جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   تبلت سری S9   تبلت Galaxy Tab S9 Ultra   کیف کلاسوری همراه با کیبورد تبلت Samsung Tab S9 Ultra
کیف کلاسوری همراه با کیبورد تبلت Samsung Tab S9 Ultra
کیف کلاسوری همراه با کیبورد تبلت Samsung Tab S9 Ultra
کیف کلاسوری همراه با کیبورد تبلت Samsung Tab S9 Ultra
کیف کلاسوری همراه با کیبورد تبلت Samsung Tab S9 Ultra

کیف کلاسوری همراه با کیبورد تبلت Samsung Tab S9 Ultra

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

کیف کلاسوری همراه با کیبورد تبلت Samsung Tab S9 Ultra

اگر شما هم برای انجام کارهای روزمره خود نیاز به یک سیستم کامپیوتری چون لپ‌تاپ دارید؛ اما حمل‌ونقل و تهیه آن برای شما اندکی دشوار است؛ تبلت‌ها می‌توانند گزینه مناسبی باشند. تبلت‌ها به دلیل داشتن قابلیت‌های رایانه شخصی و گوشی‌های موبایل می‌توانند پاسخگوی نیازها و  کارهای روزمره شما باشند. همچنین طراحی ظریف و وزن سبک این گجت‌های جذاب، فرایند جابه‌جایی آن‌ها را آسان‌تر می‌سازد. شرکت‌ سامسونگ یکی از شرکت‌های مطرح در حوزه تبلت‌ها به شمار می‌رود. این شرکت با تولید انواع تبلت‌های باکیفیت نظیر Galaxy Tab S9 Ultra توانسته کاربران زیادی را به خود جذب نماید. به علاوه با قابلیت‌ها و ویژگی‌های بی‌شمار و خاص خود می‌توانند شما را از بهره‌گیری سیستم‌های کامپیوتری تقریبا بی‌نیاز کنند. با این وجود باید اشاره نماییم استفاده روزمره و همراه داشتن آن در مکان‌های مختلف، تبلت‌ها را در معرض آسیب‌ها و صدمات احتمالی بیرونی قرار می‌دهد. با هر سقوط از دست، بدنه آن ممکن است دچار شکستگی، ترک و... شود. همین‌طور صفحه‌نمایش نازک آن با قرارگیری در کنار وسیله‌های نوک تیز همچون: کلید، خودکار و...، خط‌وخش و آسیب می‌بیند. هرچند جای هیچ نگرانی نیست. شما با تهیه بوک کاور می‌توانید بدنه و صفحه‌نمایش تبلت خود به ویژه تبلت S9 اولترا را از هرگونه آسیب، خط‌وخش و... محافظت کنید. اگر شما هم قصد خرید بوک کاور تبلت سامسونگ گلکسی تب S9 دارید؛ همراه مجموعه دارسو بمانید تا از جزئیات بیشتر آن مطلع شوید.

بررسی مشخصات و ویژگی‌های کیف کلاسوری Book Cover KeyBoard ویژه تبلت سامسونگ گلکسی مدل Tab S9 Ultra

در وهله‌ی اول انتظار اغلب افراد از یک کیف کلاسوری، کاور کامل تبلت است. تبلت‌ها به ویژه تبلت سامسونگ گلکسی تب S9 اولترا به دلیل داشتن ابعاد بزرگ و ظریف، نسبت به سایر تبلت‌ها شکننده‌تر و ضعیف‌تر هستند. ازاین‌رو بوک کاور ویژه آن باید بتواند تمامی گوشه و کناره‌های این تبلت را به خوبی بپوشاند. کیف کلاسوری سامسونگ ویژه تبلت Tab S9 Ultra با ابعاد 216.5 در 327 در 13.9 میلی‌متر می‌تواند به خوبی تمامی زوایای تبلت شما را کاور نماید. به علاوه ابعاد متناسب آن، زیبایی و ظرافت تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 9 اولترا را کاهش نمی‌دهد. وزن 670 گرمی بوک کاور سامسونگ تب s9 اولترا فرایند جابه‌جایی و بهره‌گیری از تبلت را تسهیل می‌بخشد. به‌نحوی‌که بدون احساس هیچ‌گونه خستگی می‌توانید تبلت را در دست بگیرید. درنهایت فعالیت‌های ضروری و مهم خود را تمام‌وکمال به سرانجام برسانید.

اگر بخواهیم سازوکار طراحی بوک کاور tab s9 ultra را به شکلی دقیق‌تر بررسی نماییم؛ باید بگوییم کیف کلاسوری مذکور از دو بخش اصلی تشکیل شده است. قاب پشتی که با خاصیت مغناطیسی خود فرایند اتصال و جداسازی تبلت را بسیار آسان می‌سازد. درنتیجه بدون محدودیت یا نیاز به تمهیدات خاصی می‌توانید تبلت خود را داخل بوک کاور قرار داده یا از آن خارج نمایید. به علاوه قاب انعطاف‌پذیر آن را می‌توانید تا زاویه 150 درجه تنظیم نمایید؛ بنابراین می‌توانید همانند استند از آن بهره برده و فعالیت‌هایی چون: ارسال ایمیل، وبلاگ گردی، مطالعه، تماشای ویدئو و... را به آسانی انجام دهید. این بوک کاور برای قلم تبلت نیز جایگاه اختصاصی دارد. درنتیجه همواره قلم خود را در اختیار خواهید داشت.

بخش دوم کیف کلاسوری سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra به صفحه کلید اختصاص دارد. این ویژگی موجب تمایز بوک کاور مذکور از سایر بوک‌ کاورهای موجود در بازار می‌شود. با اتصال تبلت به کیف کلاسوری تب اس 9 اولترا حالت DEX فعال می‌شود که همراه با صفحه کلید، فضای یک کامپیوتر شخصی را برایتان به ارمغان می‌آورد. لازم به ذکر است با جداسازی تبلت، حالت DEX غیرفعال می‌شود. درنتیجه تبلت به تنظیمات اولیه خود برمی‌گردد. صفحه کلید بوک کاور ویژه تب اس 9 از 80 کلید و تاچ پد بهره می‌برد. اندازه کلیدها و تاچ پد به شکلی طراحی شده‌اند که فرایند تایپ و پیمایش را به فعالیتی لذت بخش و آسان تبدیل می‌کنند. نور پس‌زمینه صفحه کلید علاوه بر جلوه‌ای زیبا، کار با کلیدها را راحت‌تر می‌نمایند. برای فعال‌سازی نور پس‌زمینه، کلیدهای Fn و F12 را فشار دهید. همچنین قابلیت تعیین میان‌بر برای برنامه‌های انتخابی را هم برای کاربران فراهم می‌کند. تاچ پد کیبورد مذکور نیز میزان لمس و حرکت انگشتان را به خوبی تشخیص می‌دهد. درنهایت باید بگوییم کیبورد کیف کلاسوری tab s9 ultra با پشتیبانی از قابلیت اشتراک‌گذاری بی‌سیم می‌تواند حداکثر با 3 دستگاه‌های گلکسی دیگر به صورت هم‌زمان متصل شود. درنتیجه می‌توانید به راحتی بین دستگاه‌ها جابه‌جا شوید. علاوه بر این فرانید تایپ و پیمایش را نیز انجام دهید. هرچند باید یادآور شویم قابلیت اشتراک‌گذاری بی‌سیم تنها برای گوشی‌های گلکسی مجهز به One UI 3.1 و بالاتر و تبلت‌های گلکسی تب دارای One UI 2.5 و بالاتر امکان‌پذیر است. همچنین این دستگاه باید بتوانند با رابط POGO به صفحه کلید جلد بوک کاور متصل شوند. رابط POGO یک کانکتور آهنربایی به شمار می‌رود که جریان برق و اطلاعات را میان دستگاه و صفحه کلید برقرار می‌کند. برای فعال‌سازی ویژگی اشتراک‌گذاری مسیر تنظیمات > مدیریت عمومی > صفحه کلید فیزیکی را رفته و گزینه اشتراک‌گذاری صفحه کلید بی‌سیم را فعال یا غیرفعال نمایید.

برندسامسونگ
ابعاد5 در 327 در 13.9 میلی‌متر
وزن670 گرم
سایر مشخصاتدارای حالت استند جهت تایپ و تماشای ویدئو دسترسی آسان به کلیدها و درگاه‌ها محکم و خوش ساخت
  امتیاز کاربران به:

کیف کلاسوری همراه با کیبورد تبلت Samsung Tab S9 Ultra

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط