جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   سایر لوازم جانبی   جاکلیدی و تگ هوشمند   تگ هوشمند سامسونگ Samsung Galaxy Smart Tag 2
تگ هوشمند سامسونگ Samsung Galaxy Smart Tag 2
تگ هوشمند سامسونگ Samsung Galaxy Smart Tag 2

تگ هوشمند سامسونگ Samsung Galaxy Smart Tag 2

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۲,۵۹۰,۰۰۰ تومان

مشخصات ظاهری تگ هوشمند Galaxy Smart Tag 2

تگ هوشمند Galaxy Smart Tag 2، نسبت به نسل پیشین خود، طراحی متفاوت و البته کاربردی‌تری دارد. این تگ هوشمند، شبیه به یک بیضی طراحی شده است که یک سمت آن به صورت دایره‌ای باز است. تعبیه شدن این حلقه فلزی در این نسل از تگ‌های هوشمند، موجب شده است که کاربر به راحتی بتواند وسایل جانبی نظیر کلید و ... را به آن متصل کرده و این تگ به نوعی مانند گیره یا جاکلیدی ایفای نقش کند. به لطف این سبک طراحی، اکنون راحت‌تر از قبل می‌توان آن را به وسایل مختلفی نظیر کیف، چمدان یا ... متصل کرد. اسمارت تگ 2، در ابعاد تقریبی ۲۸/۸ در ۵۲/۴۴ در ۸ میلی متر طراحی شده و وزن آن تقریبا به رقم ۱۳/۷۵ گرم رسیده است. ابعاد کوچک و وزن سبک آن نیز امکان جابه‌جایی آن حین متصل بودن به سایر لوازم را آسان‌تر کرده است. سامسونگ همانند نسل پیشین این تگ، Galaxy Smart Tag 2 را هم در دو رنگ کاربردی و همه‌پسند مشکی و سفید عرضه کرده است.

گلکسی اسمارت تگ 2، نسبت به نسل پیشین خود مقاوم‌تر طراحی شده و از دوام بالاتری بهره برده است. این تگ هوشمند به استاندارد رسمی IP67 مجهز شده است. این گواهی نویدبخش آن است که اسمارت تگ 2، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم بوده و می‌تواند در آبی به عمق 1 متر به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد. به این ترتیب می‌توان به راحتی از این تگ هوشمند استفاده کرده و نگرانی از بابت آسیب دیدن آن در طی تماس با آب نداشت.

مشخصات و ویژگی‌های تگ هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Smart Tag 2

این اسمارت تگ سامسونگ در بدنه خود از یک سیستم صوتی هم بهره برده است که به عنوان زنگ هشدار عمل کرده و هنگام پیدا کردن یک تگ خاص می‌تواند به صدا دربیاید. این موضوع موجب شده است که با استفاده از این تگ هوشمند، کاربران دیگر نگرانی بابت گم شدن محصولات خود نداشته باشند؛ چرا که با اتصال آن به وسایل ارزشمند خود، همیشه از موقعیت مکانی آن آگاه خواهید بود. نسل پیشین این ردیاب هوشمند، تا برد 60 متری کار می‌کرد اما سامسونگ در نسل جدید این اسمارت تگ‌ها یعنی در Galaxy Smart Tag 2، محدوده عملکرد را تا فاصله 120 متری افزایش داده است.

Galaxy Smart Tag 2 از یک قابلیت ویژه دیگر هم بهره برده است که اگر فردی ناشناس، ردیاب را در وسایل شما قرار دهد، این تگ هوشمند، هشدار داده و کاربر را مطلع می‌کند. به این ترتیب با استفاده از این تگ، هیچ شخص ناشناسی، قادر به تعقیب شما نخواهد بود. علاوه بر آن سامسونگ اعلام کرده است که تمامی اطلاعات کاربر و اطلاعات مکانی گلکسی اسمارت تگ 2، به صورت رمزگذاری شده در آمده است؛ تا کاربران نگرانی از بابت حفظ حریم خصوصی خود و اطلاعات شخصی خود نداشته باشند.

از دیگر قابلیت‌های جدید Galaxy Smart Tag 2 می‌توان به حالتی به نام Lost Mode اشاره کرد. این قابلیت به کاربر امکان می‌دهد تا اطلاعات تماس خود را از طریق اپلیکیشن SmartThings تنظیم کنند. به این ترتیب با گم شدن ردیاب، هر کسی در نزدیکی آن باشد، می‌تواند از طریق گوشی مجهز به NFC و با اسکن این تگ، اطلاعات مالک نظیر شماره تماس را دیده و کاربر را پیدا کند. علاوه بر آن، این اسمارت تگ 2، به قابلیت Compass View مجهز شده است. به کمک این قابلیت می‌توان از طریق جلوه‌های گرافیکی در نمایشگر گوشی موبایل، این تگ هوشمند را پیدا کرد. البته این قابلیت فقط در مدل‌هایی از گوشی سامسونگ در دسترس است که به تراشه UWB مجهزند.

سامسونگ در تگ هوشمند Galaxy Smart Tag 2، عمر باتری و ساعات شارژدهی را هم افزایش داده است. این تگ هوشمند در حالت عادی می‌تواند تا 500 روز شارژدهی داشته باشد. این رقم در نسل پیشین این تگ‌ها به 280 روز می‌رسید. به این ترتیب می‌توان گفت ساعات شارژدهی این تگ هوشمند در مقایسه با نسخه پیشین خود در حدود 50 درصد افزایش یافته است. این تگ هوشمند، از قابلیت Power Saving نیز بهره برده است؛ با فعال شدن این حالت، شارژدهی آن به طرز قابل توجهی بهبود یافته و به 700 روز می‌رسد که به نوبه خود رقم قابل توجهی است. گفتنی است که باتری این محصول از نوع CR2032 بوده و قابل تعویض است.

نحوه عملکرد Galaxy Smart Tag 2 سامسونگ

برای استفاده از این تگ هوشمند، حتما لازم است که گوشی شما از برند سامسونگ باشد؛ چرا که این تگ به صورت اختصاصی فقط با گوشی‌های گلکسی سازگار است. تگ هوشمند Galaxy Smart Tag 2، با گوشی‌های سامسونگ با اندروید 11 به بالا سازگار است. علاوه بر آن شرط دوم استفاده از این تگ، این است که کاربر بایستی حتما حساب سامسونگ و سرویس SmartThings Find را به صورت فعال داشته باشد. در داخل این تگ هوشمند سامسونگ، باتری و تراشه Bluetooth Low Energy وجود دارد که نحوه اتصال به دستگاه را تعیین می‌کند. این تگ از طریق برنامه SmartThings (فقط در گوشی‌های سامسونگ) قابل مدیریت می‌باشد. به این ترتیب حتی اگر تلاش کنید که دستگاه دیگری را به آن متصل کنید، این تگ کار نخواهد کرد.

برای استفاده از این تگ هوشمند گلکسی، کافیست که از حساب کاربری سامسونگ خود استفاده کرده و به برنامه SmartThings وارد شوید. سپس کافیست که همگام‌سازی‌های لازم با اسمارت تگ خود را انجام دهید. این اتصال از طریق بلوتوث برقرار شده و تگ مربوطه به SmartThings متصل خواهد شد. گلکسی اسمارت تگ 2، به خودی خود هیچ اطلاعاتی ندارد و با این تگ با ورود خود به هر مکان جدید، اطلاعات جدید را به گوشی همراه کاربر انتقال داده و به این ترتیب گوشی فرد اعلان جدیدی را نمایش می‌دهد. پس از دیدن این اعلان، اساسا نحوه کار با آن مشخص خواهد بود.

از آن‌جایی که این محصول به گوشی هوشمند کاربر متصل می‌شود، گوشی به کمک موقعیت مکانی خود می‌داند که این تگ در کجا و در چه موقعیتی قرار دارد. از طریق برنامه SmartThings نیز می‌توان زنگ هشدار آن را به صدا درآورده و وسایل متصل به آن را به راحتی پیدا کرد. اگر از محدوده یاد شده، خارج شوید، گوشی می‌تواند آخرین مکانی را که تگ هوشمند به آن متصل شده بود را به فرد اطلاع دهد. به عنوان مثال اگر کیف خود را در یک کافه جا گذاشته باشید، گوشی شما می‌تواند آخرین مکانی که کیف شما در آن کافه به اسمارت تگ متصل بود را نمایش دهد. به این ترتیب می‌توان به راحتی از طریق برنامه SmartThings، به لوکیشن آن منطقه دسترسی پیدا کرده و سریعا آن را پیدا کرد. همان‌طور که پیش‌تر هم به آن اشاره کردیم، تمامی این اطلاعات به صورت رمزگذاری شده انجام شده است؛ بنابراین لازم نیست که هیچ نگرانی از بابت به خطر افتادن حریم خصوصی خود داشته باشید. در مجموع با در اختیار داشتن تگ هوشمند Galaxy Smart Tag 2، نگرانی از بابت گم شدن وسایل ارزشمند خود نخواهید داشت.

برندسامسونگ
  امتیاز کاربران به:

تگ هوشمند سامسونگ Samsung Galaxy Smart Tag 2

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط