جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   لوازم جانبی سایر برند ها   لوازم جانبی شیائومی   کیف کلاسوری همراه با کیبورد تبلت Xiaomi Pad 6
کیف کلاسوری همراه با کیبورد تبلت Xiaomi Pad 6
کیف کلاسوری همراه با کیبورد تبلت Xiaomi Pad 6
کیف کلاسوری همراه با کیبورد تبلت Xiaomi Pad 6

کیف کلاسوری همراه با کیبورد تبلت Xiaomi Pad 6

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۷,۵۹۰,۰۰۰ تومان

مشخصات و ویژگی‌های کیف کلاسوری Book Cover KeyBoard مخصوص تبلت شیائومی مدل Pad 6

از آن جایی که کاورهای محافظ مخصوصا کیف‌های کلاسوری دستگاه را کامل می‌پوشانند؛ طراحی آن‌ها اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. باید بگوییم بوک کاور کیبورد Xiaomi pad 6 با طراحی یکپارچه، مینیمال، ساده، مدرن، باریک و ظریف خود، با طیف وسیعی از سلیقه‌ها سازگاری دارد. این کیف کلاسوری با ابعاد 344.3 در 255.6 در 5.4 میلی‌متر ارائه می‌شود. ابعاد آن با ابعاد تبلت شیائومی پد 6 تطابق کامل دارد. درنتیجه تبلت را در برابر انواع صدمات احتمالی بیرونی همچون: خط‌وخش، ضربه، سقوط و... محافظت می‌کند. بوک کاور تبلت شیائومی مدل pad 6 تنها 309 گرم وزن دارد. وزن سبک و ابعاد ظریف کیف کلاسوری استفاده از آن را به نحو چشمگیری تسهیل می‌بخشد. کیف کلاسوری تبلت شیائومی پد 6 با متریال چرم مصنوعی PU ساخته می‌شود. چرم PU یک نوع پلیمر ترموپلاستیک محسوب می‌شود. متریال مذکور انعطاف‌پذیری و دوام بالایی دارد؛ بنابراین این امر موجب می‌شود که هزینه‌های شما نیز کاهش یابد.

کیف کلاسوری Book Cover KeyBoard مخصوص تبلت Xiaomi Pad 6 همانند سایر کیف کلاسوری‌ها از دو قسمت تشکیل می‌شود. بخش پشتی بوک کاور به صورت مغناطیسی طراحی شده است. طراحی مغناطیسی فرایند اتصال و جداسازی تبلت به کیس را آسان می‌سازد. همچنین قاب مذکور انعطاف‌پذیری بالایی دارد. به‌گونه‌ای که می‌توانید تا زاویه 120 درجه آن را خم و تنظیم نمایید. درنتیجه قاب مذکور حالت استند پیدا می‌کند. این موضوع سبب تسهیل کارهایی چون: وب‌گردی، خواندن کتاب، ارسال ایمیل، تماشای ویدئو و... می‌شود. به علاوه در گوشه راست و پایین قاب پشتی کانکتورهای رابط POGO قرار دارد. رابط POGO اتصالی پایدار، روان، طبیعی و بدون تاخیر میان دستگاه و بوک کاور را به ارمغان می‌آورد.

بخش دوم بوک کاور تبلت شیائومی pad 6، فضای یک نوت‌بوک را برای شما فراهم می‌کند. این بخش به کیبورد (صفحه کلید) اختصاصی بوک کاور اختصاص دارد. صفحه کلید مذکور می‌تواند فرایند پیمایش، تایپ و به طور کلی کار با دستگاه را راحت نماید. صفحه کلید کیف کلاسوری تبلت شیائومی Pad 6 با 64 کلید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تعداد متناسب کلیدها، امکانات و ویژگی‌های به نسبت زیادی را به همراه می‌آورد. برای نمونه با کلید Fn موجود در کیبورد می‌توانید میان‌بر برای برنامه‌های مختلف تعیین کنید. همین‌طور با دکمه Esc برنامه‌ها را سریعا لغو نمایید. لازم به ذکر است طراحی ارگونومیک و توزیع مناسب کلیدها، به‌کارگیری کیبورد را آسان می‌سازد. همچنین دکمه‌ها تنها به میزان 1.3 میلی‌متر با یکدیگر فاصله دارند که بدون زحمت خاصی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

برندشیائومی
مناسب برایXiaomi Pad 6
  امتیاز کاربران به:

کیف کلاسوری همراه با کیبورد تبلت Xiaomi Pad 6

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط