جستجو   لوازم خانگی   ابزارآلات و تجهیزات   زنگ و دستگیره درب هوشمند   دستگیره هوشمند شیائومی Door Lock Pro XMZNMS05LM
دستگیره هوشمند شیائومی Door Lock Pro XMZNMS05LM
دستگیره هوشمند شیائومی Door Lock Pro XMZNMS05LM
دستگیره هوشمند شیائومی Door Lock Pro XMZNMS05LM
دستگیره هوشمند شیائومی Door Lock Pro XMZNMS05LM

دستگیره هوشمند شیائومی Door Lock Pro XMZNMS05LM

 تعداد
۱
 قیمت
۳۰,۹۰۰,۰۰۰ تومان

طراحی ظاهری دستگیره هوشمند شیائومی Door Lock Pro

ظاهر دستگیره هوشمند شیائومی Door Lock Pro، با دستگیره‌های معمولی تفاوتی ندارد. البته این شباهت تا زمانی است که نمایشگر آن شروع به کار نکند، چرا که بعد از روشن شدن صفحه نمایش، عملکرد هوشمند و ظاهر مدرن آن رخنمایی می‌کند.

پنل‌های داخلی و خارجی Mi Smart Door Lock Pro از رنگ مشکی یک دست تیره ساخته شده که ساده و جذاب به نظر می‌رسد. با این که بافت نسبتا براقی دارد، اما لکه‌گیری از سطح آن بسیار راحت است. خود دسته دستگیره ساختار مات داشته و زیر آن، ماژول اثر انگشت تعبیه شده است. ظاهر این ماژول، شبیه ماژول‌های اثر انگشت گوشی بوده و از لحاظ محل قرارگیری نیز در موقعیتی قابل دسترسی تعبیه شده است. شیائومی برای شرایط خاص، یک جاکلیدی اضطراری در قسمت پایین پانل قرار داده که می‌توان با کنار زدن درپوش آن، از طریق کلید اضطراری درب را باز کرد.

نصب دستگیره شیائومی

خوشبختانه دستگیره هوشمند شیائومی Door Lock Pro مدل XMZNMS05LM روی اکثر درب‌ها قابل نصب است و از این لحاظ، محدودیتی برای شما ایجاد نمی‌کند. البته قبل از نصب قفل درب، ضخامت درب خانه، طول و عرض میله‌های کناری و سایر اطلاعات لازم را استخراج کنید. برای اطلاعات تکمیلی، بد نیست به دفترچه راهنما نگاهی بیندازید.
بعد از نصب، از طریق Mijia APP می‌توانید با دستگیره ارتباط بگیرید. این اپلیکیشن امکانات ویژه‌ای در اختیار شما می‌گذارد و مدیریت عملکرد این دستگیره هوشمند را برای همه کاربران تسهیل خواهد کرد.

امکانات دستگیره هوشمند Lock Pro مدل XMZNMS05LM

مانند سایر دستگاه‌های هوشمند شیائومی، در دستگیره هوشمند شیائومی Door Lock Pro نیز اپ Mijia APP عصای دستتان خواهد بود. موقعیت یابی (GPS) و بلوتوث موبایل خود را روشن کنید و برای دانلود برنامه Mijia به طور خودکار، دستگاه‌های جدید را اسکن نمایید. در ادامه، دستورالعمل‌های اتصال را دنبال کنید تا موبایل شما به دستگیره هوشمند کانکت شود.

از طریق Mijia APP، این امکان فراهم است که قفل را از راه دور باز یا بسته کنید، امکاناتی همچون (گذرواژه ، NFC ، اثر انگشت) و سایر گزینه‌ها را به کارکردهای دستگیره اضافه کنید یا وضعیت قفل را بررسی نمایید.

مجهز به دوربین تشخیص چهره

در دستگیره هوشمند لاک پرو، دوربین مجهز به سنسور تشخیص چهره، با دو سنسور نور و تشخیص حرکت انسانی همراه شده است. در کنار زنگ در، یک سنسور مادون قرمز تعبیه شده که ضامن دید در شب دوربین خواهد بود.
به طور کلی، این دوربین دارای رزولوشن 1080P، زاویه باز 161 درجه و تصویربرداری عمودی است. این طراحی در راستای مشاهده مخاطب پشت به صورت عمودی و سر تا پاست. به محضی که فردی برای طولانی مدت پشت در بماند، این دوربین به صورت خودکار فعال شده و شروع به ضبط فیلم می‌نماید.

روش های قفل گشایی

دستگیره شیائومی Door Lock Pro، با روش‌های پین کد، کلید، اثر انگشت، بلوتوث و باند Mi NFC درب خانه یا محل کار شما را قفل‌گشایی می‌کند. ماژول اثر انگشت بسیار سریع بوده و در زمان بسیار کمی پس از اسکن اثر انگشت، قفل درب را برایتان باز می‌کند. از طرف دیگر، شیائومی این قابلیت را برای شما در نظر گرفته که پین کد دوره‎‌ای ایجاد کنید. پین کد دوره‌ای پس از مدتی غیرفعال می‌شود و مناسب مهمانان و افرادی است که باید به صورت موقت، به حریم خانه یا محل کارتان دسترسی داشته باشند.

یکی از ویژگی‌های جذاب دستگیره Smart Door Lock Pro، قابلیت همگام سازی با دیگر لوازم هوشمند خانه است؛ به طور مثال، می‌توانید تنظیم کنید تا پس از باز شدن دستگیره، دستگاه تصفیه هوا یا چراغ سقفی به طور خودکار روشن شوند.

باتری دستگیره هوشمند شیائومی Door Lock Pro

این شرکت با یک باتری 5000 میلی آمپری لیتیوم، نیروگاه قدرت شیائومی Smart Door Lock Pro را تقویت کرده است. در کمال تعجب، این دستگاه همچنین از 4 باتری کمکی AA میزبانی می‌کند تا در شرایط اضطراری، کارایی بهتری به نمایش بگذارد. با این که این قفل هوشمند به یک دوربین با کیفیت بالا مجهز شده اما کاربران این دستگاه برای شارژدهی 4 الی 5 ماهه اطمینان خاطر داشته باشید. در واقع با یک بار شارژ، تا ماه‌ها دوام خواهد داشت.

برندشیائومی
  امتیاز کاربران به:

دستگیره هوشمند شیائومی Door Lock Pro XMZNMS05LM

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط