جستجو   لوازم خانگی   تهویه، سرمایش و گرمایش   بخاری برقی شیائومی ZMNFJ01YM
بخاری برقی شیائومی ZMNFJ01YM
بخاری برقی شیائومی ZMNFJ01YM
بخاری برقی شیائومی ZMNFJ01YM
بخاری برقی شیائومی ZMNFJ01YM

بخاری برقی شیائومی ZMNFJ01YM

 تعداد
۱
 قیمت
۳,۸۹۰,۰۰۰ تومان

طراحی رومیزی

بخاری برقی شیائومی ZMNFJ01YM، در نگاه اول یک بخاری برقی کوچک و رومیزی است که ساختار بدون زاویه‌اش، قرار گرفتن کنار دیوار را غیرممکن می‌کند. برخلاف ظاهر غلط اندازش، شما می‌توانید بخاری را نزدیک دیوار قرار دهید، چرا که گرما به صورت 360 درجه از زیر دستگاه خارج می‌شود. در بدنه خارجی، هیچ اثری از فلز نیست. طبق انتظارمان، بدنه از پلاستیک ABS فشرده با تحمل دمای بالا و 7 فرآیند سخت‌گیرانه ساخته شده و به ماژول چرخشی 45 درجه مجهز شده است تا گرما را با اندکی زاویه، به اطراف پرتاب کند.
ارتفاع 18 سانتی متری و پهنای 13 سانتی متری، بار دیگر تاکید می‌کند که با یک بخاری برقی جمع و جور روبرو هستیم که قرار گرفتنش روی میز، فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

اگر به دنبال هیتر برقی زمینی هستید که توانایی گرم کردن فضای 15 متری را داشته باشد و بتواند در محیط مرطوبی مثل حمام کار کند، هیتر برقی شیائومی smartmi 1S با توان 2200 وات را به شما توصیه می‌کنیم.

گرمایش PTC

سیستم گرمایش بخاری برقی شیائومی ZMNFJ01YM، گرمایش PTC با انتقال حرارت همرفتی است. این بخاری فاقد سیم پیچی درونی بوده و از المنت سرامیکی برای گرمایش بهره می‌برد. در مورد این سیستم می‌دانیم که راندمان تبادل حرارت بالا داشته و صرفه جویی در مصرف برق، ویژگی بارز آن محسوب می‌شود. PTC گرمایش یکدستی را فراهم می‌کند، به همین دلیل در مقایسه با سیستم های سنتی با مصرف برق بالا، محبوبیت پیدا کرده است. در این بخاری (Xiaomi ZMNFJ01YM Electric Fan Heater) خبری از تابش خیره کننده نیست و در قیاس با ابعاد محصول، منتظر توان گرمایشی خوبی باشید.

قدرت هیتر برقی رومیزی شیائومی ZMNFJ01YM حدود 600 وات اعلام شده که می تواند به سرعت گرما دهد، آتش ندارد، ایمن تر است و عمر طولانی دارد. برای گرم شدن هر متر از محیط، توان 100 واتی نیاز است. با این حساب، هیتر ZMNFJ01YM با توان 600 وات برای یک اتاق شش متری و کوچکتر کفایت می‌کند.

برندشیائومی
وزن400 گرم
ابعاد188 در 132 میلی متر
ولتاژ220V
مناسب برایاتاق خواب، دفتر کار، اداره و حمام
  امتیاز کاربران به:

بخاری برقی شیائومی ZMNFJ01YM

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط