جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   لوازم جانبی آیپد   قلم آیپد   قلم استایلوس تبلت شیائومی پد 6 مکس
قلم استایلوس تبلت شیائومی پد 6 مکس
قلم استایلوس تبلت شیائومی پد 6 مکس
قلم استایلوس تبلت شیائومی پد 6 مکس
قلم استایلوس تبلت شیائومی پد 6 مکس
قلم استایلوس تبلت شیائومی پد 6 مکس

قلم استایلوس تبلت شیائومی پد 6 مکس

 تعداد
۱
 قیمت
۶,۵۹۰,۰۰۰ تومان

قلم فعال Active

اگر برای خرید قلم لمسی گشتی در فروشگاه‌های اینترنتی زده باشید، متوجه می‌شوید که قبل از انتخاب قلم، باید تکلیف یک دوراهی مهم را مشخص کنید. قلم‌های لمسی در دو دسته Active و Passive در بازار وجود دارند و هریک، دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. تکنولوژی قلم‌های Passive پیچیده نیست و عملکردی مشابه انگشت روی صفحه نمایش لمسی را دارد. در مقابل، قلم فعال یا Active پیشرفته‌تر هستند و در دو نوع دیجیتالی و بلوتوثی به فروش می‌رسند. از باتری به عنوان منبع تغذیه استفاده می‌کنند و برای همه دستگاه‌ها قابل استفاده نیستند. در نهایت، باید بگوییم قلم استایلوس تبلت شیائومی پد 6 مکس از نوع اکتیو است. از قابلیت تنظیم فشار نوک و پالم ریجکشن پشتیبانی می‌کند و دو کلید میانبر دارد.

البته اگر به دنبال قلمی هستید که با همه دستگاه‌ها سازگار باشد، قلم لمسی باسئوس مدل ACPCL-01 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

طراحی قلم استایلوس تبلت شیائومی پد 6 مکس

این قلم استایلوس Xiaomi Pad 6 MAX Stylus Pen فقط برای شیائومی پد 6 مکس بهینه شده و دو کلید میانبر را ارائه می‌دهد. اتصال آن به تبلت از طریق بلوتوث است و به لطف نوک نرم و قابل تعویض، یکی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی طراحان و صاحبان تبلت به حساب می‌آید. نقاشان و طراحان در ابتدای صف طرفداران این اکسسوری دیجیتال قرار دارند و حرفه‌ای ترین نقش‌ها و طرح‌ها را با این تکنولوژی جذاب خلق می‌کنند. این قلم، یک قلم 8 گرمی است که با طراحی استاندارد بدنه و نوک، انتظار شما را از یک قلم آرگونومیک برآورده خواهد کرد.

دقت قلم استایلوس پد 6 مکس

Mi Pad 6 Max Stylus Pen نمودی از دقت مطلق در هنگام استفاده  است؛ درست همان چیزی که برای نقاشی‌های ظریف و طراحی‌های خاص نیاز دارید. باید اعتراف کنیم که این گجت، یک گجت بسیار کاربردی و یک ابزار ضروری برای همه کسانی است که می‌خواهند از تبلت پد 6 مکس خود استفاده کامل کنند یا در حوزه‌های طراحی و گرافیک فعالیت دارند.همچنین 8192 سطح فشار و نرخ نمونه برداری 240 هرتز را پشتیبانی کرده و ردی که برجای می‌گذارد، ردی یک‌دست، پایدار و بدون قطعی است به صورتی که بلافاصله پس از اعمال نیرو و بدون هیچ تاخیری، خطوط را روی صفحه نمایش می‌بینید.

اتصال بلوتوثی

قلم استایلوس تبلت شیائومی Pad 6 MAX در واقع یک گجت کنترل از راه دور است و به صورت بی‌سیم و بلوتوثی به تبلت پد 6 مکس شما وصل می‌شود. منظورمان از «گجت کنترل از راه دور» اسکرین شات گرفتن از صفحه نمایش یا عکس گرفتن با دوربن تبلت از راه دور است. در آخر، باید نگاهی به باتری و شارژدهی این قلم پد 6 مکس بیندازیم؛ باتری داخلی این قلم نوید شارژدهی برای حدود 150 ساعت را می‌دهد.

برندشیائومی
  امتیاز کاربران به:

قلم استایلوس تبلت شیائومی پد 6 مکس

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط