جستجو   لوازم شخصی و سلامت   ماساژور   ماساژور تفنگی BOMIDI Message Gun مدل MG2
ماساژور تفنگی BOMIDI Message Gun مدل MG2
ماساژور تفنگی BOMIDI Message Gun مدل MG2
ماساژور تفنگی BOMIDI Message Gun مدل MG2
ماساژور تفنگی BOMIDI Message Gun مدل MG2
ماساژور تفنگی BOMIDI Message Gun مدل MG2

ماساژور تفنگی BOMIDI Message Gun مدل MG2

 تعداد
۱
 قیمت
۹,۲۵۰,۰۰۰ تومان

بررسی طراحی ماساژور تفنگی Bomidi Message Gun مدل MG2

در نگاه اولیه، ظاهر مدرن ماساژور تفنگی بمیدی MG2 خبر از یک ماساژور با تکنولوژی‌های روز را به ما می‌دهد. این ماساژور به شکل تفنگی و با ابعادی ظریف و جمع‌وجور طراحی و روانه بازار شده است. باید بگوییم این شکل و شمایل موجب می‌شود که ماساژور به راحتی در دست جای بگیرد. همچنین کار با ماساژور را نیز برای مخاطبان تسهیل می‌بخشد. به علاوه این ماساژور تنها 0.75 کیلوگرم وزن دارد که بسیار سبک محسوب می‌شود؛ بنابراین در استفاده‌های طولانی مدت دستان شما خسته نخواهد شد. همین‌طور دسته آن بافت سیلیکونی دارد که با پوست دست سازگار بوده و حس خوشایندی را حین کار با ماساژور به کاربر منتقل می‌کند. درنهایت این ماساژور با تلفیق رنگ مشکی، خاکستری و نقر‌ه‌ای عرضه می‌شود که این رنگ‌بندی جلوه‌ای مدرن به گجت می‌بخشد.

اگر بخواهیم جزئیات طراحی ماساژور تفنگی Bomidi MG2 را به دقت بررسی کنیم؛ در نمای روبه‌رویی بدنه، محل قرارگیری سری‌ را مشاهده می‌نماییم. لازم به ذکر است که همراه این ماساژور پنج سری مختلف نظیر: گرد، نعلی، بالشتک بادی، استوانه‌ای و سری ماساژ حرارتی گرم و سرد ارائه می‌شود. سری نعلی و گرد برای عضلات بزرگ مانند ران، سری بالشتک بادی برای ماساژ نواحی دردناک، سری استوانه‌ای برای بافت‌های عمیق همچون مفاصل و کف پا کاربرد دارد. باید یادآور شویم سری بالشتک بادی خاصیت جذب شوک نیز دارد. در قسمت انتهایی آن نیز یک نمایشگر مشاهده می‌شود که در میانه آن یک دکمه مشترک پاور و مودهای مختلف قرار دارد. شما می‌توانید از طریق آن دستگاه را روشن و خاموش یا حالت کارکرد را تغییر دهید. باید اشاره کنیم در قسمت بالایی نمایشگر میزان سرعت دستگاه را نمایش می‌دهد. به علاوه دور تا دور نمایشگر یک نشانگر LED قرار دارد. این نشانگر دارای نورهایی با رنگ‌های مختلف بوده که هر رنگ نمایانگر یک میزان و شدت نیرو به شرح زیر است:

نور آبی: (کمتر از 5 Kgf) مناسب ماساژ روزانه، ریلکس کردن عمومی.

نور زرد: (بازه 5 Kgf تا 8Kgf) مناسب ریکاوری تمرین‌های ورزشی سنگین.

نور نارنجی: (بازه 8Kgf تا 12Kgf) مناسب برای نواحی دردناک

نور قرمز: (بازه 12Kgf تا 15Kgf) مناسب برای عضلات حجیم – با احتیاط استفاده شود.

در نهایت در قسمت انتهایی دسته نشانگرهای LED وجود دارد که میزان مصرف باتری را نشان می‌دهند. همچنین در قسمت تحتانی دسته پورت شارژ USB تایپ C به منظور تامین انرژی باتری قرار گرفته است.

بررسی عملکرد ماساژور تفنگی Bomidi Message Gun MG2

ماساژور تفنگی bomidi gun mg2 از نظر عملکردی هیچ کم و کسری ندارد. موتور قدرتمند آن با توان مصرفی 25 وات و ولتاژ نامی 7.4 ولت نیرویی با گشتاور بالا تولید کند. همچنین قادر است چهار نوع مختلف ماساژ نظیر: حرکتی، ضربه‌ای، گرمایی و لرزشی را به شما ارائه دهد. به علاوه این موتور قدرتمند می‌تواند 5 سطح مختلف سرعت را در اختیارتان بگذارد. باید اشاره کنیم که میزان نویز تولید شده توسط این گجت کم‌تر از 55 دسی‌بل است. از این رو می‌توانید در آرامش کامل به فرایند ماساژ بپردازید. درنهایت این ماساژور یک سری مجزا دارد که با انتقال حرارت گرم و سرد می‌تواند در تسریع گردش خون، افزایش متابولیسم بدن، کاهش تورم، تسکین درد و... موثر واقع شود. لازم به ذکر است که سری فوق 5 حالت دمایی زیر را به شما ارائه می‌دهد:

کمپرس سرد سطح 1: نشانگر LED سبز، 15 درجه سانتی‌گراد (پیش فرض)

کمپرس سرد سطح 2: نشانگر LED آبی، 10 درجه سانتی‌گراد

کمپرس گرم سطح 1: نشانگر LED نارنجی، 40 درجه سانتی‌گراد (پیش فرض)

کمپرس گرم سطح 2: نشانگر LED قرمز، 45 درجه سانتی‌گراد

بررسی باتری ماساژور تفنگی بمیدی مدل ام جی 2

بمیدی برای تامین انرژی لازم دستگاه، یک باتری 2000 میلی‌آمپر بر ساعت در نظر گرفته است که با ظرفیت مناسب خود می‌تواند برای مدت زمان مناسبی پاسخگوی نیاز شما باشد. همچنین این باتری قابل شارژ بوده و شما می‌توانید از طریق درگاه USB و کابل USB تایپ C آن را مجددا شارژ نمایید. باید اشاره کنیم که باتری این گجت ظرف مدت 3 ساعت به طور کامل شارژ می‌شود.

برندBOMIDI
وزن0.75 کیلوگرم
ظرفیت باتری2000 میلی‌آمپر بر ساعت
  امتیاز کاربران به:

ماساژور تفنگی BOMIDI Message Gun مدل MG2

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط