جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   اپل واچ   بند اپل واچ   بند استیل 304 یونیک مدل Osta مناسب اپل واچ 42/44/45/49mm
بند استیل 304 یونیک مدل Osta مناسب اپل واچ 42/44/45/49mm
بند استیل 304 یونیک مدل Osta مناسب اپل واچ 42/44/45/49mm
بند استیل 304 یونیک مدل Osta مناسب اپل واچ 42/44/45/49mm
بند استیل 304 یونیک مدل Osta مناسب اپل واچ 42/44/45/49mm

بند استیل 304 یونیک مدل Osta مناسب اپل واچ 42/44/45/49mm

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۳,۹۵۰,۰۰۰ تومان

بند استیل ۳۰۴ یونیک مدل Osta مناسب اپل واچ ۴۲/۴۴/۴۵/۴۹mm

بند های فلزی همیشه یکی از ویژگی های ساعت های کلاسیک و گرانقیمت بوده اند. بسیاری از کاربران دوست دارند که از یک بند فلزی سنگین و کلاسیک برای ساعت هوشمند خود نیز استفاده کنند. حس اطمینان از مقاومت و ماندگاری که بند های فلزی به همراه دارند با هیچ مدل دیگری قابل مقایسه نیست. در اینجا شما را با بند استیل ۳۰۴ یونیک مدل Osta مناسب اپل واچ ۴۲/۴۴/۴۵/۴۹mm آشنا می کنیم.

یونیک در طراحی این محصول از استیل ۳۰۴  خالص استفاده کرده است . به این ترتیب این بند فاقد ایجاد حساسیت برای پوست های حساس خواهد بود. در برابر آب و تعریق  مقاوم است و زنگ نمی زند.

این بند در دو رنگ زیبای تیتانیومی و مشکی عرضه شده است. رنگ تیتانیوم آن کاملا با اپل واچ اولترا ۴۹ میلیمتری هماهنگ است و هارمونی دارد.

رنگ مشکی آن نیز برای تمامی اپل واچ های با سایز ۴۲/۴۴/۴۵ میلیمتری مناسب است. اگر پیش از این از بند فلزی استفاده کرده باشید حتما می دانید که تنظیم طول این نوع از بند ها معمولا کار وقتگیر و دشواری است. حتی بسیاری از برند ها در داخل بسته بندی همراه با بند ابزار هایی برای تنظیم طول آن قرار می دهند . اما بند بند استیل ۳۰۴ یونیک مدل Osta مناسب اپل واچ ۴۲/۴۴/۴۵/۴۹mm دارای یک ویژگی متمایز است.

این بند بدون هیچ ابزار اضافه قابلیت تنظیم طول بند را دارد. همانطور که از شعار برند یونیک یعنی متمایز در طراحی انتظار داریم، اینبار هم شاهد یک محصول لوکس، با کیفیت و متمایز از نمونه های مشابه در بازار هستیم.

اگر این بند زیبا را بعنوان هدیه هم برای کسی تهیه می کنید، این می توانید یک انتخاب هوشمندانه باشد. همه چیز از بسته بندی خاص و شیک این بند تا حس متفاوتی که در دست گرفتن آن ایجاد می کند. حس لوکس بودن و با ارزش بودن آن را منتقل خواهد کرد .

این بند بر اساس اندازه خود و نوع پین اتصال بکار رفته در آن مناسب برای اپل واچ های سایز بزرگ از سری ۱ تا ۸ با سایز های ۴۲/۴۴/۴۵/۴۹mm می باشد. برای تمامی آقایان و خانم ها قابل استفاده است . و هیچ تداخلی با گارد و محافظ صفحه های رایج ایجاد نخواهد کرد.

بهره‌گیری از سیستم قفل فلت و نازک در این بند، علاوه بر ایجاد امنیت بیشتر، استفاده راحتی نیز را به کاربران ارائه می‌دهد. با وجود قفل فلت، بند به درستی به دست متصل می‌شود و خطر افتادن یا گم‌شدن ساعت را کاهش می‌دهد.

در کنار این بند زیبا یک گارد محافظ سری nautic و یا  valencia از برند یونیک می تواند یک انتخاب ایده آل باشد .

برندیونیک – UNIQ
مناسب برایapple watch 4/5/6/SE, Apple Watch 42/44/45mm, Apple Watch 49mm, apple watch 7/8 45 m
سایر ویژگی هاجنس: استیل 304 ضد خش بدون ایجاد حساسیت قابلیت تنظیم آسان بدون نیاز به ابزار قفل فوق العاده تخت و باریک مناسب برای اپل واچ های سایز 42/44/45/49mm سازگار با اپل واچ سری 4/5/6/7/8/SE قابل استفاده برای اپل واچ اولترا رنگ: مشکی و تیتانیومی
  امتیاز کاربران به:

بند استیل 304 یونیک مدل Osta مناسب اپل واچ 42/44/45/49mm

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط