جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   شارژر و کابل   شارژر   شارژر موبایل و تبلت   شارژ دیواری انکر Anker 312 Outlet Extender A9212
شارژ دیواری انکر Anker 312 Outlet Extender A9212
شارژ دیواری انکر Anker 312 Outlet Extender A9212
شارژ دیواری انکر Anker 312 Outlet Extender A9212
شارژ دیواری انکر Anker 312 Outlet Extender A9212

شارژ دیواری انکر Anker 312 Outlet Extender A9212

 تعداد
۱
 قیمت
۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات ظاهری شارژ دیواری انکر Anker 312 Outlet Extender A9212

شارژر دیواری و مسافرتی چهار پورت انکر مدل Anker 312 Outlet Extender A9212 در وزن تقریبی 215 گرم و در ابعادی برابر با 75 در 61 در 63 میلی‌متر طراحی شده است. این شارژر به نوعی همه‌کاره بوده و ضمن کارایی بالای خود، وزنی سبک و ابعادی جمع‌وجور دارد. این طراحی فشرده موجب شده است که هنگام جابه‌جایی و قرارگیری این محصول در کیف، فضای چندانی را اشغال نکرده و حمل آن آسان و بی‌دردسر باشد. در یک طرف از بدنه این شارژر مسافرتی، 2 پورت USB-A، 1 پورت USB-C  و یک خروجی AC تعبیه شده است؛ به این ترتیب به کمک این آداپتور شارژ می‌توان 4 دستگاه را به صورت همزمان شارژ کرد.

در سمت دیگر بدنه این آداپتور شارژ مسافرتی از برند انکر، چند اهرم تعبیه شده است که با تنظیم آن‌ها خروجی‌های برق مورد نظر بیرون می‌آیند. این شارژر دیواری با انواع خروجی‌های برق AC نظیر دو شاخه، سه‌شاخه، DE/AU/US/UK سازگار بوده و از سیستم برق کشورهایی نظیر انگلستان، اروپا، ایالت متحده، استرالیا و ... پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب می‌توان در 150 کشور مختلف بدون نیاز به مبدل، از این شارژر دیواری استفاده کرد. طرف دیگر بدنه شارژر دیواری و مسافرتی انکر مدل A9212 در واقع به عنوان یک تبدیل عمل می‌کند. وجود این قسمت به کاربر این امکان را می‌دهد تا وسایل برقی خود که دارای سری‌های اتصال مختلفی هستند را به این آداپتور متصل کرده و از طرف دیگر آن را به پریز متصل کند.

قابلیت‌ها و نحوه عملکرد کله شارژر انکر دیواری مسافرتی انکر مدل A9212

شارژر دیواری و مسافرتی Anker 312 Outlet Extender A9212، به 2 پورت USB-A، 1 پورت USB-C  و یک خروجی AC مجهز شده است که هر کدام در حالت استفاده تکی، توان خروجی برابر با 30 وات دارند. در صورت استفاده از چندین پورت، توان خروجی آن به 20 وات می‌رسد. به کمک این 4 پورت یاد شده، می‌توان به صورت همزمان 4 دستگاه نظیر گوشی، لپ‌تاپ، تبلت و ... را شارژ کرد. شارژر انکر مدل A9212 به فناوری انحصاری Power IQ مجهز شده است. منظور از فناوری انحصاری این است که این قابلیت مختص محصولات انکر بوده و فقط در آن‌ها می‌توان شاهد این قابلیت بود. در حقیقت این شارژر دیواری و مسافرتی در داخل خود از یک چیپست Power IQ بهره برده است. این چیپ عملکرد محافظتی داشته و در بخش خروجی مدار آن تعبیه شده است. سازوکار این چیپست هوشمند به این صورت است که جریان خروجی را متناسب با هر دستگاهِ در حال شارژ، تنظیم می‌کند. این آداپتور شارژ دیواری و مسافرتی، به لطف این فناوری به کار گرفته شده، شدت جریان خروجی را متناسب با نیاز دستگاه در حال شارژ تنظیم می‌کند تا از این طریق آسیبی متوجه باتری آن دیوایس نشود.

در Anker 312 Outlet Extender A9212 جریانی پایدار و بهینه به دیوایس‌های در حال شارژ نظیر گوشی و تبلت منتقل شده و سلامت آن‌ها تضمین می‌شود. این فناوری علاوه بر حفاظت از دستگاه و انتقال جریانی امن، سرعت شارژ را نیز افزایش می‌دهد؛ از این رو در مدت زمان اندکی دستگاه‌ها فول شارژ شده و نیازی نیست که کاربر مدت طولانی را منتظر بماند. انکر در این شارژر مسافرتی خود، از انواع فناوری‌های حفاظتی استفاده کرده است تا مقاومت آن را در برابر آسیب‌های احتمالی بیرونی افزایش دهد. برای مثال انکر در این چندراهی برق، از تکنولوژی حفاظتی هفت‌گانه انحصاری شرکت انکر بهره برده است. این کار به کمک یک چیپ هوشمند انجام شده و جهت افزایش ایمنی و محافظت از دستگاه‌های در حال شارژ در برابر آسیب‌هایی نظیر آتش‌سوزی، انفجار، گرم شدن بیش از حد و ... شرایط 7 گانه‌ای را برقرار می‌کند. این شرایط ایجاد شده عبارتند از :

جلوگیری از ورود ولتاژهای بالا به دستگاه‌های در حال شارژ
کنترل شدت جریان خروجی
حفاظت از اتصال کوتاه
مقاومت استاتیک و حفاظت زمینی
حفاظت از اضافه بار دستگاه
کنترل بیش از حد دما
جلوگیری از آتش‌سوزی


سازگاری گسترده شارژر دیواری و مسافرتی انکر مدل  A9212با لوازم دیجیتال

شارژر دیواری و مسافرتی 4 پورت Anker 312 Outlet Extender A9212 به عنوان تبدیل، با هر نوع لوازم برقی با سری‌های متفاوت سازگار بوده و می‌تواند به شکلی ایمن در نقش یک تبدیل ظاهر شود. علاوه بر آن این شارژ دیواری به کمک چهار پورت خود می‌تواند انواع گوشی‌های موبایل از برندهای اپل، سامسونگ، لنوو و ... را شارژ کند. این محصول با دارا بودن پلاگین مسافرتی بین‌المللی (DE/AU/US/UK) در بیش از 150 کشور قابل استفاده است

برندانکر
  امتیاز کاربران به:

شارژ دیواری انکر Anker 312 Outlet Extender A9212

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط