جستجو   لوازم خانگی   لوازم کمپینگ و سفر   چراغ قوه شیائومی Nextool ZES0417
چراغ قوه شیائومی Nextool ZES0417
چراغ قوه شیائومی Nextool ZES0417
چراغ قوه شیائومی Nextool ZES0417
چراغ قوه شیائومی Nextool ZES0417
چراغ قوه شیائومی Nextool ZES0417

چراغ قوه شیائومی Nextool ZES0417

 تعداد
۱
 قیمت
۲,۴۹۰,۰۰۰ تومان

از وقتی که چراغ قوه جایگزین فانوس بادی و مشعل شد، سرعت پیشرفت این دیوایس حسابی شتاب گرفت به طوری که به واسطه کارایی وسیعی که دارد، حتی به عنوان آپشن روی موبایل‌ها نیز دیده شد. البته اگر به صورت تخصصی به چراغ قوه نیاز داشته باشید، مدل‌های معمول و رایج در بازار پاسخگوی نیاز شما نخواهند بود. در این حالت، نیاز به مدلی قدرتمندتر دارید که حرف بیشتری برای گفتن داشته باشد. شیائومی یکی از کمپانی‌های فعال در تولید ملزوماتی همچون چراغ قوه به حساب می‌آید که با اضافه کردن برخی آپشن‌ها، محبوبیت محصولات خود را افزایش داد.

اگر اهل گردش و سفر هستید و با گروه‌های کمپینگ به تفریحات در فضای باز می‌روید، حتما یک چراغ قوه درست و حسابی را به تجهیزات خود اضافه کنید. با توجه به این که احتمال بروز خطر در فضای تاریک افزایش می‌یابد، یک چراغ قوه خوب می‌تواند حافظ شما باشد. شیائومی به عنوان یک برند معتبر، هرگز اقدام به طراحی و عرضه محصولات بی‌کیفیت و ناکارآمد نمی‌کند. به همین دلیل، چراغ قوه شیائومی ZES0417 شاید یکی از بهترین و کاربردی‌ترین چراغ‌قوه‌های این برند محسوب شود. در ادامه، به بررسی چراغ قوه شیائومی ZES0417 می‌پردازیم که دارای 5 مود نوردهی و شارژدهی 140 ساعته تنها با یکبار شارژ است.

طراحی چراغ قوه شیائومی Nextool ZES0417

ساختار کلی چراغ‌قوه‌ها به مرور زمان تغییرات فاحشی نداشتند. حضور باتری، سیم و لامپ در همه چراغ قوه ها مشترک است اما در جزییات، اندکی بهبود یافتند. مثلا باتری‌های قابل تعویض جای خود را به باتری‌های قابل شارژ دادند و لامپ‌های کم‌مصرف و پرنور نیز جای چراغ‌های پرمصرف را گرفتند. چراغ قوه شیائومی ZES0417، از کالبد مستحکم فلزی ساخته شده و 260 گرم وزن دارد. شیائومی به صورت هنرمندانه‌ای از پس مدیریت وزن و استحکام بدنه برآمده و یک محصول مقاوم برای سفر و کمپینگ را عرضه کرده است. دکمه های چراغ قوه، در بهترین موقعیت بدنه هستند و دسترسی به آنها آسان است. برای کاهش احتمال سقوط و لغزش، دسته چراغ قوه را به صورت شیاردار طراحی شده و در اثر تعریق دست، کماکان پابرجا داخل دستتان باقی می‌ماند.
چراغ قوه شیائومی نکستول ZES0417 با این که خوش دست و زیباست، اما المان خاصی در ظاهر خود ندارد. دسته آن آرگونومیک بوده و بافت دنده‌دار آن، مانع از لیز خوردن و عدم ثباتش در دست شما خواهد شد. وزن محصول، 265 گرم اعلام شده که با توجه به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که در کالبد آلومینیومی خود جای داده، دور از انتظار نیست.

پنج تنظیمات نوری

یکی از راه حل‌های مهم برای بهینه‌سازی مصرف باتری و افزایش کارایی در چراغ قوه‌ها، بهره‌مندی از تنظیمات نوری مختلف است. این چراغ قوه نکستول شامل پنج مود نوری Super/High/Middle/Low/SOS بوده که در بالاترین حالت، روشنایی 2000 لومنی دارد.

Super: حداکثر روشنایی چراغ قوه شیائومی Nextool مدل ZES0417 در این حالت با نرخ 2000 لومن است که عمر باتری را 3 ساعت می‌رساند.
High: رده بعدی، روشنایی 560 لومنی دارد که شارژدهی را به 5 ساعت رسانده و شعاع 200 متری مقابل شما را روشن می‌کند.
Middle: در روشنایی متوسط، شعاع 110 متری با نرخ 200 لومنی روشن شده و باتری در این حالت 15 ساعت شارژدهی خواهد داشت.
Low: همانطور که از نامش مشخص می‌باشد، پایین‌ترین سطح نوری با روشنایی 25 لومن بوده تنها 50 متر پیش روی شما را روشن می‌کند. باتری دستگاه در این حالت، بیش از 140 ساعت دوام خواهد داشت.
SOS: این حالت، حالت هشدار بوده که به صورت چشمک زن نور را میتاباند.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی چراغ قوه شیائومی Nextool ZES0417، نیاز به تعویض ندارد و از طریق پورت USB-C روی بدنه، شارژ می‌شود. برای شارژ کامل آن 3 تا 5 ساعت اتصال به برق را در نظر داشته باشید تا در نهایت، 3 الی 140 ساعت شارژدهی داشته باشد. همانطور که در پاراگراف قبلی اشاره شد، دوام باتری به انتخاب شما از 5 مود نوری برمی‌گردد. وقتی چراغ قوه را به برق زدید، با 4 نشانگر آبی روی بدنه وضعیت ظرفیت باتری را به شما نشان می‌دهد. (هر چراغ، بیانگر 25 درصد از ظرفیت باتری است.)

برندشیائومی
  امتیاز کاربران به:

چراغ قوه شیائومی Nextool ZES0417

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط