جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   لوازم جانبی سایر برند ها   لوازم جانبی شیائومی   کیف کلاسوری Nillkin Bumper leather Case Pro مناسب برای تبلت Xiaomi Pad 6 - Pad 6 Pro
کیف کلاسوری Nillkin Bumper leather  Case Pro مناسب برای تبلت Xiaomi Pad 6 - Pad 6 Pro
کیف کلاسوری Nillkin Bumper leather  Case Pro مناسب برای تبلت Xiaomi Pad 6 - Pad 6 Pro
کیف کلاسوری Nillkin Bumper leather  Case Pro مناسب برای تبلت Xiaomi Pad 6 - Pad 6 Pro
کیف کلاسوری Nillkin Bumper leather  Case Pro مناسب برای تبلت Xiaomi Pad 6 - Pad 6 Pro

کیف کلاسوری Nillkin Bumper leather Case Pro مناسب برای تبلت Xiaomi Pad 6 - Pad 6 Pro

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

بررسی جزئیات و ویژگی‌های کاور محافظ نیلکین ویژه تبلت شیائومی مدل‌هایPad 6  و Pad 6 Pro

در وهله‌ی اول طراحی یکپارچه و هندسی کاور محافظ نیلکین است که نظر ما را به خود جلب می‌کند. شکل و شمایل آن، نه تنها از ظاهری مدرن و شکیل بهره می‌برد؛ بلکه حس دوام و استحکام را به کاربران القا می‌کند. هرچند که از منظر متریال و عملکردی نیز محافظ قابل‌قبولی محسوب می‌شود. کاور محافظ نیلکین تبلت شیائومی پد 6 و پد 6 پرو به صورت کلاسوری روانه بازار شده است. بخش رویی یا جلویی کاور محافظ نیلکین، صفحه‌نمایش را به طور کامل می‌پوشاند. درنتیجه نمایشگر در برابر خط‌‍وخش و گردوغبار و لک مصون می‌ماند. پترن بخش مذکور به صورت نقطه‌ای بوده که این امر مانع لغزش دستگاه در هنگام تعریق دست می‌شود. به علاوه نیلکین یک سری نقاط خاص را بر روی بخش جلویی کاور محافظ تعبیه نموده است. شما می‌توانید از نقاط مذکور کاور را تا کرده و از آن به عنوان پایه بهره ببرید. این امر امکان تماشای ویدئو، ارسال ایمیل، وب‌گردی و... را آسان می‌سازد. بخش رویی کاور محافظ با متریال چرم مصنوعی PU ساخته شده است. متریال مذکور از انعطاف‌پذیری، دوام و مقاومت خوبی بهره می‌برد. درنهایت نیلکین برای درپوش یک مکانیزم ویژه به کار برده است. به‌طوری‌که با برداشت آن، صفحه‌نمایش فعال و با بستن آن، صفحه‌نمایش غیرفعال می‌شود.

بخش پشتی نیز از عملکرد و کیفیت بالایی برخوردار است. به‌گونه‌ای که می‌تواند یک محافظت تمام عیار از تبلت شما به عمل آورد. ظاهر شفاف بخش پشتی، نمای زیبا قاب پشتی تبلت را نمایان می‌سازد. بخش اصلی قسمت پشتی با متریال پلی‌کربنات و لبه‌های آن نیز از متریال TPU ساخته شده‌اند. متریال TPU و پلی‌کربنات هر دو مشتقات ترموپلاستیکی به شمار می‌روند که به دلیل روش ساخت متفاوت خود در برابر ضربات، سقوط، شوک، مواد شیمیایی، حرارت، خط‌وخش و... مقاومت بالایی دارند. لبه‌های قاب پشتی به نحوی طراحی شده‌اند که تمامی گوشه و کناره‌های تبلت را به خوبی می‌پوشانند. به علاوه ضربه‌گیرهای موجود در آن نیز، فریم دستگاه را در برابر انواع ضربه و سقوط مقاوم می‌نماید. همچنین جایگاه اسلات‌، میکروفون، اسپیکرها و دکمه پاور به دقت برش خورده‌اند. درنتیجه بدون هیچ زحمتی می‌توانید از قابلیت‌های تبلت استفاده نمایید. نیلکین برای بخش دوربین یک ماژول اختصاصی در نظر گرفته است. این ماژول با برآمدگی 1.1 میلی‌متری و درپوش کشویی خود می‌تواند لنزها را از خط‌وخش، ضربه و گردوغبار مصون نگه دارد. همین‌طور در داخل بخش پشتی یک جایگاه قلم هوشمند نیز مشاهده می‌شود. ازاین‌رو هر زمان که خواستید؛ می‌توانید به قلم خود دسترسی داشته باشید. این نکته را باید یادآور شویم جایگاه با قلم هوشمند اپل پنسیل نسل یک سازگاری ندارد. در آخر نیلکین برای ایمنی کامل یک بند مغناطیسی نیز ایجاد کرده است. این بند پس از قرارگیری تبلت به صورت خودکار بسته می‌شود. همچنین مانع سقوط تبلت از میان کاور محافظ می‌شود.

 

برندشیائومی
مناسب برایXiaomi Pad 6 - Pad 6 Pro
  امتیاز کاربران به:

کیف کلاسوری Nillkin Bumper leather Case Pro مناسب برای تبلت Xiaomi Pad 6 - Pad 6 Pro

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط