جستجو   لوازم شخصی و سلامت   ماساژور   ماساژور زانو فیلیپس Philips Knee Massager PPM5201L
ماساژور زانو فیلیپس Philips Knee Massager PPM5201L
ماساژور زانو فیلیپس Philips Knee Massager PPM5201L
ماساژور زانو فیلیپس Philips Knee Massager PPM5201L
ماساژور زانو فیلیپس Philips Knee Massager PPM5201L

ماساژور زانو فیلیپس Philips Knee Massager PPM5201L

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۹,۱۹۰,۰۰۰ تومان

ماساژور زانو فیلیپس Philips Knee Massager PPM5201L

خستگی ناشی از ساعت‌های کاری و فعالیت زیاد و ورزش و همچنین انواع آسیب‌دیدگی‌ها، اگر در بدن انباشته شود به مرور باعث بروز بیماری های جدی در ما می شود. برای جلوگیری از این اتفاق ها شرکت فیلیپس یک ابزار سلامتی برای ماساژ موثر زانو طراحی و تولید کرده است. ماساژور زانو فیلیپس Philips Knee Massager PPM5201L می‌تواند شما را از رفتن به سالن‌های ماساژ و هزینه‌های اضافی بی نیاز کند و بدین ترتیب در وقتتان نیز صرفه جویی می‌شود. با معرفی این محصول همراه ما باشید.

مشخصات ظاهری

ماساژور زانو Philips PPM5201L به صورت یک زانوبند طراحی شده که زانو شما را می‌پوشاند. بدنه این ماساژور زانوبندی از 3 لایه شامل یک لایه پارچه لاکرا ساخته و دو لایه مش قابل تنفس و نرم ساخته شده که یک پد حرارتی نیز میان دو لایه مش قرار گرفته است. این ماساژور شرکت فیلیپس در مجموع هر دو زانو 10 ایربگ سه بعدی داشته که زانو شما را به طور کامل می‌پوشاند و و بدین ترتیب زانو شما را با ماساژ فشاری ماساژ می دهد. همچنین با تولید گرما به شل شدن عضلات زانو کمک می کند. وزن این ماساژور برابر با 780 گرم و ابعاد آن 318*227*68 میلی متر بوده و در نتیجه می‌توانید به راحتی آن را در کوله خود حمل کنید.

نحوه عملکرد ماساژور


از ماساژور زانو فیلیپس PPM5201L می‌توان برای رفع خستگی بعد از کار، به صورت استفاده روزانه برای رفع گرفتگی عضلات، ماساژ زانو بعد از ورزش و تمرین روزانه، ایجاد آرامش و گرما در زانو و خوابیدن راحت تر استفاده کرد. مورد دیگری که می توان در رابطه با این دستگاه عنوان کرد، گرم شدن آن است که همزمان با ماساژ شما، زانو شما را نیز گرم می کند. بنابراین می توانید استفاده کاربردی تری از این دستگاه داشته باشید. همچنین این زانوبند دارای یک بخش ویژه بوده که به طور کامل کاسه زانو یا همان مفصل زانو شما را پوشانده و ماساژ می‌دهد. در نتیجه نقش دو چندانی در رفع خستگی شما و حفظ سلامت زانوی شما دارد.

استفاده از گرما برای رفع خستگی


ماساژور زانوبند فیلیپس PPM5201L مجهز به گرمایش در سه دما است تا گردش خون را سرعت بخشد و به کاهش تنش عضلانی کمک کند. همچنین این قابلیت منجر به شل شدن عضلات برای بالا بردن تاثیر ماساژ می‌شود. ضمن اینکه خود به خود خستگی شما را رفع می کند. این ماساژور سه سطح دمای 40، 45 و 50 درجه دارد که شما می‌توانید بسته به نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید. برای تغییر دما می‌توانید از دکمه روی کنترلر استفاده کنید. همچنین این ماساژور مجهز به یک سیستم کنترل دما است که در صورت افزایش دما از یک حد مشخص، ماساژور را به طور خودکار خاموش می‌کند و در نتیجه مانع از سوختگی بدن شما می‌شود.

قابلیت استفاده در 4 حالت

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های ماساژور زانو Philips PPM5201L داشتن چهار حالت استفاده مختلف است که شما می‌توانید بسته به نیاز خود از هر کدام از آن‌ها استفاده کنید. این 4 حالت را می‌توانید به کمک کنترلر آن تغییر دهید. هر کدام از 4 حالت نیز با یک رنگ نشان داده می‎‌شود. این 4 حالت شامل:

حالت Wake-Up با رنگ سبز
حالت Soothing با رنگ آبی
حالت Vitality با رنگ نارنجی
حالت Power با رنگ قرمز

یک بار شارژ کن، 4 بار استفاده کن!


بر روی ماساژور زانو فیلیپس PPM5201L یک باتری 5000 میلی آمپر ساعت قرار گرفته که می‌توانید به مدت 2 ساعت از آن استفاده کنید. با توجه به اینکه هر بار استفاده از این محصول 30 دقیقه در حالت Massage Mode طول می‌کشد، در نتیجه شما با تنها با یکبار شارژ این محصول می‌توانید 4 بار از آن استفاده کنید.

چرا ماساژور زانو فیلیپس PPM5201L را بخرم؟

اگر اهل ورزش حرفه‌ای یا تمرینات روزانه هستید و یا کار شما ایجاب می‌کند که مسافتی را راه بروید،ماساژورPhilips PPM5201L دقیقاً همان محصولی است که به آن احتیاج دارید. قابلیت حرارت‌دهی و شارژدهی بالا از جمله ویژگی‌های این ماساژور است که سلامت و راحتی شما را کاملاً تضمین می‌کنید. کیفیت بالای ساخت و وجود چهار حالت ماساژدهی از جمله این ویژگی‌های این محصول است که آن را به انتخابی بسیار مناسب تبدیل می‌کند. و چه چیزی مهم‌تر از سلامتی؟ پولی که امروز برای این ماساژور زانو می‌پردازید، ضامن این است که چند سال بعد نه درد بکشید و نه به دکتر ارتوپد مراجعه کنید. پس در خرید این محصول شک نکنید!

برندفیلیپس
ابعاد318*227*68 میلی متر
وزن780 گرم
جنسیک لایه پارچه لاکرا + دو لایه مش قابل تنفس و نرم
سایر توضیحاتماساژ فشاری با 10 ایربگ | خاموشی خودکار بعد از 30 دقیقه | سه دمای مختلف | 4 حالت ماساژ مختلف | پوشاندن کامل کاسه زانو
باتری5000mAh
  امتیاز کاربران به:

ماساژور زانو فیلیپس Philips Knee Massager PPM5201L

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط