جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی لپتاپ و کامپیوتر   تخته کاغذ دیجیتال   کاغذ دیجیتال رنگی (تخته سیاه) 13 اینچ Mijia مدل MJXHB01WC
کاغذ دیجیتال رنگی (تخته سیاه) 13 اینچ Mijia مدل MJXHB01WC
کاغذ دیجیتال رنگی (تخته سیاه) 13 اینچ Mijia مدل MJXHB01WC
کاغذ دیجیتال رنگی (تخته سیاه) 13 اینچ Mijia مدل MJXHB01WC
کاغذ دیجیتال رنگی (تخته سیاه) 13 اینچ Mijia مدل MJXHB01WC

کاغذ دیجیتال رنگی (تخته سیاه) 13 اینچ Mijia مدل MJXHB01WC

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۷۹۰,۰۰۰ تومان

کیفیت ساخت کاغذ دیجیتال رنگی 13 اینچ Mijia مدل MJXHB01WC

اگر کودک شما شیفته بازی با تبلت یا موبایل است و شما به دنبال جایگزینی مشابه برای آن هستید، کاغذ دیجیتال 13.5 اینچ Mijia مدل MJXHB01WC بهترین گزینه برای شما است. به جز کودکان، طراحان برای اتود زدن و دانشجویان برای نوت برداری، به کررات به سراغ این محصول می‌روند.

بعد از آنباکسینگ که این کاغذ دیجیتال را در دست بگیرید، به سبک بودن و خوش‌دستی آن اعتراف خواهید کرد. شیائومی این دو ویژگی را با استحکام بدنه ادغام کرده تا استفاده مستمر و حمل این محصول خطر آسیب‌دیدگی را به دنبال نداشته باشد. بدنه به رنگ سفید است و با استفاده از المان‌های مینیمال، قلم استایلوس را به طور مغناطیسی و یکپارچه در کنار خود نگه می‌دارد.

صفحه نمایش تخته سیاه دیجیتال میجیا MJXHB01WC

بسته به ورژن انتخابی شما، صفحه نمایش تخته سیاه دیجیتال میجیا MJXHB01WC سایز 10 و 13 اینچی دارد. نمایشگر روی پنل LCD سوار شده و سرعت بالایی در دریافت اطلاعات از طریق قلم استایلوس دارد. یعنی رد قلم بعد از برخورد با نمایشگر، بلافاصله روی نمایشگر ظاهر می‌شود و تاخیری ندارد.

نوشتارهای روی صفحه، واضح هستند و مرزبندی دقیقی نسبت به پس‌زمینه مشکی دارند. طیف چند رنگ نوشتار نیز از دیگر نکات جذاب این گجت به حساب می‌آید. خطوط رنگین کمانی با کم و زیاد کردن فشار وارد بر آن، نازک و یا ضخیم می‌شوند. در واقع متفاوت از نسخه اصلی تخته سیاه LCD Mijia، نسخه رنگارنگ آن از یک لایه کریستال مایع سفارشی استفاده می‌کند که از رندر رنگ پارتیشن بندی شده و نوشتار حساس به فشار پشتیبانی می‌کند. (این بدان معنی است که ضخامت دست خط با توجه به نیروی وارد شده تغییر می کند.)

شاید مهم‌ترین برگ برنده این تبلت‌های مخصوص طراحی و نقاشی، نداشتن آسیب‌های ناشی از نور آبی برای چشم باشد. اگر نگران سلامت چشم فرزندان خود هستید یا تایم زیادی از روز را با به طراحی و نوت برداری می‌گذرانید، خرید این کاغذ دیجیتال گزینه امن‌تری برای چشمان شما است.

باتری دکمه‌ای قابل تعویض

برخلاف مدل‌های پیشرفته‌تری مثل کاغذ دیجیتال 13.5 اینچ Mijia مدل XMXHB05JQD که از باتری 1000 میلی آمپر ساعتی قابل شارژ تغذیه می‌کنند و از طریق اپلیکیشن میجیا به گوشی شما وصل می‌شوند، کاغذ دیجیتال (تخته سیاه) 13 اینچ Mijia مدل MJXHB01WC از باتری دکمه‌ای قابل تعویض انرژی مورد نیاز کاغذ دیجیتال را تامین می‌کند.
به لطف طراحی صفحه نمایش LCD با توان صفر، Mijia LCD Blackboard Colorful Edition تنها زمانی که صفحه پاک می‌شود، مقدار کمی انرژی صرف می‌کند. این برند مدعی است که “با پاک کردن 100 بار در روز، یک باتری دکمه‌ای را می‌توان به مدت 365 روز استفاده کرد”.

برندشیائومی
  امتیاز کاربران به:

کاغذ دیجیتال رنگی (تخته سیاه) 13 اینچ Mijia مدل MJXHB01WC

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط