جستجو   لوازم شخصی و سلامت   ماساژور   ماساژور تفنگی گرین لاین Green Lion Prime Massage Gun GN7IN1MGUNBK
ماساژور تفنگی گرین لاین Green Lion Prime Massage Gun GN7IN1MGUNBK
ماساژور تفنگی گرین لاین Green Lion Prime Massage Gun GN7IN1MGUNBK
ماساژور تفنگی گرین لاین Green Lion Prime Massage Gun GN7IN1MGUNBK
ماساژور تفنگی گرین لاین Green Lion Prime Massage Gun GN7IN1MGUNBK
ماساژور تفنگی گرین لاین Green Lion Prime Massage Gun GN7IN1MGUNBK

ماساژور تفنگی گرین لاین Green Lion Prime Massage Gun GN7IN1MGUNBK

 تعداد
۱
 قیمت
۲,۱۹۰,۰۰۰ تومان

ماساژور شارژی گرین لاین Green Lion Prime Massage Gun GN7IN1MGUNBK

خستگی ناشی از ساعت‌های کاری و فعالیت زیاد اگر در بدن انباشته شود به مرور باعث بروز بیماری های جدی در ما می شود. همچنین بسیاری از ما به خاطر فعالیت های ورزشی که داریم، ممکن است با کوفتگی و خستگی در عضلات خود مواجه شویم و بر بخوریم؛ برای جلوگیری از این اتفاق ها شرکت گرین لاین یک ابزار سلامتی برای ماساژ موثر بدن طراحی و تولید کرده است. خرید ماساژور Green Lion Prime Massage Gun می‌تواند شما را از رفتن به سالن‌های ماساژ و هزینه‌های اضافی بی نیاز کند و بدین ترتیب در وقتتان نیز صرفه جویی می‌شود.

مشخصات ماساژور Green Lion Prime Massage Gun

ماساژور تفنگی گرین لاین Prime Massage Gun دارای طراحی شیک و ابعاد 144*60*186 میلی متر است؛ به علت ابعاد و وزن مناسب شما می توانید این ماساژور گرین لاین را با خود به هرجای متنقل کنید و از آن در هر مکانی استفاده کنید.
دسته ی ماساژور تفنگی گرین لاین Prime Massage Gun به صورت بلند طراحی شده تا بتوانید شانه ها و دیگر نقاط بدن خود را با این ماساژور به راحتی ماساژ دهید.

بر روی بدنه ی ماساژور تفنگی گرین لاین Prime Massage Gun یک دکمه تعبیه شده که به کمک آن می توانید با این دکمه ماساژور تفنگی Green Lion GN7IN1MGUNBK را روشن/خاموش کنید.

ماساژور Green Lion Prime Massage Gun دارای موتوری قدرتمند بوده و دامنه جابه جایی سری این بسیار مناسب است. این دامنه ی جابجای باعث شده این دستگاه ماساژ دهنده عمیق عضلات باشد که این ویژگی باعث شل شدن عضلات نیز خواهد شد.
ویژگی های ماساژور تفنگی گرین لاین Prime Massage Gun
ماساژور تفنگی گرین لاین Prime Massage Gun دارای یک سری گرم کننده بوده که این ویژگی با لرزش، باعث بهبود اثر ماساژ و ارامش می شود.

بهترین و حرفه‌ای‌ترین ماساژورها، از حرکات ضربه‌ای برای افزایش گردش خون، تسکین درد عضلات و آرامش شما استفاده می‌کنند. نوع ماساژ ماساژور Green Lion Prime Massage Gun هم به صورت ضربه‌ای بوده و با وارد کردن فشارهای کوتاه به بافت‌های عضلانی برای درمان گرفتگی و کاهش درد عضلات، آزادسازی اسید لاکتیک، انعطاف پذیری و تقویت عضلات، افزایش جریان خون و موارد دیگر استفاده می‌شود. قابل ذکر است که اگر به طور صحیح از ماساژور تفنگی گرین لاین استفاده کنید، می‌توانید در هنگام خواب راحت بوده و در کنترل استرس شما بسیار تاثیر مثبت بگذارد.

7 سری مختلف برای ماساژ

ماساژور بدن Green Lion Prime Massage Gun مجهز به 7 سری مختلف است که با توجه به کاربرد آن ها سری مورد نظر را انتخاب کنید. بعد از اتصال سری مورد نظر، کلید پاور را فشار دهید تا سرعت ماساژ را انتخاب کنید.
سری U شکل برای گردن و ستون فقرات مناسب است.
سری صاف برای تمام قسمت های بدن مخصوصا شانه و پشت مناسب است. (ماساژ آرامش بخش)
سری گرم کننده برای شل کردن عضلات گرفته شده است.
سری توپی شکل برای عضله های بزرگ تر مانند کمر، پاها و باسن مناسب است.
سری صاف دارای نقطه مناسب برای کف دست و کف پا است.
سری مخروطی شکل (نقطه ای) مناسب کف دست، کف پا و برای افزایش عمق ضربه مناسب است؛ به طور کلی این سری برای نقاط و مفاصلی که دچار گرفتگی یا درد موضعی شده‌اند نیز مناسب است.
سری آیربگی مانند انگشت دست عملکرده و باعث افزایش گردش خون و در نتیجه آرامش شما خواهد شد.

باتری 1800 میلی آمپر ساعت

ظرفیت باتری ماساژور Green Lion Prime Massage Gun برابر 1800 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم یونی است. طبق گفته‌ی شرکت گرین لاین برای پر شدن شارژ ماساژور تفنگی Green Lion GN7IN1MGUNBK به حدود 4 الی 5 ساعت شارژ نیاز است؛ در صورت پر بودن باتری ماساژور تفنگی گرین لاین، شما می توانید تا حدود 2 ساعت با سری معمولی و حدود 1.5 ساعت با سری گرم کننده از آن استفاده کنید.

چرا به یک ماساژور تفنگی نیاز دارید؟

رفع گرفتگی عضلات : سفتی و تنش عضلانی ناشی از سبک زندگی کم تحرک یا فعالیت بدنی را از بین ببرید.
تسکین درد عضلانی: ماساژ عمیق بعداز ورزش برای احیای عضلات
گرم کردن کارآمد: آماده کردن عضلات برای ورزش کردن
کاهش چسبندگی و انقباضات بافت نرم
ماساژور Green Lion Prime Massage Gun می تواند در این موارد شما را یاری کنید.

ارزش خرید

با توجه به قابلیت ماساژ با سری گرم کننده، به همراه قیمت مناسب و دیگر ویژگی های ماساژور بدن Green Lion Prime Massage Gun ، این محصول می تواند ارزش خرید بالای برای شما داشته باشد.

برندگرین
ابعاد144*60*186 میلی‌متر
سایر مشخصاتدارای 7 سری مختلف | دسته ی بلند برای کاربری راحت تر | موتور قدرتمند | زمان کارکرد تا حدود 2 ساعت | صدای بسیار مناسب | دارای سری گرم کننده | باعث افزایش گردش خون و آرامش
  امتیاز کاربران به:

ماساژور تفنگی گرین لاین Green Lion Prime Massage Gun GN7IN1MGUNBK

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط