جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   لوازم جانبی آیپد   آیپد ایر   محافظ صفحه نمایش مات اپیکوی مدل Xundd Paper-Like مناسب برای تبلت اپل Air 10.9 (2022)/ Air 4/ Air 5

محافظ صفحه نمایش مات اپیکوی مدل Xundd Paper-Like مناسب برای تبلت اپل Air 10.9 (2022)/ Air 4/ Air 5

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۲۹۰,۰۰۰ تومان

نوشتن و طراحی کردن روی آیپد، با وجود قلم مخصوص، باز هم مثل طراحی با قلم و کاغذ واقعی نمی‌شود.مقاومت کاغذ در برابر نوک قلم،چیزی است که روی صفحه آیپد حس نمی‌شود و کار کردن با آیپد را مصنوعی و غیرطبیعی نشان می‌دهد.همین موضوع،می‌تواند روی مهارت طراحی گرافیست‌ها و نقاش‌ها،تأثیر بگذارد و از کیفیت کار آن‌ها کم کند.اما این روزها،این نوع مشکلات را می‌شود با استفاده از محافظ‌های مخصوص حل کرد؛محافظ‌هایی که به دلیل ساختار و جنس خاصشان،درست حس نوشتن و طراحی کردن روی کاغذ را به کاربر منتقل می‌کنند.اگر شما هم دلتنگ تجربه نوشتن و طراحی کردن روی کاغذ واقعی هستید،بهتر است گزینه محافظ صفحه نمایش اپیکوی مدل Xundd Paper-like را بررسی کنید؛این محافظ صفحه برای آیپدتان مناسب است و می‌تواند از صفحه آن‌ به خوبی محافظت کند.ابعاد آن نیز کاملاً متناسب و دقیق است.محافظ اپیکوی از مواد PT ساخته شده است. کیفیت بسیار بالایی دارد و این کیفیت بالا، باعث می‌شود که عمر آن نیز طولانی باشد و تا مدت‌ها نیازی به خرید محافظ صفحه جدید نداشته باشید.با نوشتن و طراحی کردن روی سطح این محافظ، حسی شبیه به نوشتن و کشیدن روی کاغذ واقعی را تجربه خواهید کرد. این قابلیت، باعث می‌شود که کیفیت کارتان بالاتر برود و از پیش آمدن خطاهای مختلف حین طراحی یا نوشتن جلوگیری شود. با این محافظ، شما می‌توانید جزئیات طرح‌ها و نوشته‌ها را با دقت و راحتی بیشتری اضافه کنید.نه تنها سطح این محافظ صفحه مانند کاغذ است، بلکه نازکی و قطر بسیار کم آن نیز باعث شباهت بیشتر آن به کاغذ می‌شود. قطر این محافظ تنها 0.2 میلی‌متر است.محافظ صفحه نمایش اپیکوی مدل Xundd Paper-like بسیار شفاف است .وقتی آن را روی صفحه قرار می‌دهید، هیچ تغییری در وضوح و کیفیت تصویر ایجاد نمی‌شود و حتی متوجه وجود آن نخواهید شد.محافظ صفحه نمایش اپیکوی مدل Xundd paper-like ، از کل صفحه نمایش به بهترین شکل ممکن محافظت می‌کند و نمی‌گذارد خط و خشی روی صفحه بیفتد.دقیقا متناسب با ابعاد تبلت طراحی شده است. جلو دوربین جلو و یا سنسورهای قسمت جلویی تبلت را نمی‌گیرد و پوششی حداکثری روی سطح صفحه نمایش دارد. این محافظ صفحه ضد تشعشع و بازتاب نور است.به عبارت دیگر، با استفاده از آن می‌توانید در محیط‌های پرنور و آفتابی هم با آیپدتان کار کنید و صفحه نمایش را به خوبی ببینید.

برنداپیکوی
مناسب برایAir 10.9 (2022)/ Air 4/ Air 5
  امتیاز کاربران به:

محافظ صفحه نمایش مات اپیکوی مدل Xundd Paper-Like مناسب برای تبلت اپل Air 10.9 (2022)/ Air 4/ Air 5

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط