اسپیکر شیائومی بزرگ Xiaomi مدلLX06
اسپیکر شیائومی بزرگ Xiaomi مدلLX06
اسپیکر شیائومی بزرگ Xiaomi مدلLX06
اسپیکر شیائومی بزرگ Xiaomi مدلLX06

اسپیکر شیائومی بزرگ Xiaomi مدلLX06

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۲,۹۹۰,۰۰۰ تومان

بلندگو کامپیوتر بی سیم هوشمند شیائومی مدل LX06 

یکی از گجت های پرکاربرد در زندگی امروزی که مورد علاقه و استفاده بسیاری از افراد قرار گرفته، بلندگو قابل حمل یا همان اسپیکر است. تنوع این محصول پرکاربرد بسیار زیاد است و بهتر است هنگام خرید به ویژگی های آن دقت کنید تا نیازهای شما را برآورده نماید.

اسپیکرها علاوه بر کارایی های مختلفی که دارند بر اساس شکل ظاهریشان می‌توانند نقش موثری در دکراسیون اتاق شما داشته باشند.

بلندگوی بلوتوث شیائومی مدل LX06 با تولید صدای 360 درجه، قابلیت مکالمه، دارای نوار LED هنگام فعال شدن دستیار صوتی و قابلیت دو نوع اتصال بی سیم و باسیم می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای شما باشد.


ویژگی های ظاهری

شیائومی اسپیکر هوشمند LX06 را با اندازه 118 × 118 × 215 میلی متر و در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه کرده است. به علاوه در طراحی این بلندگو از یک محفظه بزرگتر با حجم 750 میلی‌لیتری استفاده کرده است. وزن اسپیکر تقریبا 1207 گرم بوده که حمل آن برای شما آسان است.

در قسمت جلویی اسپیکر حفره‌های مختلفی تعبیه شده که علاوه بر زیبایی، امکان خروج بهتر صدای تولید شده توسط درایورها را برای شما فراهم می‌کند. در قسمت بالایی اسپیکر هوشمند، یک نوار نورانی قرار دارد که با فعال شدن دستیار صوتی هوشمند روشن می‌شود و نور زیبایی را تولید می‌کند که جلوه زیبایی در شب و جاهای تاریک دارد.

اتصال گسترده با اپلیکیشن MIJIA

اسپیکر هوشمند شیائومی Xiaomi LX06 Mi AI Pro Bluetooth Speaker از گیت‌وی مِش بلوتوث به صورت پیشرفته پشتیبانی می‌کند و امکان اتصال به انواع تجهیزات خانگی هوشمند مانند قفل درب یا چراغ‌های هوشمند را دارد. با استفاده از اپلیکیشن MIJIA می‌توانید اسپیکر را به حسگرهای دما، سیستم تهویه مطبوع یا رطوبت‌سازها متصل کرده و عملکرد تمام این دستگاه‌ها را با استفاده از یک اسپیکر مرکزی کنترل کنید.

سازگاری بالا

بلندگوی هوشمند شیائومی از دستگاه‌های سازگار با سیستم عامل اندروید 4.4 به بالا و iOS 9.0 به بالا پشتیبانی می‌کند. همچنین امکان استفاده از دستیار صوتی هوشمند شیائومی موسوم به XiaoAI را در دسترس شما قرار می‌دهد.

شایان ذکر است که در پلتفرم IoT شیائومی بیش از 196 میلیون دستگاه هوشمند فعال هستند. این اسپیکر قادر است در 28 دسته‌بندی مختلف و 54 پلتفرم متفاوت از IoT، امکان کنترل بیش از 200 دستگاه مختلف را در دسترس شما قرار دهد. این دستگاه‌ها از جمله تلویزیون، پنکه، حسگرهای مختلف، تهویه و مرطوب کننده هوا، مودم و روترهای وای‌فای، چراغ، دوربین نظارتی و غیره را شامل می‌شود.

اتصال وسیع اسپیکر

اسپیکر هوشمند شیائومی Mi AI Speaker Pro می‌تواند با استفاده از کابل AUX خیلی آسان و بی درد سر به کامپیوتر، گوشی موبایل و تلویزیون متصل شود.

شیائومی برای استفاده راحت‌تر شما کاربر گرامی علاوه بر اتصال بی‌سیم اسپیکر، امکان اتصال سیمی از طریق کابل AUX را به دستگاه‌های مختلف فراهم کرده است. 

ماژول بلوتوث داخلی این محصول از بلوتوث 4.2 پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، برای اتصال از طریق وای‌فای، چپ داخلی Xiaomi Mi AI Speaker Pro از استاندارد IEEE 802.11a/b/g در دو باند فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند.

کیفیت صدای فوق‌العاده

طراحی محفظه بزرگ 750 میلی‌لیتری در اسپیکر شیائومی باعث شده تا صدا خیلی رسا و شفاف‌تر به گوش شما برسد. شیائومی در این محصول از بلندگوهای رده بالا با درایورهای 2.25 اینچی استفاده کرده است که توانایی بازتولید تمامی فرکانس‌ها را دارند. اسپیکر هوشمند شیائومی مدل LX06 قادر است صدایی رسا و فراگیر به صورت 360 درجه‌ای را تولید کند.

پشتیبانی از فناوری صوتی DTS ، کارآمدتر

به لطف درایورهای بهتر و طراحی کارآمدتر محفظه داخلی، فرکانس‌های باس در این اسپیکر هوشمند 30 درصد نسبت به نسل قبلی بهبود یافته‌اند. اسپیکر هوشمند شیائومی مدل LX06 از فناوری صوتی DTS پشتیبانی می‌کند و قادر است صدای خواننده را با فرکانس‌های پایین و متوسط، به صورت کاملا شفاف و رسا بازتولید کرده و به گوش مخاطب برساند. محدوده فرکانسی پشتیبانی شده توسط این بلندگوی هوشمند 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است.

عملکرد قدرتمند با DSP 

چیپ پردازش سیگنال‌های صوتی یا DSP به کار رفته در اسپیکر هوشمند شیائومی TTAS5805 است که عملکرد قدرتمندی دارد و قادر است کیفیت موسیقی در حال پخش را بهبود ببخشد. این پردازشگر امکان تنظیم اکولایزر در 15 باند فرکانسی مختلف را در دسترس شما قرار می‌دهد.

قابلیت اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان

با خرید دو عدد از اسپیکر هوشمند شیائومی Xiaomi LX06 Mi AI Pro کنسرت را به خانه خود بیاورید. در این حالت اسپیکرها در حالت استریو قرار می گیرند و کیفیت صدایی بالاتر از حد تصورتان به گوش می‌رسد و می‌توانید یک تجربه صوتی فراموش نشدنی داشته باشید. این اتصال دوگانه، نه تنها در مهمانی‌ها بلکه در کمپینگ و فضای باز می‌تواند هیجان انگیز باشد!

برندشیائومی
ابعاد118 × 118 × 215 میلی متر
وزن1207 گرم
نوع اتصالبی سیم و با سیم
اتصال دهندهبلوتوث نسخه 4.2، Wi-Fi، جک 3.5 میلی متری صدا
پشتیبانی ازاندروید 4.4 و iOS 9 به بالا
اقلام همراهاسپیکر شیائومی به همراه دفترچه راهنما و آداپتور برق
توان خروجی12 وات
سطح پوشش10 متر
  امتیاز کاربران به:

اسپیکر شیائومی بزرگ Xiaomi مدلLX06

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط