جستجو   لوازم شخصی و سلامت   لوازم شخصی برقی   سشوار شیائومی مدل Mijia Anion H300 Hair Dryer
سشوار شیائومی مدل Mijia Anion H300 Hair Dryer
سشوار شیائومی مدل Mijia Anion H300 Hair Dryer
سشوار شیائومی مدل Mijia Anion H300 Hair Dryer
سشوار شیائومی مدل Mijia Anion H300 Hair Dryer

سشوار شیائومی مدل Mijia Anion H300 Hair Dryer

 تعداد
۱
 قیمت
۲,۳۹۰,۰۰۰ تومان

بررسی جزئیات طراحی سشوار شیائومی مدل Mi Hair Dryer H300

طراحی ظریف و جمع‌وجور سشوار شیائومی مدل Mi Hair Dryer H300 اولین موردی است که توجه ما را به خود جذب می‌کند. این سشوار تنها 215 در 77 در 135 میلی‌متر (همراه با نازل) ابعاد دارد که نه تنها یک ابزار کاربردی برای استفاده‌های روزمره در داخل خانه به شمار می‌رود؛ بلکه با ابعاد جمع‌وجور خود فضای زیادی را به خود اختصاص نمی‌دهد؛ بنابراین در سفر نیز می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. به علاوه این گجت تنها 498 گرم وزن دارد که حین استفاده‌های طولانی مدت دستان را خسته نمی‌کند. همچنین شیائومی برای ساخت سشوار H300 از مرغوب‌ترین متریال استفاده نموده است. جنس بدنه این سشوار را ABS تشکیل می‌دهد. این متریال که یک نوع ترموپلاستیک به حساب می‌آید؛ به دلیل روش ساخت متفاوت خود در برابر انواع ضربه، خط‌وخش، سقوط، شوک، تغییرات ناگهانی دما و... مقاومت دارد. نازل همراه سشوار نیز با متریال دو لایه ضد سوختگی و با طراحی 360 درجه ارائه می‌شود که حین استفاده و جریان هوای گرم، دچار آسیب نمی‌شود. در انتهای دسته سشوار یک قلاب مشاهده می‌شود که می‌توانید از آن برای آویزان کردن بهره ببرید. به علاوه کابل برق آن با عایق حرارتی پوشیده شده است که دوام و طول عمر بالایی در درجه حرارتی بالا دارد.

بررسی پوشش اختصاصی بدنه سشوار شیائومی مدل Mi Ionic H300

شرکت شیائومی علاوه بر متریال ABS، بدنه را با یک پوشش UV ساخته و پرداخته است. این پوشش UV نه تنها مقاومت خوبی در برابر گرما و خط‌وخش به عمل می‌آورد؛ بلکه لمسی نرم به همراه می‌آورد. همچنین از میزان لغزش بدنه می‌کاهد. درنتیجه هنگام استفاده از دستان لیز نمی‌خورد. به علاوه کثیفی و آلودگی را به خود جذب نمی‌کند. از این رو گجت شما ظاهر پاکیزه خود را همواره حفظ خواهد نمود.

 بررسی قابلیت‌های کنترلی سشوار شیائومی مدل mi ionic hair dryer h300

برای استایل‌ دهی و آراستن موها طبق سلیقه خود، شیائومی یک سری قابلیت‌های کنترلی را تعبیه نموده است. این دو قابلیت بر روی دسته قرار دارد که کنترل و دسترسی را راحت‌تر از پیش می‌سازد. باید اشاره کنیم در ابتدای دسته یک دکمه دایره‌ای برای تنظیم دما قرار دارد. دکمه تنظیم دما، سه حالت داغ، دمای ثابت 57 درجه سانتی‌گراد و سرد را ارائه می‌دهد. در بخش پایینی آن یک دکمه برای روشن و خاموش و تنظیم میزان جریان باد کم و زیاد جای گرفته است.

بررسی پره‌های توربوفن سشوار Xiaomi مدل Mi Ionic Hair Dryer H300

پره‌های توربین مانند، یکی از جزئیاتی که شیائومی برای عملکرد بهینه سشوار Xiaomi Hair Dryer H300 بکار گرفته است. طراحی این پره‌ها که از توربین‌های هواپیما الگوبرداری شده است، ظاهری اندکی خمیده دارد. باید اشاره کنیم پره‌های توربوفن سشوار شیائومی از اتلاف هوا جلوگیری می‌نماید. سرعت هوا را بهبود می‌بخشد. در آخر با ایجاد جریان هوای قوی، رطوبت موها را بدون نیاز به دمای از بین می‌برد. به طور کلی می‌توان گفت سشوار شیائومی 7 پره بال مانند دارد که می‌توانند جریان هوای 20 متر بر ثانیه تولید می‌کنند.

بررسی عملکرد سشوار Xiaomi مدل Mi H300

علاوه بر پره‌های توربوفن، سشوار Mi H300 از یک موتور قدرتمند نیز بهره می‌برد. این موتور توان خروجی 1600 وات دارد که می‌تواند با ایجاد جریان قوی هوا، موها را با سرعت 6.1 گرم در دقیقه خشک کند. همچنین این جریان قوی هوا، رطوبت را به سرعت تبخیر می‌نماید که این امر زمان خشک کردن موها را به نحو چشمگیری کاهش می‌دهد. به علاوه از یک سری ریز پردازنده‌ها نیز برخوردار است که هر 60 ثانیه یک بار دما را بررسی می‌کنند. سپس بر اساس آن دمای مناسب را ارائه می‌دهد. همین‌طور می‌تواند دمای 57 سانتی‌گراد را به صورت ثابت نگه دارد. این موارد نه تنها سلامت موها را حفظ می‌کنند؛ بلکه یک حالت درخشندگی به آن می‌بخشد. درنهایت موتور سشوار شیائومی می اچ 300، از مقاومت جریان هوا می‌کاهد که این امر باعث کم شدن میزان نویز می‌شود. از این رو با صدایی ملایم‌تر می‌توانید به استایل‌دهی و خشک نمودن موهایتان بپردازید.

بررسی ویژگی یون ساز سشوار xiaomi mi ionic dryer h300

اگر نگران سلامت موهایتان هستید؛ باید بگوییم که نگرانی‌تان بی‌مورد است. سشوار شیائومی می یونیک H300 با یک دستگاه یون ساز عرضه می‌شود. این دستگاه یون ساز می‌تواند 50 میلیون یون منفی در جریان هوا رها کند. لازم به ذکر است که یون‌های منفی الکتریسیته را کاهش می‌دهد. کاهش الکتریسیته مانع ایجاد موخوره می‌شود. کوتیکول‌های مو را صاف می‌کند. درنهایت نرمی و لطافت را به موهایتان می‌بخشد.

بررسی اقدامات امنیتی سشوار شیائومی مدل می یونیک هیر درایر اچ 300

آخرین ویژگی مهم این سشوار سیستم تشخیص دمای NTC است. NTC می‌تواند دمای هوای خروجی را در هر لحظه تشخیص داده و در صورت افزایش بیش از حد دما، جریان برق را قطع می‌نماید. همچنین در موارد شدیدتر محافظ فیوز برای ایمنی بیشتر فعال می‌شود.

برندشیائومی
ابعاد135 ×77 × 215 میلی متر
وزن498 گرم
سایر ویژگی هاتوان:1600 وات کاربرد:خانگی - مسافرتی فناوری تولید یون:دارد باد سرد:دارد ولتاژ:220V سایر امکانات:فناوری NTC برای خشک کردن سریع و مراقبت از مو دارای سری مغناطیسی 360 درجه ای جهت متمرکز کردن جریان هوا دارای 2 درجه تنظیم سرعت
  امتیاز کاربران به:

سشوار شیائومی مدل Mijia Anion H300 Hair Dryer

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط