جستجو   لوازم خانگی   ابزارآلات و تجهیزات   ابزارآلات   جعبه ابزار شیائومی Xiaomi Hoto QWSGJ002
جعبه ابزار شیائومی Xiaomi Hoto QWSGJ002
جعبه ابزار شیائومی Xiaomi Hoto QWSGJ002
جعبه ابزار شیائومی Xiaomi Hoto QWSGJ002
جعبه ابزار شیائومی Xiaomi Hoto QWSGJ002

جعبه ابزار شیائومی Xiaomi Hoto QWSGJ002

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

جعبه ابزار شیائومی Xiaomi Hoto Brushless Smart Home Electric Drill QWSGJ002

شیائومی با تولید جعبه ابزاری چند‌کاره محصولی به بازار عرضه کرده است که در عین زیبایی، کاربردی نیز است. جعبه ابزار Xiaomi Hoto QWSGJ002 محصولی بوده که بسیار به شما در خانه و محل کار کمک خواهد کرد.
قابل ذکر است شرکت HOTO زیر مجموعه‌ی شرکت شیائومی است.

مجموعه‌ای از ابزار پیشرفته و کاربردی

پک جعبه ابزار Xiaomi Hoto QWSGJ002 شامل 7 ابزار بوده که به شرح زیر می باشند.

1. پیچ گوشتی دستی: یک دسته پیچ گوشتی ضد لغزش مغناطیسی - سری ساخته شده از فولاد CR-V و دسته ساخته شده از PP و TPE.

2. دم باریک چندکاره: سری ساخته شده از فولاد CR-V و دسته ساخته شده از PP و TPE طراحی فنری برای کارایی راحت‌تر، دارای سری دندانه‌دار چندگانه کاربردی، با قابلیت سیم پیچی، برش دادن و لخت کردن سیم.
3. آچار فرانسه قابل تنظیم: ساخته شده از فولاد #45 و دارای دهانه حداکثری 25 میلی متری.
4. چکش با سری مغناطیسی: دارای طراحی مغناطیسی برای نگه داری میخ، به صورتی که می‌توانید با سری چکش میخ را نگه داشته و با یک دست آن را به دیوار بکوبید و نیازی به گرفتن میخ با دست خود ندارید.
5. سری لاستیکی چکش: سری لاستیکی نرم چکش که برای محافظت از سطوح کار حساس می‌باشد.
6. متر نواری: دارای قفل خودکار، خود جمع شدنی با یک دکمه، طراحی انعطاف پذیر، دارای طول 3 متری.
7. مجموعه 10 سری پیچ گوشتی: سری‌های پیچ گوشتی فولادی آلیاژی S2، ضد زنگ که تمام نیازهای خانه شما را برطرف می‌کند.

جعبه ابزار دستی

همه ابزارها موجود در پک Hoto QWSGJ002 در جعبه ابزار محکمی که از پلاستیک ABS با کیفیت بالا ساخته شده است، نگهداری می شوند. این جعبه دارای طراحی مدرن بوده و دارای ساختار بادوام و ضد آسیب می‌باشد. در کناره‌های جعبه گیره‌هایی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند به راحتی آن را باز و بسته کنید.درون جعبه ابزار Hoto QWSGJ002 هر ابزار مکان مخصوص به خود را دارد تا بتوانید همه چیز را مرتب نگه دارید. جعبه این محصول به صورتی بوده که می توانید به راحتی هر کجا که بروید با خود ببرید. ابعاد این پک برابر 268x168x70 میلیمتر و وزنی برابر 1.7 کیلوگرم دارد.

چرا داشتن جعبه ابزار شیائومی Xiaomi Hoto QWSGJ002 در خانه حیاتی است؟

با توجه به اینکه داخل جعبه ابزار شیائومی Hoto QWSGJ002 تمام ابزارهای مورد نیاز (7 عدد ابزار پیشرفته و کاربردی) روزمره وجود دارد و تمام این ابزارها دارای کیفیت ساخت بالای هستند شما می توانید با خیالی آسوده این محصول کاربردی را با هزینه‌ی بسیار کمتر و کاملا به صرفه تهیه کنید.

با وجود پیچ گوشتی دستی با دسته‌ی ضد لغزش و سری مغناطیسی به همراه 10 سری‌ مختلف و ساخته شده از فولادی آلیاژی S2، دم باریک چندکاره دارای سری دندانه‌دار چندگانه و طراحی فنری برای کارایی راحت‌تر، آچار فرانسه فولادی قابل تنظیم، چکش با سری مغناطیسی برای نگه داشتن میخ و متر نواری 3 متری دارای قفل خودکاردر جعبه ابزار شیائومی Hoto QWSGJ002 شما دیگر به ابزارهای دیگری نیاز نداشته و تمام ابزار مورد نیاز شما در یک جعبه مقاوم، کوچک و شیک قرار گرفته است.
با توجه به تمام این ویژگی ها و قیمت مناسب، خرید جعبه ابزار شیائومی Xiaomi Hoto QWSGJ002 مقرون به صرفه و کاربردی خواهد بود.

برندشیائومی
ابعاد268x168x70 میلی متر
وزن1710 گرم
جنسABS / PVC / TPU / Steel
سایر مشخصاتدارای 7 ابزار کاربردی
اقلام همراهیک سری دستی پیچ گوشتی، یک چکش با دسته و سری لاستیکی، یک متر نواری، یک آچار فرانسه قابل تنظیم، انبردست چند منظوره و مجموعه ای از سری پیچ گوشتی
  امتیاز کاربران به:

جعبه ابزار شیائومی Xiaomi Hoto QWSGJ002

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط