جستجو   لوازم شخصی و سلامت   لوازم شخصی برقی   ماشین اصلاح شیائومی Xiaomi Uniblade Trimmer X300
ماشین اصلاح شیائومی Xiaomi Uniblade Trimmer X300
ماشین اصلاح شیائومی Xiaomi Uniblade Trimmer X300
ماشین اصلاح شیائومی Xiaomi Uniblade Trimmer X300
ماشین اصلاح شیائومی Xiaomi Uniblade Trimmer X300

ماشین اصلاح شیائومی Xiaomi Uniblade Trimmer X300

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۸۹۰,۰۰۰ تومان

بررسی جزئیات و ویژگی‌های طراحی ماشین اصلاح شیائومی مدلuniblade trimmer x300

نحوه طراحی ظاهر و میزان خوش دستی، یکی از عوامل مهم برای خرید ماشین‌های اصلاح به شمار می‌رود. از این رو شیائومی معیار فوق را مدنظر خود قرار داده است. به نحوی که ماشین اصلاح یونی بلید تریمر ایکس 300 را با طراحی ظریف و جمع‌وجور به بازار ارائه می‌دهد. این ماشین اصلاح با ابعاد 15.4 در 2.8 در 3.3 سانتی‌متر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. قطر باریک آن موجب می‌شود که حین قرارگیری در دست، حس راحتی را به کاربران منتقل کند. همچنین زمان کار با دستگاه آزادی عمل بیشتری را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. به علاوه وزن این گجت تنها 250 گرم است که بسیار سبک به نظر می‌رسد؛ بنابراین برای استفاده‌های طولانی مدت گزینه مطلوبی محسوب می‌شود. درنهایت بدنه ماشین اصلاح شیائومی uniblade x300 با متریال ABS ساخته شده است. این ماده ترموپلاستیکی به دلیل روش ساخت متفاوت خود، بدنه گجت را در برابر خط‌وخش، ضربه، سقوط، حرارت، شوک، مواد شیمیایی و... مصون نگه می‌دارد. درنتیجه ماشین اصلاح شیائومی دوام و ماندگاری بالایی داشته و می‌توانید با خیالی آسوده تا سالیان سال از آن بهره ببرید.

اگر بخواهیم المان‌های طراحی این ماشین اصلاح را به دقت بررسی کنیم؛ شیائومی شیوه مینیمالیستی خود را منظور کرده است. به‌نحوی‌که گجت فوق با کم‌ترین جزئیات روانه بازار می‌شود. این موضوع علاوه بر جلوه‌ای زیبا، کار با گجت را نیز تسهیل می‌بخشد. علاوه بر سری ارگونومیک ماشین اصلاح، بر روی دسته آن یک دکمه پاور و نشانگر LED مشاهده می‌شود. دکمه پاور به منظور خاموش و روشن نمودن دستگاه تعبیه شده است. نشانگر LED نیز میزان باتری دستگاه را نشان می‌دهد. در صورتی که شارژ باتری کامل باشد، چراغ LED سفید درخشان است. همچنین هنگامی که شارژ باتری در حال اتمام باشد، نشانگر LED به صورت زرد چشمک‌زن درمی‌آید. در آخر ماشین اصلاح شیائومی X300 تنها با رنگ مشکی مات به بازار ارائه می‌شود.

بررسی ویژگی قفل مسافرتی ماشین اصلاح شیائومی مدل uniblade x300

 همان‌طور که در قسمت پیشین نیز اشاره کردیم؛ ماشین اصلاح شیائومی UniBlade X300 با ابعادی جمع‌وجور به مخاطبان ارائه می‌شود؛ بنابراین کاربران می‌توانند آن را در کیف یا کوله خود به راحتی جای دهند که این امر، امکان استفاده از آن در هر شرایطی همچون سفر میسر می‌سازد. باید اشاره کنیم شیائومی به منظور جابه‌جایی ایمن و بهتر دستگاه یک قفل مسافرتی نیز برای این دستگاه تعبیه نموده است که از عملکرد تصادفی و ناگهانی حین حمل‌ونقل جلوگیری می‌کند. این قفل مسافرتی با دکمه پاور ادغام شده‌‌اند که موجب سادگی‌ بیشتر طراحی و نحوه استفاده آن می‌شود. برای فعال‌سازی قفل تنها دکمه پاور را 3 ثانیه نگه دارید تا نشانگر LED به رنگ قرمز دربیاید. برای غیرفعال‌سازی نیز مجددا دکمه پاور را 3 ثانیه فشار دهید تا رنگ نشانگر LED سبز شود.

بررسی استاندارد IPX7 ماشین اصلاح Xiaomi مدل Uniblade Trimmer X300

اگر نگران رعایت الزامات بهداشتی هستید؛ باید بگوییم که این نگرانی بی‌مورد است. ماشین اصلاح xiaomi مدل uniblade trimmer x300 با گواهی IPX7 به بازار عرضه می‌شود. این گواهی، گجت را در برابر آب مقاوم می‌سازد. به‌نحوی‌که می‌تواند در عمق یک متری به مدت 30 دقیقه غوطه‌ور مانده و آسیب نبیند؛ بنابراین می‌توانید با خیالی راحت، ماشین اصلاح را همراه با فوم مخصوص استفاده کنید تا میزان سوزش اصلاح به حداقل ممکن برسد. همچنین بعد از اتمام کار خود هم می‌توانید آن را با آب شستشو داده و آن را کامل تمیز نمایید.

بررسی تیغه ماشین اصلاح Xiaomi uniblade trimmer x300

برای یک اصلاح تمیز و بدون زحمت شیائومی از یک تیغه با قابلیت‌های مختلف بهره می‌برد. این تیغه را می‌توانید هم به صورت سه‌ جهته و هم دو‌جهته به کار ببرید. ویژگی سه‌جهته آن برای موهای کوتاه کاربرد دارد که می‌تواند آن را کامل اصلاح کند. همچنین می‌تواند برای شکل دادن به ریش و سبیل و اصلاح موی صاف نیز استفاده شود. ویژگی دو جهته نیز برای موهای بلندتر در لبه‌ها تعبیه شده است. به علاوه فویل میان تیغ‌ها نیز می‌تواند موهای اضافی را از بین ببرد. درنهایت این تیغه برای نواحی غیرقابل‌دسترس چون چانه و گردن عملکردی عالی دارد. درنتیجه می‌توانید بدون هیچ محدودیتی از دستگاه به بهترین نحو استفاده کنید.

بررسی پوشش تیغه ماشین اصلاح شیائومی مدل یونی بلید تریمر ایکس 300

علاوه بر کارکرد بی‌نظیر تیغه، متریال ساخت آن نیز می‌تواند رضایت کاربران را جلب کند. این تیغه از استیل ضدزنگ ساخته شده که در برابر آب و هر نوع آسیبی مقاومت خوبی دارد. همچنین شیائومی آن را با یک لایه فویل پوشانده است. فویل مذکور میان پوست و تیغه قرار می‌گیرد که می‌تواند از آسیب رسیدن پوست حین اصلاح جلوگیری کند.

بررسی شانه قابل تنظیم ماشین اصلاح شیائومی تریمر ایکس 300

علاوه بر تیغه توانمند، یک شانه قابل تنظیم نیز ارائه می‌شود که می‌توانید طول مو را طبق نیاز خود تنظیم کنید. همچنین همانند یک آرایشگر حرفه‌ای حالت‌های مختلف اصلاح را طبق سلیقه خود اعمال نمایید. این شانه 14 قابلیت تنظیم را در اختیارتان می‌گذارد که می‌توانید از 0.4 میلی‌متر تا 8 میلی‌متر آن را تغییر دهید.

بررسی قابلیت چرخش تیغه ماشین اصلاح شیائومی مدل X300

ماشین اصلاح شیائومی چرخش دو طرفه با زاویه 40 درجه‌ای را برایتان به ارمغان می‌آورد. انعطاف‌پذیری بالای حرکت تیغه، با انواع مدل صورت و زوایای آن سازگاری کامل دارد. به‌نحوی‌که می‌توانید بسیار راحت نقاط غیرقابل‌دسترس را اصلاح کنید که این امر اصلاحی دقیق و زیبا را در اختیارتان می‌گذارد.

بررسی پایه دیواری ماشین اصلاح Xiaomi مدل X300

شرکت شیائومی یک پایه دیواری نیز برای ماشین اصلاح تریمر x300 ارائه می‌دهد که با نصب و آویزان کردن ماشین بر روی آن می‌توانید فضای مرتب و منظمی را در اختیار داشته باشید. همچنین این قابلیت، بهره‌گیری از دستگاه را نیز به شکل چشمگیری تسریع می‌بخشد. باید اشاره کنیم که شیائومی در قسمت پشتی این پایه یک لایه تمام چسب 3M تعبیه نموده است که می‌توانید به آسانی و بدون نیاز به سوراخ کردن دیوار یا ابزار خاصی، پایه را به دیوار بچسبانید. لازم به ذکر است این پایه برای سطوح کاشی و سرامیک در نظر گرفته‌اند و برای دیوارهای معمولی، آهکی، گچی و کاغذ دیواری مناسب نیست. این متریال می‌توانند میزان چسبندگی پایه را کاهش دهند.

بررسی باتری و نحوه شارژ ماشین اصلاح XIAOMI مدل UNBLADE TRIMMER X300

باتری به نسبت قدرتمند ماشین اصلاح شیائومی، دغدغه و نگرانی‌های شما را بابت تامین شارژ در بازه‌های کوتاه مدت رفع می‌نماید. این گجت از یک باتری لیتیوم پلیمری بهره می‌برد که 600 میلی‌آمپر بر ساعت ظرفیت دارد. ظرفیت بالای باتری، با یک بار شارژ امکان استفاده از دستگاه به مدت 60 دقیقه را فراهم می‌کند. همچنین برای تامین شارژ باتری نیز یک داک شارژ بی‌سیم تعبیه نموده‌اند. این داک شارژ خاصیت مغناطیسی داشته که بدنه دستگاه بدون نیاز به کابل اضافی به آن متصل می‌شود. لازم به ذکر است که فرایند شارژ کامل باتری در مدت تقریبی 6 ساعت انجام می‌شود.

برندشیائومی
ابعاد15.4 در 2.8 در 3.3 سانتی‌متر
وزن250 گرم
اقلام همراه• شانه برش قابل تنظیم • پایه شارژ • کاور محافظ • پایه دیواری • کارت راه‌اندازی سریع • دفترچه راهنما
  امتیاز کاربران به:

ماشین اصلاح شیائومی Xiaomi Uniblade Trimmer X300

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط