جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   سایر کابل ها   چند راهی برق   چندراهی برق شیائومی مدل XMCXB01QM
چندراهی برق شیائومی مدل XMCXB01QM
چندراهی برق شیائومی مدل XMCXB01QM
چندراهی برق شیائومی مدل XMCXB01QM
چندراهی برق شیائومی مدل XMCXB01QM

چندراهی برق شیائومی مدل XMCXB01QM

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان

طراحی استاندارد

طراحان کمپانی شیائومی برای طراحی ظاهری این محصول (Xiaomi XMCXB01QM Power Strip) خیلی طفره نرفته‌ و تمرکز را روی طراحی استاندارد این محصول گذاشته‌اند. همانطور که انتظار داریم، چندراهی برق شیائومی مدل XMCXB01QM یک خروجی برق را به شش خروجی مجزا تبدیل کرده و به زبان خودمانی، بهره وری یک پریز شش برابر کرده‌اند.

به جز سه خروجی که مناسب دو شاخه هستند، سه خروجی دیگر درگاه USB می‌باشند. پس تنها به واسطه کابل می‌توانید به شارژ گجت‌های هوشمند خود بپردازید.

مجهز به شش خروجی

همانطور که گفتیم، با چندراهی برق شیائومی XMCXB01QM یک پریز به شش خروجی تبدیل می‌شود. سه خروجی این دستگاه، مناسب دوراهی و سه راهی های کل کشورها و سه خروجی دیگر، به سوکت USB اختصاص داده شده است.
شدت جریان پورت‌ها متفاوت به جز یکی که شدت جریان 3.1 آمپر دارد، دو تای دیگر 2.1 آمپری هستند.

مشخصات فنی چندراهی برق شیائومی XMCXB01QM

اگر به دنبال مزایای چندراهی برق شیائومی مدل XMCXB01QM نسبت به مدل‌های مشابه هستید، باید به پوشش محافظ کودک، دکمه خاموش و روشن، بدنه مقاوم (در برابر شوک فیزیکی، افزایش دما، آتش سوزی، برق گرفتگی و…)، طول مناسب سیم (1.8 متر)، سایز بدنه و وزن 300 گرمی آن اشاره کنیم که تجمیع آن در این مدل، آن را پیشتاز کرده است.

پورت ها


سه راهی برق USB دار شیائومی دارای سه پورت USB با خروجی ۵٫۱ و ۳٫۶ آمپر مخصوص شارژ موبایل و تبلت و… است.

درگاه USB مجهز به تکنولوژی شارژ سریع ۲٫۱ آمپری است و  زمانی که تنها از ۱ درگاه USB استفاده می‌کنید فعال خواهد شد، اما در هنگام استفاده از هر سه درگاه USB، آمپر جریان در میان هر سه پورت تقسیم خواهد شد.

نام شیائومی که می‌آید، برخی افراد گمان می‌کنند این شرکت، از شرکت اپل کپی‌‌برداری می‌کند؛ که این مطلب درست نیست. شیائومی برای محصولات با کیفیت و مستحکم خود معروف است که خط تولیدی با قیمت مقرون به صرفه داشته و با برخی از برندهای برتر موجود در بازار رقابت می‌کند.

Xiaomi Power Strip هم یکی از کالاهای معروف شیائومی است، که مصرف کنندگان بسیاری را راضی نگه داشته است. برخلاف دیگر سه راهی‌های برق که تنها شامل درگاهی برای متصل کردن لوازم شما هستند، این محصول ویژگی‌های فراتری را ارائه می‌کند.

در کنار پورتهای USB سه عدد پریز برق ۱۰۰-۲۴۰ ولت ۱۰ آمپر و یک دکمه پاور کوچک با نور سفید و یک سیم برق به طول ۱٫۸ متر می باشد.

قطعات داخلی از جنس برنز و مس با کیفیت و بدنه خروجی از پلاستیک فشرده طراحی گردیده و قابلیت ارتجاعی خوب، هدایت الکتریکی، و مقاومت در برابر سایش ، جلوگیری از خطر اضافه بار و در نهایت آتش سوزی را در دستور کار سه راهی برق USB دار شیائومی قرار داده است.

سه راهی برق USB دار شیائومی با رنگ سفید صدفی و ابعاد ۲۲٫۵/۴٫۱/۲٫۶ cm و نازکی ۲۶ میلیمتر ارایه گردیده و با حجم کوچکش قابلیت استفاده در همه جا را دارد.

این سه راهی بسیار کاربردی، هوشمند و جزء ایمن‌ترین سه راهی‌های موجود در بازار است. در زیر سه راهی برق شیائومی، لاستیکی برای جلوگیری از سُر خوردن تعبیه شده است. این ویژگی برای مواقعی که می‌خواهید آن را روی سطوح روان قرار دهید، مناسب است.

برندشیائومی
سایر ویژگی هاسه راهی برق شیائومی همراه با پورت USB قابلیت شارژ انواع تلفن‌ها و تبلت‌ها با کابل USB دارای 3 خروجی برق و 3 درگاه USB مقاوم در برابر اتصال کوتاه دارای محافظ کودک برای هر خروجی سازگار با دوشاخه های مرسوم در ایران مقاوم در برابر اشتعال اندازه: 25×4.2×2.6 cm وزن: 300g حداکثر توان: 2500 وات و 10 آمپر حداکثر جریان ورودی: 250 ولت دمای قابل استفاده: -10 تا +40 درجه‌ی سانتی‌گراد
  امتیاز کاربران به:

چندراهی برق شیائومی مدل XMCXB01QM

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط