جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی لپتاپ و کامپیوتر   مووس و کیبورد   موس و کیبورد بلوتوث پرودو Porodo Super Slim And Portable PD-BTKBMCO
موس و کیبورد بلوتوث پرودو Porodo Super Slim And Portable PD-BTKBMCO
موس و کیبورد بلوتوث پرودو Porodo Super Slim And Portable PD-BTKBMCO
موس و کیبورد بلوتوث پرودو Porodo Super Slim And Portable PD-BTKBMCO
موس و کیبورد بلوتوث پرودو Porodo Super Slim And Portable PD-BTKBMCO

موس و کیبورد بلوتوث پرودو Porodo Super Slim And Portable PD-BTKBMCO

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۶۹۰,۰۰۰ تومان

موس و کیبورد بلوتوث پرودو Porodo PD-BTKBMCO

موس و کیبورد یکی از لوازم اصلی کامپیوترهای شخصی محسوب می‌شوند و به دلیل استفاده بالایی که دارند احتمال خراب شدنشان نیز بیشتر است. لذا افرادی که به طور روزانه و مرتب با این ابزارها کار می‌کنند می‌دانند که داشتن موس و کیبورد خوب چقدر بر کیفیت کارشان تاثیرگذار خواهد بود. اگر این موس و کیبورد بی سیم باشد و همیشه یک سیم دست و پای شما را نگیرد، کار با آن‌ها بسیار راحت‌تر نیز نخواهد بود. موس و کیبورد بلوتوث پرودو Porodo PD-BTKBMCO محصول باکیفیتی است که می‌تواند مصارف خانگی و اداری شما برای کارهای مختلف را کاملاً پاسخگو باشد. با معرفی این محصول همراه ما باشید.

مشخصات موس و کیبورد Porodo PD-BTKBMCO

موس و کیبورد پرودو PD-BTKBMCO به صورت فشرده و بسیار نازک طراحی شده است و در نتیجه هم جلوه زیبایی روی میز کار شما داشته و هم فضای زیادی اشغال نمی‌کند. وزن کلی این ست نیز بسیار کم است. در کل موس و کیبورد پرودو Porodo PD-BTKBMCO دارای طراحی ساده و زیبایی می باشد که برای استفاده روزمره بسیار مناسب است. در ست موس و کیبورد Porodo PD-BTKBMCO از بلوتوث نسخه 4.0 استفاده شده که ارتباط پایداری با لپ تاپ یا تبلت شما خواهد داشت.

برای وصل کردن این موس و کیبورد به سیستم خود تنها کافی است که باتری‌ها را داخل موس و کیبورد قرار داده و آن‌ها را روشن کنید. در مرحله بعد دکمه Connect را روی موس و کیبورد خود فشار دهید. سپس به منو بلوتوث لپ تاپ یا تبلت خود مراجعه کرده و از لیست دستگاه‌ها، موس و کیبورد پرودو را انتخاب می‌کنید تا به لپ تاپ شما وصل شوند. حالا همه چیز کاملاً آماده است. حالا شما می‌توانید در بازه 10 متری از این موس و کیبورد بلوتوثی استفاده کنید.

مشخصات کیبورد پرودو PD-BTKBMCO

کیبورد Porodo PD-BTKBMCO ابعادی بسیار کوچک برابر با 28.6 * 12.3*2.1 سانتی متر وزن 350 گرمی دارد که آن را برای استفاده روزمره در انواع محیط‌ها به انتخابی مناسب تبدیل می‌کند. برای کاهش فضای اشغال شده توسط این کیبورد، بخش ماشین حساب سمت راست آن حذف شده است. به غیر از آن، شرکت پرودو دقیقا تمام دکمه ها را همانجایی که کیبورد استاندارد قرار دارد، قرار داده و با شیب ملایم خود از خستگی و کند شدن سرعت شما جلوگیری می کند. همچنین حروف عربی نیز روی دکمه‌های این کیبورد به صورت پیش‌فرض چسبانیده شده و در نتیجه استفاده از آن برای کاربران فارسی زبان بسیار ساده خواهد بود. عمر دکمه‌های این کیبورد 10 میلیون بار فشار دادن است. همچنین دکمه‌ها از نوع قیچی‌ای هستند که همین مساله آن‌ها را برای تایپ به گزینه بسیار مناسبی تبدیل می‌کند. برای کار با کیبورد بلوتوثی پرودو PD-BTKBMCO باید دو باتری نیم قلمی داخل آن قرار داد.

موس پرودو PD-BTKBMCO چه مشخصاتی دارد؟

موس Porodo PD-BTKBMCO دارای ابعاد 2.3*5.7*11.3 میلی متر بوده و وزنی حدود 60 گرم است.در نتیجه شما این موس را همراه خود هر جا که می‌خواهید حمل کنید. این موس دارای 4 کلید بوده و به کمک کلید چهارم می‌توانید میزان حساسیت این موس را بین 800 تا 1600 dpi تغییر دهید. عمر دکمه‌های این موس نیز 10 میلیون کلیک است. برای استفاده از این موس تنها کافی است دو باتری نیم قلمی داخل آن قرار داده و مراحلی که بالاتر گفته شد، انجام دهید.

برندپرودو
ابعادکیبورد: 28.6*12.3*2.1 سانتی متر | موس: 2.3*5.7*11.3 سانتی متر
وزنکیبورد: 350 گرم | موس: 60 گرم
نوع رابطبلوتوث نسخه 4.0
سایر ویژگی هاسازگار با ویندوز و MacOS
  امتیاز کاربران به:

موس و کیبورد بلوتوث پرودو Porodo Super Slim And Portable PD-BTKBMCO

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط