جستجو   لوازم خانگی   لوازم پخت و پز   هواپز 5.5 لیتری شیائومی Xiaomi مدل MAF07
هواپز 5.5 لیتری شیائومی Xiaomi مدل MAF07
هواپز 5.5 لیتری شیائومی Xiaomi مدل MAF07
هواپز 5.5 لیتری شیائومی Xiaomi مدل MAF07
هواپز 5.5 لیتری شیائومی Xiaomi مدل MAF07

هواپز 5.5 لیتری شیائومی Xiaomi مدل MAF07

 تعداد
۱
 قیمت
۷,۳۹۰,۰۰۰ تومان

هواپز شیائومی MAF07 یک هواپز دارای ظرفیت متوسط تا بزرگ با امکانات هوشمند اتصال است که در سال 2022 توسط شیائومی و تحت برند Mijia معرفی شده است. این مدل جدیدتر در رده محصولات هواپز هوشمند میجیا ، بر اساس نسخه‌های قبلی و با سبد 5.5 لیتری، ظاهری مینیمال به‌روز شده، نمایشگر OLED و ویژگی‌های مختلف به بازار عرضه شده است.

طراحی هواپز شیائومی MAF07 ظرفیت 5.5 لیتری

با طراحی سبد مستطیلی ، سیستم گرمایشی قدرتمند 1700 واتی و امکان برنامه‌ریزی سفارشی از طریق برنامه هواپز شیائومی MAF07 قصد دارد گزینه‌ای کارآمد و بدون دردسر برای سرخ‌کردن سالم، کباب پزی، پخت و پز و غیره برای خانواده‌های بزرگتر یا آماده‌سازی وعده‌های غذایی باشد. پنجره شفاف در نیز به کاربران امکان نظارت بصری بر روند پخت و پز را بدون نیاز به باز کردن سبد می‌دهد.

هواپز شیائومی MAF07 با ظاهر سفید مات و لبه‌های گرد شده مدرن، طراحی جریان خطی خود، بلافاصله پس از باز کردن جعبه از نظر زیبایی، تاثیری عمیق بر مخاطب می‌گذارد. بدنه اصلی پلاستیکی است؛ اما ضخیم و محکم به نظر می‌رسد و دارای دستگیره بزرگی بوده که گرفتن آن آسان است.

صفحه نمایش هواپز شیائومیMAF07 ظرفیت 5.5 لیتری


جنبه بصری متمایزترین ویژگی این دستگاه در مقایسه با هواپزهای دیگر است. درپوش شیشه شفاف در بالا است که شیائومی آن را به عنوان فراهم کننده زاویه دید ۱۷۰ درجه برای دیدن داخل فضای پخت و پز بدون اجازه خروج گرما تبلیغ می‌کند.

در زیر درپوش، صفحه نمایش دایره‌ای OLED درجه حرارت، حالت‌ها و وضعیت پخت سرخ‌کردن را با رابط کاربری آبی تیز نمایش می‌دهد. اجزای تشکیل دهنده دیگر عبارتند از محفظه ذخیره‌سازی سیم برق در پشت، همراه با منافذ ورودی و خروجی برای چرخش سریع هوا.

برندشیائومی
ظرفیت5.5 لیتر
ولتاژ ورودی220-240V
توان1500W
  امتیاز کاربران به:

هواپز 5.5 لیتری شیائومی Xiaomi مدل MAF07

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط