جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   شارژر و کابل   شارژر   شارژر موبایل و تبلت   شارژر رومیزی انکر Anker 615 USB Power Strip A9125
شارژر رومیزی انکر Anker 615 USB Power Strip A9125
شارژر رومیزی انکر Anker 615 USB Power Strip A9125
شارژر رومیزی انکر Anker 615 USB Power Strip A9125
شارژر رومیزی انکر Anker 615 USB Power Strip A9125

شارژر رومیزی انکر Anker 615 USB Power Strip A9125

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۲,۹۹۰,۰۰۰ تومان

مشخصات و طراحی ظاهری شارژر رو میزی Anker 615 USB Power Strip A9125

انکر، شارژر رومیزی و چندراهی برق Anker 615 USB Power Strip A9125 را در ابعادی جمع‌و جور و فشرده طراحی کرده است تا حین قرارگیری در روی میز یا قرارگیری در کیف و به هنگام جابه‌جایی، فضای چندانی را اشغال نکند. این محصول به شکل یک بیضی طراحی شده و ابعادی برابر با 119 در 59 در 47 میلی‌متر را به خود اختصاص داده است. وزن آن نیز در حالت کلی برابر با 300 گرم گزارش شده است. این محصول در مقایسه با دیگر چندراهی‌های برق مرسوم موجود در بازار، ابعاد بسیار کوچک‌ و فشرده‌تر و در عین حال کارایی بیشتری دارد.

این شارژر دیواری از فناوری انحصاری GaN Prime بهره برده و به همین سبب نسبت به شارژرهای هم‌تزار از سایر برندها، بسیار کوچک‌تر است. استفاده از گالیم نیترید در تهیه این شارژر رومیزی، مزیت‌هایی داشته است برای مثال ضمن ابعاد کوچک آن، وزن آن نیز کاهش یافته است. همچنین این شارژر دیواری به لطف متریال به کار رفته در آن، مقاومت خوبی در برابر آسیب‌های احتمالی بیرونی نظیر در معرض فشار و ضربه قرار گرفتن دارد. این محصول به دلیل متریال استفاده شده در خود، گرمای بدنه خود را به خوبی دفع کرده و دمای کلی آن را پایین می‌آورد. جلوگیری از افزایش دما نیز به نوبه خود به سلامت خود شارژر و سایر لوازم متصل به آن کمک می‌کند. در محصولات تولید شده با فناوری GaN Prime، سرعت انتقال الکتریسیته بالا بوده و دستگاه‌ها در مدت زمان اندکی فول شارژ می‌شوند. این فناوری ضمن سریع بودن، باعث مصرف بهینه شده و به طرز محسوسی سبب صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود.

انکر در تبلیغات گسترده خود عنوان کرده است که اگر هر خانواده فقط در ایالت متحده از محصولات GaN Prime به جای محصولات غیر GaN Prime استفاده کنند، میزان صرفه‌جویی در مصرف انرژی به 796.39 میلیون کیلو وات در سال می‌رسد. جالب است بدانید که این مقدار انرژی برای تامین انرژی هاوایی به مدت یک ماه کافی است؛ اکنون تصور کنید که اگر در همه جای دنیا از این نوع محصولات استفاده شود، چه مقدار صرفه‌جویی در مصرف برق رخ خواهد داد!

این چند راهی برق از یک سیم (کابل) 90 سانتی‌متری بهره برده است تا استفاده از آن آسان باشد. این سیم به دور خود شارژر پیچیده شده و سپس این قسمت توسط یک لایه نرم سیلیکونی، پوشش داده می‌شود تا این شارژر رومیزی، ظاهر مرتب و آراسته‌تری داشته باشد. این قابلیت موجب شده است که هنگام جابه‌جایی و قرارگیری این شارژر در کیف، فضای چندانی اشغال نشده و همچنین به‌هم‌ریختگی ناشی از باز شدن سیم، وجود نداشته باشد.

این چندراهی برق و شارژر انکر در بدنه خود، 2 پورت تایپ سی USB-C، یک پورت USB-A و 2 خروجی AC را شامل شده است. به این ترتیب می‌توان به طور همزمان 5 دستگاه نظیر یک وسیله برقی مثل ریش تراش، یک لپ تاپ، یک گوشی و هندزفری بلوتوثی را شارژ کرد. امکان شارژ همزمان 5 دستگاه با چنین محصول جمع‌وجوری به نوبه خود یک مزیت عالی به شمار می‌رود. سری یا پلاگ اصلی این محصول نیز سه شاخه بوده و برای استفاده در ایران به تبدیل دوشاخه نیاز دارد تا متناسب با سیستم برق ایران شود. این محصول در رنگ همه‌پسند سفید و مشکی طراحی شده و با ظاهر شیک و مینیمال خود، می‌تواند در هر موقعیتی به راحتی استفاده شود.

مشخصات فنی و کارکرد شارژر رومیزی مدل Anker A9125

همان‌طور که در بخش طراحی هم به آن اشاره کردیم، این چندراهی برق و شارژر انکر، به 2 پورت تایپ سی USB-C، یک پورت USB-A و 2 خروجی AC مجهز شده است. به کمک پورت‌های USB می‌توان گجت‌های هوشمند خود را بدون نیاز به آداپتور و فقط با کابل خود شارژ کرد. پورت تایپ سی حداکثر توان خروجی برابر با 65 وات داشته و توان خروجی پورت USB-A برابر با 12 وات می‌باشد. این پورت‌های تایپ سی، انرژی کافی برای شارژ طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها مانند گوشی، تبلت، لپ‌تاپ، هندزفری بلوتوثی و اپل واچ را فراهم می‌کند. دو پورت دیگر نیز از نوع AC با پلاگ Type B هستند که برای اتصال لوازم برقی و یا حتی شارژ لپ‌تاپ کاربرد دارند. در مجموع به کمک شارژ رومیزی و چندراهی برق انکر مدل Anker 615 USB Power Strip A9125 می‌توان به صورت همزمان 5 دستگاه را شارژ کرد.

حداکثر توان خروجی تک پورت این محصول برابر است با :

پورت USB-C 1 حداکثر 65 وات
پورت USB-C 2 حداکثر 65 وات
پورت USB-A حداکثر 12 وات

توان خروجی 2 پورت آن برابر است با :

پورت USB-C 1 + پورت USB-C 2 برابر با حداکثر 45 وات + حداکثر 18 وات
پورت USB-C 1 یا USB-C 2 + پورت USB-A برابر با حداکثر توان 45 وات + حداکثر توان 12 وات
توان خروجی 3 پورت همزمان آن نیز برابر است با:

پورت USB-C 1 + پورت USB-C 2 + پورت USB-A برابر با حداکثر توان 30 + 20 + 12 وات

شارژ رومیزی انکر مدل Anker 615 USB Power Strip A9125 از فناوری حفاظتی و شارژ سریع Power IQ 3.0 نیز بهره برده است. این فناوری علاوه بر شارژ سریع دستگاه‌های متصل، به عنوان نوعی محافظ نیز عمل می‌کند. در حقیقت به لطف این فناوری، این چندراهی برق و شارژر، در داخل خود به یک چیپست Power IQ مجهز شده است. این فناوری، انحصاری بوده و فقط در محصولات انکر استفاده می‌شود. چیپ استفاده شده در این شارژر دیواری، یک چیپ محافظتی است که در بخش خروجی مدار محصول نصب شده و وظیفه تنظیم شدن جریان خروجی بر اساس هر دستگاه در حال شارژ را برعهده دارد. به کمک این فناوری، این شارژر انکر به صورت هوشمند وسایل متصل به آن را تشخیص داده و دقیقا جریانی متناسب با دستگاه در حال شارژ ارائه می‌دهد.

پورت USB-C این شارژر رومیزی انکر، دارای فناوری PD (پاور دلیوری) بوده و از این رو می‌تواند دستگاه‌ها را با سرعت بیشتری شارژ کند. این پورت تایپ سی با توان خروجی 65 وات خود، می‌تواند در مدت زمان 37 دقیقه، مک بوک پرو 14 اینچ را تا 50 درصد شارژ کند. فول شارژ شدن مک بوک پرو 14 اینچ نیز در حدود 87 دقیقه زمان می‌برد.

شارژر رو میزی انکر Anker 615 USB Power Strip A9125 از یک تکنولوژی حفاظتی دیگر به نام Active Shield 2.0 نیز بهره برده است.  به کمک این فناوری، این چندراهی برق و شارژر انکر به یک سنسور تنظیم حرارت دینامیکی مجهز شده و به طور فعال و شبانه‌روزی به دما نظارت می‌کند. در حالت عادی هنگامی که لوازم الکترونیک به منظور شارژ شدن به آداپتورها متصل می‌شوند، دمای چندراهی یا کله شارژر بالا رفته و پس از مدتی داغ می‌شود؛ اما در این شارژر رومیزی به لطف این فناوری، دمای داخلی آن مدیریت شده و در نتیجه دما در سطحی متعادل کنترل می‌شود؛ این محصول از این طریق از دستگاه‌های دیگر محافظت کرده و به طول عمر خود نیز می‌افزاید. این شارژر رومیزی انکر، قابلیت کنترل دمای دستگاه تا 3 میلیون مرتبه در روز را داشته و از آن‌جایی که علاوه بر شارژ دستگاه‌ها، به سلامت و ایمنی آن‌ها اهمیت می‌دهد، یک وسیله تمام عیار و ارزشمند محسوب می‌شود.

علاوه بر آن انکر در این چندراهی برق، از تکنولوژی حفاظتی هفت‌گانه انحصاری شرکت انکر بهره برده است. این کار به کمک یک چیپ هوشمند انجام شده و جهت افزایش ایمنی و محافظت از دستگاه‌های در حال شارژ در برابر آسیب‌هایی نظیر آتش‌سوزی، انفجار، گرم شدن بیش از حد و ... شرایط 7 گانه‌ای را برقرار می‌کند. این شرایط ایجاد شده عبارتند از :

جلوگیری از ورود ولتاژهای بالا به دستگاه‌های در حال شارژ
کنترل شدت جریان خروجی
حفاظت از اتصال کوتاه
مقاومت استاتیک و حفاظت زمینی
حفاظت از اضافه بار دستگاه
کنترل بیش از حد دما
جلوگیری از آتش‌سوزی


سازگاری گسترده شارژر رومیزی انکر مدل A9125 با طیف وسیعی از لوازم دیجیتال
شارژر رومیزی 65 وات انکر Anker 615 USB Power Strip A9125 با طیف گسترده‌ای لوازم دیجیتال موجود در بازار نظیر گوشی‌های اندروید و iOS، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند، لپ تاپ‌ها، هندزفری‌های بلوتوثی و ... سازگار است. به ادعای انکر این محصول با بیش از 1000 دستگاه، سازگاری دارد. انکر در یک لیست، نام برخی از دستگاه‌هایی که سازگاری کاملی با این محصول دارند را اعلام کرده است که در ادامه به بیان آن‌ها می‌پردازیم :

گوشی‌های موبایل:


آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو، آیفون 14 پرومکس
آیفون 13، آیفون 13 مینی، آیفون 13 پرو، آیفون 13 پرومکس
آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو، آیفون 12 پرومکس
آیفون 11، آیفون 11 پرو، آیفون 11 پرومکس
آیفون اس‌ای نسل 2، آیفون اس‌ای نسل 3
آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس مکس، آیفون ایکس آر، آیفون ایکس
آیفون 8، آیفون 8 پلاس
گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس، گلکسی اس 21 اولترا
گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس، گلکسی اس 20 اولترا
گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس، گلکسی اس 10 ای
گلکسی اس 9، گلکسی اس 9 پلاس
گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس
نوت 20، نوت 20 اولترا
نوت 10، نوت 10 پلاس
نوت 9، نوت 8، نوت 7
گوگل پیکسل 3، گوگل پیکسل 3 ایکس ال
گوگل پیکسل 4، گوگل پیکسل 4 ایکس ال
گوگل پیکسل 5
 

تبلت‌ها :

آیپد نسل 9
آیپد ایر نسل 5
آیپد پرو 12.9 اینچی نسل 5
آیپد پرو 11 اینچی نسل 3
آیپد مینی نسل 6 و ...
 

لپ‌تاپ‌ها :

مک بوک ایر ام وان 2020
مک بوک پرو 13 اینچی 2020
مک بوک پرو 14 اینچی 2021
مک بوک پرو 16 اینچی 2021
 

سایر گجت‌ها :

هندزفری‌های بی‌سیم اپل
اپل واچ

برندانکر
  امتیاز کاربران به:

شارژر رومیزی انکر Anker 615 USB Power Strip A9125

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط