جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   شارژر و کابل   شارژر   شارژر بی سیم   هولدر و شارژر وایرلس 50W شیائومی WCJ05ZM
هولدر و شارژر وایرلس 50W شیائومی WCJ05ZM
هولدر و شارژر وایرلس 50W شیائومی WCJ05ZM
هولدر و شارژر وایرلس 50W شیائومی WCJ05ZM
هولدر و شارژر وایرلس 50W شیائومی WCJ05ZM
هولدر و شارژر وایرلس 50W شیائومی WCJ05ZM

هولدر و شارژر وایرلس 50W شیائومی WCJ05ZM

 تعداد
۱
 قیمت
۴,۳۹۰,۰۰۰ تومان

طراحی شارژر وایرلس شیائومی WCJ05ZM

با اندکی تغییر، هولدر و شارژر وایرلس 50W شیائومی WCJ05ZM را می‌توان مشابه هولدر و شارژر بی سیم خودرو شیائومی WCJ03ZM دانست. طراحی مدرن و مینیمال این محصول دیزاین داخل خودرو را تکمیل می‌کند و به‌عنوان یک عنصر جدید، انتظارتان از محصول دو منظوره را برطرف خواهد کرد. بدنه این شارژر (Xiaomi Wireless Car Charger Pro 50W Max WCJ05ZM) از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده و بیش از هر چیز، با درخشش و براقیت چشم شما را می‌گیرد. البته این بافت براق، یک روی تاریک هم دارد؛ آن هم این است که به شدت مستعد پذیرش خط و خش و اثر انگشت است. با یک دستمال تمیز، به سرعت تمیز می‌شود و جلوه روز اولش را باز می‌یابد. توجه داشته باشید که گیره‌ها به اندازه عرض 8.4 میلی متر باز می‌شوند و مناسب موبایل‌هایی با حداکثر این پهنا هستند. در انتهای بدنه، یک مجرای دمنده هوای خنک تعبیه شده تا طی فرآیند شارژ، افزایش بیش از حد دما آسیبی به دستگاه وارد نکند.

توان 50 واتی

همانطور که می‌دانید، اگر موبایل هوشمند شما از شارژ وایرلس پشتیبانی نکند، هولدر و شارژر وایرلس 50W شیائومی WCJ05ZM به جز یک هولدر معمولی، نقش دیگری در خودروی شما نخواهد داشت. شاید بتوانید از شارژر فندکی موجود در پکیج استفاده کنید اما فناوری شارژ بی‌سیم به کارتان نمی‌آید. فناوری Qi سازگار با گوشی‌های اپل، سامسونگ، گوگل و الجی در این شارژر شیائومی پشتیبانی می‌شود.  این شارژر با توان 50 واتی تنها در عرض 32 دقیقه، گوشی شیائومی می میکس 4 را فول شارژ می‌کند. در فاصله 4 میلی متری بین موبایل هوشمند و شارژر، کماکان اتصال حفظ شده و شارژ بی سیم انجام می‌شود.

شارژر وایرلس 50 واتی Charger Pro درست مانند نسخه 10 واتی‌اش یعنی هولدر و شارژر بی سیم خودرو شیائومی WCJ03ZM، مجهز به سنسور مادون قرمز طراحی شده تا به محض نزدیک کردن موبایل به گیره‌ها، به صورت خودکار باز شوند. برای برداشتن موبایل نیز کافیست دو بازوی اطراف هولدر را لمس کنید تا گیره‌ها باز شوند.


برندشیائومی
سایر ویژگی هاپارامترهای ورودی: 12V~20V 3.25A MAX توان: 50W MAX پورت: Type-C ابعاد: 122.2 در 72.9 در 55.2 میلی متر خنک کننده هوشمند سنسور مادون قرمز
  امتیاز کاربران به:

هولدر و شارژر وایرلس 50W شیائومی WCJ05ZM

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط