جستجو   لوازم خانگی   نوشیدنی ساز   قهوه ساز کپسولی میجیا شیائومی S1301
قهوه ساز کپسولی میجیا شیائومی S1301
قهوه ساز کپسولی میجیا شیائومی S1301
قهوه ساز کپسولی میجیا شیائومی S1301
قهوه ساز کپسولی میجیا شیائومی S1301
قهوه ساز کپسولی میجیا شیائومی S1301

قهوه ساز کپسولی میجیا شیائومی S1301

 تعداد
۱
 قیمت
۷,۲۹۰,۰۰۰ تومان

طراحی شیک و مدرن

طراحی مینیمال در ظاهر این محصول شیائومی نیز دیده می‌شود. قهوه ساز کپسولی میجیا شیائومی S1301 ظاهری مینیمال با رنگ سفید داشته و نسبت به کارایی که ارائه می‌دهد، تنها 2.4 کیلوگرم ناقابل وزن دارد. مخزن آب آن شفاف بوده و با توجه به قاعده مستطیلی 213 در 85 میلی متری، فضای کمی را اشغال خواهد کرد.

این دستگاه سینی مخصوص فنجان و  نگهدارنده فنجان دارد که برای فنجان‌های مختلف قابل تنظیم است. اگر قهوه از فنجان سرریز شود، درون محفظه ذخیره می‌شود تا سر فرصت آن را خالی کنید. ساختاری شفاف مخزن نمای جالبی از این قهوه ساز شیائومی ترتیب داده که می‌تواند 600 میلی لیتر آب را در خود جای دهد. این ظرفیت معادل 15 فنجان قهوه برای شما خواهد بود.

کارایی قهوه ساز کپسولی میجیا شیائومی S1301

اگر طرفدار نوشیدن قهوه هستید، قهوه ساز کپسولی میجیا شیائومی S1301 کار شما را راحت می‌کند. این دستگاه جایگزین بسیار خوبی برای روش های سنتی درست کردن قهوه بوده و نقش پررنگی در صرفه جویی زمان دارد.
مواد اولیه از قبیل آب، شیر و کپسول قهوه را آماده کنید و دکمه پاور را بزنید. پس از فشردن دکمه، 35 ثانیه طول می‌کشد تا گرم شود. کپسول را در محل مورد نظر قرار دهید و درب آن را ببندید. به همین راحتی قهوه شما آماده است!

مشخصات فنی قهوه ساز شیائومی S1301

در هر بار استفاده از قهوه ساز (Xiaomi Mijia S1301 Coffee Machine)، 40 تا 100 میلی لیتر قهوه برای  شما حاضر می‌شود. با فشار 20 bar اب به داخل فنجان سرازیر می‌شود که به لطف پمپ الکترو مغناطیسی ARS 20 bar ایتالیایی است. فناوری گرمایشی قهوه ساز کپسولی میجیا شیائومی S1301 توان مصرفی 1150 وات را با ولتاژ مصرفی 220 ولت دارد.

به خاطر داشته باشد که کپسول‌ها پس از هر بار استفاده تمام می‌شوند و قابلیت استفاده مجدد ندارند. به همین واسطه شیائومی یک محفظه برای جمع آوری کپسول های استفاده شده در بدنه در نظر گرفته است. انرژی دستگاه به صورت مستقیم از برق شهری و دو شاخه CN تامین می‌شود.

مشخصات قهوه ساز کپسولی شیائومی S1301
ظرفیت مخزن 600 میلی لیتر
بکارگیری پمپ الکترومگنتی ایتالیایی ARS
کاربری آسان با استفاده از دو کلید
مجهز به تکنولوژی گرمایش سریع
وزن 2.4 کیلوگرمی

برندشیائومی
سایر ویژگی هاظرفیت مخزن 600 میلی لیتر بکارگیری پمپ الکترومگنتی ایتالیایی ARS کاربری آسان با استفاده از دو کلید مجهز به تکنولوژی گرمایش سریع وزن 2.4 کیلوگرمی
  امتیاز کاربران به:

قهوه ساز کپسولی میجیا شیائومی S1301

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط