جستجو   لوازم خانگی   تهویه، سرمایش و گرمایش   خوشبوکننده برقی شیائومی Xiaomi مدل MJXFJ01XW
خوشبوکننده برقی شیائومی Xiaomi مدل MJXFJ01XW
خوشبوکننده برقی شیائومی Xiaomi مدل MJXFJ01XW
خوشبوکننده برقی شیائومی Xiaomi مدل MJXFJ01XW
خوشبوکننده برقی شیائومی Xiaomi مدل MJXFJ01XW

خوشبوکننده برقی شیائومی Xiaomi مدل MJXFJ01XW

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

دستگاه خوشبو کننده هوا شیائومی Xiaomi Mijia MJXFJ01XW

یکی از مهم‌ترین فواید استنشاق عطر این است که رایحه آن می‌تواند روحیه شما را تقویت کند. عطرها و خوشبو کننده‌ها می‌توانند انرژی بخشند و به شما کمک کنند تا آرامش داشته باشید. به علاوه موجب کاهش استرس شده و ذهن را آرام می‌کند.

اسانس پاش Mijia MJXFJ01XW یک انتخاب عالی برای خوشبو کردن و دلپذیر کردن فضای شما است.
برخلاف روش‌های آشنای عطرسازی فضا مانند شمع‌های معطر، موم معطر، اسپری‌های اتاق و غیره، Mijia MJXFJ01XW یک اسانس‌پاش با قابلیت اسپری خودکار اسانس‌ها هر 15 دقیقه بدون نیاز به کار توسط کاربر است و به طور فعال عطری تازه و ملایم را برای فضای خود حفظ کنید.

طراحی زیبا و هوشمندانه

خوشبو کننده هوا شیائومی Xiaomi Mijia MJXFJ01XW دارای طراحی بسیار فشرده و مدرن به شکل استوانه است. اندازه دستگاه تنها 65×65×145 میلی‌متر است، بنابراین کاربران می‌توانند آن را به طور کامل در هر فضایی از اتاق نشیمن، اتاق خواب، حمام و غیره بدون اشغال فضای زیادی بچینند. به طور خاص، ظرف اسانس با ساختاری بسته طراحی شده است تا از قرار گرفتن در معرض هوا که بر عطر طبیعی اسانس تأثیر می‌گذارد جلوگیری کند.

اسپری اتوماتیک فوق العاده نرم و روان

اسانس پاش میجیای برند شیائومی با استفاده از تکنولوژی مدرن پاشش مه میکرو منافذ، اسپری مه فوق‌العاده نرم، به پخش سریع عطر در هوا به روشی ملایم و دلپذیر کمک می‌کند. به طور خاص، با مکانیزم اسپری خودکار، دستگاه هر 15 دقیقه به طور خودکار عطر را با 4 مکانیسم اسپری قابل تنظیم اسپری می کند: اسپری به مدت 2 ثانیه، اسپری به مدت 4 ثانیه، اسپری به مدت 8 ثانیه و اسپری به مدت 90 ثانیه. شما می توانند آن را متناسب با نیاز و فضای خود به راحتی تنظیم کنید.

باتری با ظرفیت بالا، نویز کم

Mijia MJXFJ01XW از یک باتری قابل شارژ 2200 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که تنها با یک بار شارژ توسط درگاه میکرو یو اس بی می‌توان به مدت 4 ماه به طور مداوم از آن استفاده کرد. علاوه بر این، سطح نویز دستگاه در هنگام کار فقط 30 دسی بل کم است، بنابراین بسیار بی‌صدا خواهد بود و بر زندگی شما تأثیری نخواهد گذاشت.

استنشاق عطر دلخواه

هر بطری اسانس خوشبو کننده هوا شیائومی را می‌توان با انواع رایحه‌های طبیعی، شیرین، تازه و غیره پر کرد که نه تنها به خوشبو شدن فضا کمک می‌کند، بلکه در تسکین و آرامش ذهن نیز بسیار موثر است. عطرها و خوشبو کننده‌ها می‌توانند انرژی بخشند و روحیه شما را تقویت کند.

برندشیائومی
ابعاد145×65 میلی‌متر
جنسپلاستیک باکیفیت
منبع تغذیهباتری قابل شارژ
اقلام همراهخوشبو کننده هوا شیائومی/ کابل شارژ/ یک بطری رایحه/ دفترچه راهنما
  امتیاز کاربران به:

خوشبوکننده برقی شیائومی Xiaomi مدل MJXFJ01XW

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط