جستجو   لوازم خانگی   لوازم کمپینگ و سفر   فلاسک کوچک شیائومی Xiaomi مدل MJKDB01PL
فلاسک کوچک شیائومی Xiaomi مدل MJKDB01PL
فلاسک کوچک شیائومی Xiaomi مدل MJKDB01PL
فلاسک کوچک شیائومی Xiaomi مدل MJKDB01PL
فلاسک کوچک شیائومی Xiaomi مدل MJKDB01PL

فلاسک کوچک شیائومی Xiaomi مدل MJKDB01PL

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۱۹۰,۰۰۰ تومان

قمقمه قابل حمل شیائومی با ظرفیت 350 میلی لیتر XIAOMI Mijia MJKDB01PL

نوشیدن چای، قهوه، شیر و یا شکلات مایع با دمای مطلوب در محل کار و یا انجام کارهای روزمره در خانه و حتی هنگام مطالعه و باشگاه می‌تواند انرژی از دست رفته را دوباره به بدن باز گرداند. قمقمه شیائومی XIAOMI Mijia MJKDB01PL Thermos Pocket Version 350ML Vacuum Bottle 316L با ظرفیت 350 میلی‌لیتر، و حفظ حرارت به مدت طولانی از فولاد ضد زنگ AISI 316 ساخته شده و قابلیت نگهداری مایعات سرد را نیز دارای می‌باشد.

فوق العاده باکیفیت 

شیائومی قمقمه Mijia MJKDB01PL را از دو لایه محکم و ضد زنگ ساخته است. جنس لایه بیرونی از فولاد ضد زنگ آستنیتی S30408 و لایه داخلی از فولاد ضد زنگ آستنیتی S31603 است که دارای مقاومت عالی در برابر خوردگی است. جنس بدنه از پلی پروپیلن (هموپلیمر پروپیلن) لاستیک سیلیکون PP بوده که مانع سوختگی می‌گردد.
همچنین قسمت زیرین قمقمه از پد سیلیکون ساخته شده است که ضد لغزش است. تعیبه سیلیون در قسمت زیرین قمقمه آن را بر روی سطح محکم و پایدار نگه می‌دارد.

حفظ دما به مدت طولانی

فنجان قمقمه خانگی شیائومی به راحتی می‌تواند دمای نوشیدنی را ثابت نگه دارد، زیرا به گونه‌ای طراحی شده است که محتویات آن را برای مدت طولانی گرم یا سرد نگه دارد. راندمان عایق 58 درجه ساتی گراد یا بیشتر و راندمان خنک کننده زیر 12 درجه سانتی گراد است که در مدت 6 ساعت می‌تواند دمای مایع را حفظ کند.

درب محکم و ضد نشتی

درب فنجان دارای حلقه آب بندی سیلیکونی 360 درجه داخلی است که هنگام تکان دادن و برگرداندن آن ترسی از نشتی نخواهید داشت. وارونه کنید و آن را به راحتی در کیف خود حمل نمایید.

برندشیائومی
ظرفیت350 میلی‌لیتر
وزنحدود 170 گرم
جنسپلی پروپیلن (هموپلیمر پروپیلن) لاستیک سیلیکون PP
اندازه62.5x62.5x174 میلی‌متر
  امتیاز کاربران به:

فلاسک کوچک شیائومی Xiaomi مدل MJKDB01PL

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط