جستجو   لوازم شخصی و سلامت   ماساژور   ماساژور تفنگی موری Mory Gun X09 SE
ماساژور تفنگی موری Mory Gun X09 SE
ماساژور تفنگی موری Mory Gun X09 SE
ماساژور تفنگی موری Mory Gun X09 SE
ماساژور تفنگی موری Mory Gun X09 SE

ماساژور تفنگی موری Mory Gun X09 SE

 تعداد
۱
 قیمت
۳,۲۹۰,۰۰۰ تومان

بررسی جزئیات طراحی ماساژور قابل حمل موری مدل ایکس 09 اِس ایی

در یک نگاه کلی، ماساژور موری همانند سایر ماساژورهای قابل حمل به شکل تفنگی طراحی و تولید شده است. شکل و شمایل تفنگی و در عین حال ساده‌ی آن نه تنها جلوه‌ای مدرن به گجت بخشیده؛ بلکه استفاده از آن را آسان می‌سازد. به علاوه ماساژور با ابعاد 161 در 105 در 52 میلی‌متری و وزن تقریبی 390 گرم ارائه می‌شود. این امر موجب می‌شود حین قرارگیری در دست حس خوشایندی را به کاربر منتقل کند. همین‌طور حین استفاده‌های طولانی مدت، دستان خسته نشوند. به علاوه موری بدنه آن را به صورت ارگونومیک و با قوس 30 درجه ملایم طراحی نموده که بهره‌گیری از دستگاه را بسیار راحت و لذت‌بخش می‌نماید. باید اشاره کنیم این ماساژور علاوه بر طراحی استاندارد، از متریال به نسبت با کیفیتی هم بهره می‌برد. به نحوی که قسمت داخلی آن را فلز و پوشش خارجی آن را پلاستیک تشکیل می‌دهد. پلاستیک بیرونی سبب می‌شود که دستگاه حین تعریق دستان نلغزد. همچنین در برابر سقوط، ضربه، خط‌وخش و... مقاومت به نسبت خوبی دارد.

اگر بخواهیم نگاهی به جزئیات طراحی ماساژور بیندازیم؛ در بخش جلویی بدنه محل قرارگیری سری‌های مختلف است. این ماساژور با سه سری گرد: استوانه‌ای، گرد و دم ماهی ارائه می‌شود. دو سری گرد و استوانه‌ای سیلیکونی و سری دم ماهی پلاستیکی است. باید بگوییم متریال سری‌ها با پوست سازگاری کامل دارد. به نحوی که موجب بروز حساسیت نمی‌شوند. همچنین شما می‌توانید پس از هر استفاده آن‌ها را با آب شستشو دهید. به علاوه سری گرد برای ماساژ نواحی چون: بازوها، کمر، ران، ساق پا و..، سری استوانه‌ای برای ضربه زدن به بافت‌های عمقی نظیر: مریدین‌ها، دست‌ها، کف دست‌ها، کف پاها و... و سری دم ماهی برای استراحت و شکل دادن به تمامی نواحی عضلات کاربرد دارد. همین‌طور بر روی قسمت انتهایی آن نشانگرهای LED وجود دارند که میزان شارژ باتری را نشان می‌دهند. بر روی نمای جلویی دسته دو دکمه پاور و تغییر مود جای گرفته است. در نمای پشتی و پایینی آن، پورت USB تایپ C برای شارژ باتری مشاهده می‌شود. درنهایت ماساژور موری x09 se با رنگ سفید و صورتی ملایم روانه بازار می‌شود.

بررسی جزئیات عملکرد ماساژور قابل حمل Mory مدل X09 SE

موری برای افزایش طول عمر و بهبود کارکرد ماساژور قابل حمل x09 se از یک موتور قدرتمند براشلس آلمانی بهره گرفته است. این موتور نه تنها از قدرت بالایی برخوردار بوده؛ بلکه میزان نویز کم‌تری نیز دارد. موتور ماساژور mory x09 se، عملکردی ضربه‌ای دارد. همین‌طور با توان خروجی 12 وات می‌تواند تا 3200 ضربه در دقیقه را در اختیارتان بگذارد. به علاوه این ضربات می‌توانند تا عمق 9 میلی‌متری عضلات نفوذ کند؛ بنابراین می‌توانید راحت به تمامی عضلات دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که این ماساژور کم‌تر از 43 دسی‌بل نویز تولید می‌نماید. همچنین از یک تایمر 15 دقیقه‌ای نیز بهره می‌برد که پس از 15 دقیقه فعالیت، دستگاه به صورت خودکار خاموش می‌شود. در آخر باید بگوییم این موتور از 5 سرعت یا مود مختلف به شرح زیر برخوردار است:

1300 دور در دقیقه – مناسب برای ماساژ روزانه

1700 دور در دقیقه – مناسب برای تسکین درد عضلانی

2100 دور در دقیقه – جهت فعال نمودن عضلات

2500 دور در دقیقه – مناسب برای ماساژ حرفه‌ای

3200 دور در دقیقه – مناسب برای ماساژ بافت‌های عمیق

بررسی باتری ماساژور قابل حمل mory x09 se

ماساژور قابل حمل mory X09 SE برای تامین انرژی لازم از یک باتری لیتیوم یونی 1800 میلی‌آمپر بر ساعت برخوردار است. این باتری، ظرفیت به نسبت بالایی دارد. به گونه‌ای که با یک بار شارژ و در صورت استفاده 15 دقیقه‌ای روزانه، می‌تواند تا 12 روز دوام بیاورد. باید اشاره کنیم که باتری فوق قابل شارژ است. برای تامین شارژ باتری، یک کابل USB به USB-C در داخل پکیج قرار داده‌اند.

برندMory
ابعاد161 در 105 در 52 میلی‌متر
وزن390 گرم
اقلام همراه• یک دستگاه ماساژور Mory X09 SE • سه سری مختلف • یک بسته واشر برای اتصال سری‌ها به دستگاه • کابل شارژ USB به USB-C
  امتیاز کاربران به:

ماساژور تفنگی موری Mory Gun X09 SE

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط