقی   ساعت رومیزی کینگ پینگ مدل Bluetooth Alarm CGD1
ساعت رومیزی کینگ پینگ مدل Bluetooth Alarm CGD1
ساعت رومیزی کینگ پینگ مدل Bluetooth Alarm CGD1
ساعت رومیزی کینگ پینگ مدل Bluetooth Alarm CGD1
ساعت رومیزی کینگ پینگ مدل Bluetooth Alarm CGD1

ساعت رومیزی کینگ پینگ مدل Bluetooth Alarm CGD1

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۵۹۰,۰۰۰ تومان

طراحی مدرن و مینیمال

نگران همخوانی این ساعت 3 کاره شیائومی با تم اتاق یا محل کارتان نباشید. ظاهر آن در نهایت سادگی و با پیروی از قواعد طراحی مینمال ساخته شده و کالبدی مربعی دارد. متریال پلاستیک دور تا دور آن را فراگرفته و ترجیح داده در بخش زوایا، کمی انحنای بیشتری داشته باشد. وزن آن 106 گرم است و فضایی 83 × 41 × 80.3 میلیمتری اشغال می‌کند. نیاز به هیچکونه اتصال سیمی دائم نخواهد داشت چرا که انرژی مورد نیاز آن از طریق دو باتری AA قابل تعویض تامین می‌شود. به همین دلیل، با خیال راحت می‌توانید آن را در بخش های مختلف خانه جابجا کنید بی آنکه ضرورتی برای نزدیک پریز بودن داشته باشد.

امکانات ساعت رومیزی شیائومی CGD1

با خرید ساعت رومیزی کینگ پینگ مدل CGD1، یک گجت هوشمند سه کاره را صاحب می‌شوید که از قضا، نمای بسیار شکیل و مدرنی دارد. بخش عمده از نمای آن را نمایشگر 61 در 61 میلی متری دیجیتال تشکیل داده که با وضوح بالا و مرزبندی دقیق اعداد و اطلاعات شامل زمان، دما، رطوبت، تاریخ و وضعیت آلارم های پیکربندی شده را نشان می‌دهد. دور تا دور این ساعت رومیزی را بگردید، هیچ رد و نشانی از دکمه فیزیکی نخواهید یافت. احتمالا این سوال بیش از پیش در ذهنتان شکل می‌گیرد که تنظیمات این ساعت از چه طریق انجام می‌شود؟ تنظیمات ساعت رومیزی سه کاره شیائومی CGD1 تماما از طریق موبایل هوشمند و اپلیکیشن اختصاصی اش انجام می‌شود.

اگر به یک سنسور رطوبت و دما نیاز دارید، سنسور رطوبت و دما شیائومی مدل LYWSD03MMC را به شما پیشنهاد میکنیم.

نمایشگر LCD

سایز نمایشگر ساعت رومیزی کینگ پینگ مدل Bluetooth Alarm CGD1 حدود 61 در 61 میلی متر و از نوع LCD است. البته این پنل نور پس زمینه LED دارد و می‌تواند پنج سطح روشنایی 20 ، 40 ، 60 ، 80 یا 100٪ را ارائه دهد تا در تاریکی شب، مشکلی برای مشاهده ساعت نداشته باشید. برجسته ترین اطلاعات نمایشی روی این صفحه، ساعت است و به جز آن تاریخ، دما، رطوبت و هشدارها را هم نشان می‌دهد. شیائومی اعلام کرده دقت ساعت (Xiaomi Qingping CGD1 3-in-1 Bluetooth Clock) بسیار بالاست و دقت دماسنج نیز در حداکثر انحراف 0.2 درجه سانتی گراد قرار دارد. این در حالی است که رطوبت ممکن است حداکثر به میزان 2٪ RH متفاوت باشد.

پشتیبانی از اپلیکیشن Mi Home

احتمالا وجود بلوتوث 5.0 را بعنوان پل ارتباطی بی سیم بین ساعت و موبایل حدس زده بودید. این نسخه پیشرفته، هیچ قطع و وصلی و ناپایداری در اتصال بی‌سیم را در کارنامه خود ندارد و از طریق اپلیکیشن Mi Home با تلفن هوشمند شما جفت می‌شود. ساده‌ترین قابلیت این اپ این است که که شما در هر زمان و هر مکان، میتوانید از دما و رطوبت خانه‌تان مطلع شوید. همچنین ارتباط با دیگر لوازم هوشمند خانه (محل کار) نیز از قابلیت های جذاب این گجت هوشمند به حساب می‌آید. می‌توانید ساعت رومیزی کینگ پینگ مدل Bluetooth Alarm CGD1 را با فن، تهویه، بخاری یا کولر هماهنگ کنید تا با رسیدن به دمایی خاص، به طور خودکار کولر یا بخاری شروع به کار کنند.

برندشیائومی
  امتیاز کاربران به:

ساعت رومیزی کینگ پینگ مدل Bluetooth Alarm CGD1

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط