جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   شارژر و کابل   شارژر   شارژر موبایل و تبلت   شارژر دیواری 40وات انکر 521 مدل A2038
شارژر دیواری 40وات انکر 521 مدل A2038
شارژر دیواری 40وات انکر 521 مدل A2038
شارژر دیواری 40وات انکر 521 مدل A2038
شارژر دیواری 40وات انکر 521 مدل A2038
شارژر دیواری 40وات انکر 521 مدل A2038

شارژر دیواری 40وات انکر 521 مدل A2038

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

مشخصات ظاهری شارژ دیواری Anker 521 Charger Nano Pro A2038

شارژر دیواری دو پورت انکر مدل A2038 در وزن تقریبی 85 گرم و در ابعادی جمع‌وجور طراحی شده است. وزن کم و ابعاد کوچک آن موجب شده است که حمل آن بسیار آسان بوده و حین جابه‌جایی در کیف هم فضای چندانی را اشغال نکند. سریِ این کله شارژر به صورت دو شاخه بوده و به این ترتیب برای استفاده در ایران، نیازی به تبدیل ندارد. این کله شارژر ضمن ابعاد بسیار کوچک خود، توان خروجی برابر با 40 وات داشته و حتی کوچک‌تر از شارژرهای 20 وات طراحی شده است. شارژ دیواری انکر مدل A2038 روی بدنه خود دو پورت USB-C را شامل شده است؛ بنابراین از این طریق می‌تواند به صورت همزمان دو دستگاه را شارژ کند. در روی بدنه این شارژر نیز آرم مخصوص انکر حک شده است. انکر این کله شارژر را در دو رنگ همه‌پسند سفید و مشکی تولید و روانه بازار کرده است.

قابلیت‌ها و نحوه عملکرد کله شارژر 40 وات انکر 521 مدل A2038

شارژر دیواری Anker 521 Charger Nano Pro A2038  ولتاژ ورودی برابر با 100 الی 220 ولت داشته و ولتاژ خروجی آن برابر 5 ولت است. هر کدام از دو پورت USB-C توان خروجی برابر با 40 وات ارائه می‌دهد. چنان‌چه به صورت همزمان از این دو پورت استفاده شود، توان خروجی هر کدام ۲۰ وات خواهد بود، به عبارت دیگر مجموع توان خروجی این شارژر دیواری ۴۰ وات است. شارژ دیواری انکر مدل A2038 از تکنولوژی شارژ سریع Power IQ 3.0 نیز بهره برده است. این فناوری علاوه بر شارژ سریع دستگاه‌های متصل، به عنوان نوعی محافظ نیز عمل می‌کند. در حقیقت به لطف این فناوری، این کله شارژر، در داخل خود به یک چیپست Power IQ مجهز شده است. این فناوری، انحصاری بوده و فقط در محصولات انکر استفاده می‌شود. چیپ استفاده شده در این شارژر دیواری، یک چیپ محافظتی است که در بخش خروجی مدار محصول نصب شده و وظیفه تنظیم شدن جریان خروجی بر اساس هر دستگاه در حال شارژ را برعهده دارد. به کمک این فناوری، این کله شارژر انکر به صورت هوشمند وسایل متصل به آن را تشخیص داده و دقیقا جریانی متناسب با دستگاه در حال شارژ ارائه می‌دهد.

این فناوری آخرین نسل محافظتی بوده و سلامت باتری دستگاه‌های در حال شارژ را تضمین می‌کند. به لطف فناوری انحصاری Power IQ 3.0 این کله شارژر با هر نوع سیستم عامل و پروتکل شارژ سازگار بوده و می‌تواند هر نوع دستگاهی را بدون نگرانی از آسیب دیدن آن، شارژ کند. شارژر دیواری دو پورت انکر مدل A2038 از تکنولوژی Voltage Boost به منظور جلوگیری از افت ولتاژ نیز استفاده کرده است. علاوه بر این دو فناوری یاد شده، انکر یک تکنولوژی محافظتی دیگری به نام MultiProtect را به منظور شارژ ایمن، در این شارژر دیواری پیاده کرده است. این چیپ هوشمند، جهت افزایش ایمنی و محافظت از دستگاه‌های در حال شارژ در برابر آسیب‌هایی نظیر آتش‌سوزی، انفجار، گرم شدن بیش از حد و ... شرایط 11 گانه‌ای را برقرار می‌کند. این شرایط ایجاد شده توسط مولتی پروتکت عبارتند از :

جلوگیری از ورود ولتاژهای بالا به دستگاه‌های در حال شارژ
بررسی میزان ولتاژ خروجی شارژر
کنترل شدت جریان ورودی
کنترل شدت جریان خروجی
تطبیق خودکار جریان با نیاز دستگاه در حال شارژ
حفاظت از اتصال کوتاه ورودی
حفاظت ار اتصال کوتاه خروجی
مقاومت استاتیک
حفاظت از اضافه بار دستگاه
حفاظت از شارژ بیش از حد باتری
کنترل دمای خروجی

به کمک سیستم ایمنی و حفاظتی پیشرفته انکر یعنی Active Sheild، کنترل دما نیز به صورت موثری انجام شده و دمای دستگاه حین شارژ شدن بالا نمی‌رود. همچنین همان‌طور که در بخش طراحی هم به آن اشاره شد، به لطف وجود دو پورت تایپ سی، می‌توان دو دستگاه نظیر لپ تاپ (مک بوک ایر) و یا آیفون و آیپد را به صورت همزمان شارژ کرد.

سازگاری گسترده شارژر دیواری انکر مدل  A2038با طیف وسیعی از لوازم دیجیتال

شارژر دیواری انکر Anker 521 Charger Nano Pro A2038 با طیف گسترده‌ای از لوازم دیجیتال نظیر لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های موبایل اپل و سامسونگ، هندزفری‌های بلوتوثی و ... سازگار بوده و می‌تواند به صورت ایمن آن‌ها را شارژ کند. انکر در لیست ارائه داده، به صورت رسمی بیان کرده است که این شارژر دیواری با محصولات زیر سازگار می‌باشد:

با استفاده از کابل تایپ سی به لایتنینگ :


گوشی‌های آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس
گوشی‌های آیفون 13 و 13 مینی
گوشی‌های آیفون سری 12
گوشی‌های آیفون 11، 11 پرو، 11 پرو مکس
گوشی آیفون ایکس آر
هندزفری بلوتوثی (ایربادز اپل)
با استفاده از کابل تایپ سی به تایپ سی :

آیپد پرو، آیپد ایر، آیپد مینی 2021
گوشی‌های سامسونگ
گوشی‌های گوگل پیکسل، سونی و ال جی
لپ تاپ مک بوک ایر و ...

برندانکر
سازگار بااندروید و iOS
  امتیاز کاربران به:

شارژر دیواری 40وات انکر 521 مدل A2038

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط