جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 15   آیفون 15 پرو مکس   قاب آیفون 15 پرو مکس   قاب اسپیگن آیفون 15 پرو مکس Spigen Optik Armor (MagFit)

قاب اسپیگن آیفون 15 پرو مکس Spigen Optik Armor (MagFit)

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۳,۷۵۰,۰۰۰ تومان

قاب اسپیگن آیفون ۱۵ پرو مکس Spigen Optik Armor (MagFit)

آیا به دنبال یک قاب محافظ برای آیفون ۱۵ پرو مکس خود هستید که علاوه بر محافظت از بدنه دستگاه، لنز دوربین را نیز محافظت کند؟ قاب اسپیگن آیفون ۱۵ پرو مکس Spigen Optik Armor (MagFit) با داشتن یک پوشش محافظ برای لنز دوربین اطرافیان را از همه زوایا محافظت می‌کند. محافظ دوربین به آسانی روی دستگاه قرار می‌گیرد و جلوگیری می‌کند از افزایش حجم اضافی. با استفاده از این قاب، لحظه‌های خاص خود را بدون هیچ محدودیتی ثبت کنید.

ویژگی‌ها:

محافظت هجی‌بری: ترکیبی از پوشش TPU و محافظ دوربین از جنس PC که به شما محافظت هجی‌بری و عملکرد عالی را ارائه می‌دهد.

محافظت در برابر ضربات با استفاده از فناوری Air Cushion: این قاب با استفاده از فناوری Air Cushion دارای محافظت صنعتی در برابر ضربات می‌باشد.

محافظ دوربین با Snap Lens Protection Technology: محافظ دوربین با فناوری Snap Lens Protection به راحتی روی دستگاه نصب می‌شود و جلوگیری می‌کند از افزایش حجم اضافی.

طراحی مات و با جزئیات بافتی: با داشتن یک طراحی مات و با جزئیات بافتی، قاب دارای مشت قوی و راحتی برای نگهداری می‌باشد.

سازگاری با شارژ بی‌سیم و لوازم جانبی MagSafe: این قاب کاملاً سازگار با شارژ بی‌سیم و لوازم جانبی MagSafe می‌باشد.
با توجه به این ویژگی‌ها، قاب اسپیگن آیفون ۱۵ پرو مکس Spigen Optik Armor (MagFit) یک گزینه عالی برای حفظ و محافظت از آیفون ۱۵ پرو مکس شماست، همراه با عملکرد بی‌نظیر و ظاهری شیک و زیبا.

برنداسپیگن
مناسب برایApple iphone 15 Pro Max
سایر ویژگی هاپشتیبانی از شارژ بیسیم, دارای استاندارد های نظامی در برابر سقوط, دسترسی آسان به درگاه ها, قابلیت تبدیل شدن به استند, لبه های برجسته برای محافظت از صفحه نمایش, لبه های برجسته برای محافظت از لنز دوربین, مقاوم در برابر ضربه
  امتیاز کاربران به:

قاب اسپیگن آیفون 15 پرو مکس Spigen Optik Armor (MagFit)

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط