اسپیکر شیائومی Xiaomi مدل L05C
اسپیکر شیائومی Xiaomi مدل L05C
اسپیکر شیائومی Xiaomi مدل L05C
اسپیکر شیائومی Xiaomi مدل L05C

اسپیکر شیائومی Xiaomi مدل L05C

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۷۹۰,۰۰۰ تومان

 

اسپیکر شیائومی L05C

گوش دادن موزیک از دغدغه‌های بسیاری از افراد به خصوص قشر نوجوان و جوان جامعه است و اسپیکر شیائومی l05c  هم برای رفع این دغدغه ساخته شده است. برای گوش دادن موزیک بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از اسپیکرها یا بلندگوهای قدرتمندی استفاده کنند که در عین جمع و جور بودن، صدای باکیفیتی هم داشته باشند.

شرکت نام آشنای شیائومی با آگاهی از این نیاز، اقدام به تولید اسپیکر مدرن، کوچک و در عین حال قدرتمندی به نام  اسپیکر شیائومی l05c کرده که لذت موزیک گوش دادن را دو چندان می‌کند. در ادامه برای بررسی همراه شیائومی سیتی باشید.

ویژگی‌های اسپیکر شیائومی l05c

اسپیکر شیائومی مدل Enhanced  یک بلندگوی هوشمند نوآورانه است که میراث خط تولید لوازم صوتی شیائومی را به پیش می‌برد. این محصول با یک ساعت دیجیتالی و صفحه نمایش LED همراه است که افزوده‌های جدیدی به این سری هستند.

این دستگاه سبک مینیمال و ظریفی را که شیائومی به طراحی آن معروف است، حفظ کرده و دارای طراحی رنگ مشکی و صفحه نمایش LED ظریف و در عین حال کاربردی، برای نشان دادن زمان است. روشنایی صفحه با محیط سازگار و چشم انسان را اذیت نمی‌کند؛ همچنین از تنظیمات صدا برای زنگ هشدار، شمارش معکوس و یادآوری پشتیبانی می‌کند.
برندشیائومی
  امتیاز کاربران به:

اسپیکر شیائومی Xiaomi مدل L05C

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط