جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   ایرپاد   ایرپاد پرو 2   کاور ایرپاد پرو 2 اسپیگن Spigen Lock Fit for Airpods Pro 2nd

کاور ایرپاد پرو 2 اسپیگن Spigen Lock Fit for Airpods Pro 2nd

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۳,۷۹۰,۰۰۰ تومان

کاور ایرپاد پرو ۲ اسپیگن Spigen Lock Fit for Airpods Pro 2nd

آیا به دنبال یک کاور برای ایرپادهای پرو ۲ خود هستید که علاوه بر محافظت از آن‌ها، آسانی استفاده و حمل و نقل را نیز فراهم کند؟ کاور Lock Fit اسپیگن با قابلیت قفل کردن در موقعیت‌های مختلف، این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

ویژگی‌های اصلی:

محافظت چند لایه با تکنولوژی هیدرید پلیمری:
کاور Lock Fit از مواد PC و TPU ترکیب شده است که مقاومت بیشتری را برای گوشی شما فراهم می‌کند.

سیستم قفل کردن محکم: این کاور با قفل کردن محکم، اطمینان حاصل می‌کند که در هر شرایطی، محافظت از ایرپادهای شما حفظ می‌شود.

قابلیت شارژ بی‌سیم: با این کاور، شما می‌توانید ایرپادهای خود را بدون نیاز به جابجایی کاور، شارژ کنید.
جلوگیری از نفوذ آب و گرد و غبار: کاور Lock Fit با قابلیت قفل کردن محکم، از نفوذ آب و گرد و غبار به داخل کاور جلوگیری می‌کند.
قابلیت حمل و نقل آسان: با داشتن یک حلقه کارابینر، امکان حمل و نقل آسان ایرپادهای شما فراهم می‌شود.
توجه: این کاور تنها با ایرپادهای پرو ۲ (نسل دوم) سازگار است و با شارژر اپل واچ سازگار نیست.

با استفاده از کاور ایرپاد پرو ۲ اسپیگن Lock Fit، از زیبایی و امنیت ایرپادهای خود لذت ببرید و آن‌ها را همیشه در حالتی امن نگه دارید.

برنداسپیگن
مناسب برایApple Airpods Pro 2
سایر مشخصاتسیستم قفل کردن محکم: این کاور دارای یک سیستم قفل کردن محکم است که اطمینان حاصل می‌کند ایرپادهای شما در هر شرایطی ایمن و محافظت شده باشند. محافظت چند لایه: با استفاده از تکنولوژی هیدرید پلیمری، این کاور از مواد PC و TPU ترکیب شده است که به ایرپادهای شما مقاومت بیشتری در برابر ضربه و خط‌و‌خش می‌بخشد. قابلیت شارژ بی‌سیم: با این کاور، شما می‌توانید ایرپادهای خود را بدون نیاز به جابجایی کاور، شارژ کنید. مقاومت در برابر آب و گرد و غبار: طراحی محکم و قفل‌کننده این کاور از نفوذ آب و گرد و غبار به داخل آن جلوگیری می‌کند. حلقه کارابینر برای حمل و نقل آسان: دارای حلقه کارابینر است که امکان حمل و نقل آسان و راحت ایرپادهای شما را فراهم می‌کند. سازگاری با شارژرهای بی‌سیم: این کاور با تمامی شارژرهای بی‌سیم سازگار است، از جمله انواع شارژرهای بی‌سیم.
  امتیاز کاربران به:

کاور ایرپاد پرو 2 اسپیگن Spigen Lock Fit for Airpods Pro 2nd

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط