جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   لوازم جانبی آیپد   قلم آیپد   جعبه نگهداری اپل پنسیل 1 و 2 Coteetci
جعبه نگهداری اپل پنسیل 1 و 2 Coteetci
جعبه نگهداری اپل پنسیل 1 و 2 Coteetci
جعبه نگهداری اپل پنسیل 1 و 2 Coteetci
جعبه نگهداری اپل پنسیل 1 و 2 Coteetci
جعبه نگهداری اپل پنسیل 1 و 2 Coteetci

جعبه نگهداری اپل پنسیل 1 و 2 Coteetci

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۴۹۰,۰۰۰ تومان

بررسی ویژگی‌ها و جزئیات عملکرد جعبه نگهداری اپل پنسیل 1 و 2 COTEeTCI مدل Case Stylus Apple Pencil 1 / 2 CS7070

طراحی و ظاهر کیس‌های قلم هوشمند شاید اولین ویژگی باشد که هر شخص هنگام خرید به آن توجه می‌کند. بهتر است طراحی کیس مذکور با طراحی قلم هوشمند هماهنگی بالایی داشته باشد تا زیبایی گجت شما محفوظ بماند. کیس قلم هوشمند کوتتسی با طراحی مینیمال، مدرن و ساده‌ی خود توانسته این معیار را به خوبی رعایت نماید. کیس کوتتسی سی اس 7070 با ابعاد تقریبی 20.2 در 3.9 در 2.8 سانتی‌متر ارائه می‌شود. ابعاد جمع‌وجور آن فضای زیادی را به خود اختصاص نمی‌دهد. در نتیجه می‌توانید به راحتی در کیف یا کوله‌ی خود جای دهید. این امر امکان صرفه‌جویی در فضای میز، کیف، کوله و... را برایتان فراهم می‌کند. رنگ سفید مات کیس Coteetci علاوه بر این که جلوه‌ای زیبا و تمیز به کیس می‌بخشد؛ با رنگ قلم‌های هوشمند نسل یک و دو اپل کاملا سازگاری دارد. اگر بخواهیم نکات ساخت و اجزای کیس ویژه قلم‌های هوشمند نسل یک و دو کوتتسی دقیق‌تر بررسی نماییم؛ در وهله‌ی اول جنس خاص بدنه آن توجه ما را به خود جلب می‌کند. بدنه کیس CS7070 از متریال ABS ساخته شده است. ABS یک نوع پلیمر ترموپلاستیکی به شمار می‌رود که به دلیل روش خاص تولید خود مزایایی زیادی را برای محصول به همراه می‌آورد. این پلیمر مقاومت کیس را در برابر آسیب‌های مواد شیمیایی، شوک، سقوط، آب و... افزایش می‌دهد. درنتیجه می‌تواند به بهترین شکل از قلم هوشمند شما محافظت کند. به علاوه متریال ABS مانع ایجاد خط‌وخش بر روی بدنه کیس شده و زیبایی ظاهر آن حفظ خواهد شد. باید اشاره نماییم ABS، وزن کیس را به نحو چشمگیری کاهش می‌دهد. این گجت با وزن تقریبی 60 گرم بسیار سبک به نظر می‌رسد. به‌نحوی‌که هنگام جابه‌جایی یا استفاده دستانتان احساس خستگی نخواهد کرد. در داخل جعبه نگهداری قلم هوشمند کوتتسی CS7070 یک آستر سیلیکونی فعال مشاهده می‌شود. این آستر با پلیمرهای سیلیکونی خاص خود بسیار نرم بوده و با پوست دست سازگاری کامل دارد. آستر سیلیکونی با هرگونه تا شدگی، خم، پیچ‌وتاب دچار آسیب نمی‌شود. همچنین قلم هوشمند شما را در برابر ضربات و سقوط مصون نگه می‌دارد. آستر سیلیکونی مذکور برای هر یک از اجزای اپل پنسیل همچون: هندپیس (قلم)، آداپتور لایتنیگ، نوک‌های اضافی و کلاهک جایگاه مجزا دارد. ازاین‌رو میزان دسترسی به قطعات آسان‌تر می‌شود. همین‌طور در هنگام جابه‌جایی، اجزا با هم برخورد نکرده و آسیب نمی‌بینند. باید اشاره نماییم کوتتسی به منظور افزایش ایمنی اجزای داخل کیس،  یک سیستم آهنربایی در قسمت میانی، ابتدایی و انتهایی جعبه نگهداری در نظر گرفته است. در نهایت جعبه نگهداری اپل پنسیل کیس استایلوس کوتتسی مدل CS7070 قلم‌های هوشمند اپل نسل یک و دو را به طور کامل پشتیبانی می‌کند.

برندکوتتسی
  امتیاز کاربران به:

جعبه نگهداری اپل پنسیل 1 و 2 Coteetci

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط