جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   بلندگو و اسپیکر   اسپیکر بلوتوثی ساندکور از انکر Soundcore Anker Rave Neo 2 – مدل A33A1
اسپیکر بلوتوثی ساندکور از انکر Soundcore Anker Rave Neo 2 – مدل A33A1
اسپیکر بلوتوثی ساندکور از انکر Soundcore Anker Rave Neo 2 – مدل A33A1
اسپیکر بلوتوثی ساندکور از انکر Soundcore Anker Rave Neo 2 – مدل A33A1
اسپیکر بلوتوثی ساندکور از انکر Soundcore Anker Rave Neo 2 – مدل A33A1

اسپیکر بلوتوثی ساندکور از انکر Soundcore Anker Rave Neo 2 – مدل A33A1

 تعداد
۱
 قیمت
۵,۹۹۰,۰۰۰ تومان

اسپیکر بلونوث ساندکور از انکر Anker Soundcore Rave Neo 2

این اسپیکر از سری محصولات تولید شده توسط کمپانی Anker است که به عنوان یک اسپیکر قابل حمل روانه بازار شده است.
این اسپیکر با توان خروجی 80 وات واقعی خود، توانایی ارائه صدایی بسیار بلند در عین وجود شفافیت را دارد تا بتوانید از صدای موسیقی در اطراف خود لذت کافی ببرید.
با فشردن دکمه تقویت بیس (BassUP) و بهره گیری از بالاترین استاندارد ضد آب و گرد و غبار (IPX7) می‌توانید بدون نگرانی از وجود آب و گرد و غبار، از بیس کوبنده و نرم Anker Soundcore Rave Neo 2 نهایت استفاده را ببرید.
وزن سبک آن باعث شده که بتوانید این اسپیکر را به راحتی حمل و جابجا کنید.

رقص نور
باتری قدرتمند
گواهی IPX
پخش استریو
نرم افزار اختصاصی ساندکور
اتصال باسیم و بی‌سیم از ویژگیهای قابل ذکر این اسپیکر میباشد.

رقص نور

اسپیکر انکر Soundcore Rave Neo 2 دارای LED‌هایی است که توانایی نمایش نور RGB دارند. با استفاده از این LEDها می‌توانید از یک رقص نور بسیار زیبا بهره مند شوید. رقص نور این اسپیکر به گونه‌ای طراحی شده است تا بتواند در هنگام پخش موسیقی، به صورت همگام سازی شده با موسیقی شما واکنش نشان داده و بر اساس آن تغییر رنگ داشته باشد.

باتری قدرتمند

باتری قرارگرفته در این اسپیکر انکر، یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر است که توانایی پخش موسیقی به مدت زمان 18 ساعت را به شما ارائه می‌کند. در صورتی که شما از نهایت مقدار صدای اسپیکر خود استفاده کنید؛ این مدت زمان پخش موسیقی کاهش خواهد یافت. این باتری در مدت زمان 5.5 ساعت به طور کامل شارژ می‌شود. همچنین می‌توانید از این باتری به عنوان پاوربانک برای شارژ دیگر دستگاه‌ها نیز استفاده کنید.

گواهی IPX


گواهی IPX یک تضمین معتبر، نشان از مقاومت در برابر آب و گرد و غبار دستگاه الکترونیکی است که این اسپیکر این استاندارد را دریافت کرده است. IPX 7 به شما این اجازه را می‌دهد تا بدون نگرانی در کنار استخر با در ساحل از اسپیکرتان استفاده کنید و به موسیقی‌های خود گوش دهید.

پخش استریو

انکر در این اسپیکر از فناوری PartyCast نسخه 2.0 استفاده کرده است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید از 2 تا 100 اسپیکر را به یکدیگر متصل کنید و از صدای استریوی خود بدون هیج نویز و تأخیر لذت ببرید.

نرم افزار اختصاصی

نرم افزار اختصاصی Soundcore به صورت اختصاصی برای سری محصولات Soundcore طراحی و تولید شده است تا با استفاده از آن، خریداران و استفاده کنندگان محصول بتوانند به تمامی قابلیت‌ها حتی ویژگی‌های پنهان مانند EQ و… دسترسی پیدا کنند. با اتصال به نرم افزار اختصاصی، می‌توانید به صورت 100 درصدی اسپیکر خود را کنترل کنید و آن را شخصی سازی کنید. همچنین می‌توانید اسپیکر خود را به حالت‌های Outdoor و Indoor نیز تغییر دهید و متناسب با محیط‌های داخلی و خارجی خود اسپیکر خود را تنظیم کنید.

اتصال با سیم و بی سیم

روش‌های اتصال به اسپیکر بلوتوثی Anker Soundcore Rave Neo 2، به صورت باسیم و بی‌سیم است. در زیر تمامی پورت‌ها و عملکرد آنها را بررسی می‌کنیم.

بلوتوث: در Rave Neo 2 از بلوتوث نسخه 5.3 استفاده شده است تا بتوانید بدون هیچگونه تأخیر و نویز، به صورت بی‌سیم به منابع پخش خود متصل شوید و به پخش موسیقی بپردازید.

AUX: قراردادن پورت 3.5 میلی‌متری صدا (AUX) بر روی این اسپیکر نیز خالی از لطف نیست چرا که می‌توانید به صورت باسیم به اسپیکر خود متصل شوید.

USB: درگاه USB قرار گرفته روی این اسپیکر تنها به منظور استفاده و پخش موسیقی از طریق فلش مموری نیست؛ با استفاده از آن می‌توانید دستگاه‌های دیگر و منابع پخش خود را شارژ کنید.

USB Type-C: ورودی Type-C تعبیه شده بر روی این محصول نیز امکان شارژ دستگاه با استفاده از کابل Type-C را برای شما فراهم می‌کند.

برندانکر
سایر مشخصاتتوان خروجی کلی 80 وات RMS مجهز به رقص نور با قابلیت شخصی سازی مجهز به بلوتوث نسخه 5.0 با حداکثر برد بلوتوث 20 متر مقاومت در برابر آب با استاندارد IPX7 (غوطه ور شدن روی آب) مجهز به فناوری PartyCast 2.0 با قابلیت اتصال به تمام مدلهای اسپیکر ساندکور با قابلیت پارتی کست قابلیت پخش تا 18 ساعت مجهز به درگاه شارژ USB-C
وزن4500 گرم
ابعاد10,8 × 10 × 38,2 سانتیمتر
درگاهتایپ سی
  امتیاز کاربران به:

اسپیکر بلوتوثی ساندکور از انکر Soundcore Anker Rave Neo 2 – مدل A33A1

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط