جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   تبلت سری S8   تبلت Galaxy Tab S8   کیف کلاسوری به همراه کیبورد Samsung Galaxy Tab S8 مدل Book Cover Keyboard
کیف کلاسوری به همراه کیبورد Samsung Galaxy Tab S8 مدل Book Cover Keyboard
کیف کلاسوری به همراه کیبورد Samsung Galaxy Tab S8 مدل Book Cover Keyboard
کیف کلاسوری به همراه کیبورد Samsung Galaxy Tab S8 مدل Book Cover Keyboard

کیف کلاسوری به همراه کیبورد Samsung Galaxy Tab S8 مدل Book Cover Keyboard

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۶,۵۹۰,۰۰۰ تومان

مشخصات و ویژگی‌های کیف کلاسوری Book Cover Keyboard مخصوص تبلت سامسونگ گلکسی مدل‌های S7 و S8

سامسونگ با طراحی و تولید کیف کلاسوری بوک کاور کیبورد برای تبلت‌های اس 7 و اس 8 خیال شما را از بابت پیدا کردن یک قاب و کیبورد مناسب و باکیفیت آسوده نموده‌ است. کیف کلاسوری سامسونگ با ابعاد 254 در 171.1 در 15.3 میلی‌متر می‌تواند تمامی قسمت‌های بدنه این دو تبلت را به خوبی پوشش دهد. همچنین با داشتن تنها 399 گرم وزن، جابه‌جایی آن را آسان می‌سازد. همین‌طور می‌توانید برای مدت زمان زیادی بدون احساس خستگی از تبلت خود استفاده کنید. سامسونگ برای ساخت این کیف کلاسوری از پلاستیک بهره برده است. پلاستیک موجود در بدنه، در برابر ضربات، سایش، خراش مقاومت بالایی دارد. بنابراین از ایجاد هرگونه خط‌وخش و گردوغبار بر روی قاب پشتی و صفحه نمایش تبلت جلوگیری می‌نماید. به علاوه شمایل چرم مانند بدنه پلاستیکی کیف بوک کاور کیبورد، جلوه‌ای شیک و مدرن به تبلت شما می‌بخشد. لازم به ذکر است در بخش خارجی این کاور یک لایه‌ی ضد میکروب قرار دارد. لایه مذکور موجب می‌شود که باکتری و میکروب‌ها جذب نشده و کاربران سالم بمانند.

اگر بخواهیم به صورت دقیق‌تر طراحی کیف کلاسوری book cover keyboard را بررسی نماییم؛ این کیف کلاسوری با ظاهری دو تکه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. بخش اول یا همان بخش پشتی که بدنه تبلت بر روی آن قرار می‌گیرد، از یک استند بهره می‌برد. در بخش دیگر یا همان قسمت جلویی  نیز کیبورد اختصاصی سامسونگ مشاهده می‌شود. همچنین در قسمت پشتی کیف کلاسوری یک جایگاه برای قلم اختصاصی S در نظر گرفته‌اند. این جایگاه موجب می‌شود که قلم اس توسط آهنربا به بدنه متصل و شارژ شود؛ بنابراین می‌توانید تمام متعلقات و جزئیات را با هم در اختیار داشته باشید. از ویژگی‌های دیگر کیف کلاسوری فوق‌العاده سامسونگ می‌توان به قابلیت پوشش زاویه 165 درجه‌ای اشاره کرد. شما می‌توانید بدون هیچ دردسر و مشکلی پایه کیف را با زاویه موردنظر خود تا 165 درجه تنظیم کنید. درنتیجه از دیدن فیلم و محتوای موردعلاقه خود لذت ببرید.

بخش کیبورد کیف کلاسوری بوک کاور، شاید یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های این کاور محافظ اختصاصی باشد. تلفیق کیبورد و حالت DEX فضایی شبیه یک لپ‌تاپ یا رایانه شخصی را برایتان رقم می‌زند. همچنین کار با تبلت گلکسی S7 و S8 را بسیار ساده و لذت‌بخش می‌نماید. باید اشاره کنیم حالت DEX، محیط دسکتاپ کامپیوتر را برای تبلت به ارمغان می‌آورد. همین‌طور به محض خارج کردن کیبورد، رابط کاربری تبلت به حالت اولیه خود برمی‌گردد. این کیبورد اختصاصی به همراه پد لمسی عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که پد لمسی و اندازه‌ی دکمه‌ها نسبت به نسخه‌های پیشین اندکی بزرگ‌تر شده‌اند. از این رو با یک لمس ملایم، کلیدها به نحو خوبی عمل می‌کنند و دیگر نیازی به کلیک بر روی نمایشگر تبلت نیست. به علاوه سطح بیشتر تاچ پد نیز امکان تشخیص حرکات چند انگشت به صورت همزمان را فراهم می‌کند. اگرچه کیبورد مذکور برخی حروف و کارکترهای خاص نظیر: é یاë  را ممکن است با خطا نشان دهد. با این حال جای هیچ نگرانی نبوده و از طریق تنظیمات کیبورد دیجیتال تبلت می‌توانید زبان سیستم را تغییر دهید. در آخر تمامی سطح کیبورد کیف کلاسوری book cover keyboard از یک لایه آنتی باکتریال پوشیده شده است. این لایه آنتی باکتریال از زینک پریتیون تشکیل می‌شود که خواص ضد باکتریایی، ضدقارچی و ضد میکروبی دارد. بنابراین از جذب و گسترش باکتری‌ها تا 99.9 درصد جلوگیری می‌کند. هرچند که این اثر ضدمیکروبی در شرایط مختلف، عملکرد متفاوتی دارند. با این وجود در برابر آلودگی‌ها به نحو چشمگیری مصون خواهید ماند.

 

برندسامسونگ
مناسب برایSamsung Galaxy Tab S8
ویژگی‌های خاصدارای حالت استند جهت تایپ و تماشای ویدئو دسترسی آسان به کلیدها و درگاه‌ها محکم و خوش ساخت
ابعاد326.8x215.4x14 میلی متر
  امتیاز کاربران به:

کیف کلاسوری به همراه کیبورد Samsung Galaxy Tab S8 مدل Book Cover Keyboard

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط