جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   تبلت سری S8   تبلت Galaxy Tab S8 Ultra   کیف کلاسوری همراه با کیبورد تبلت Samsung Tab S8 Ultra
کیف کلاسوری همراه با کیبورد  تبلت Samsung Tab S8 Ultra
کیف کلاسوری همراه با کیبورد  تبلت Samsung Tab S8 Ultra
کیف کلاسوری همراه با کیبورد  تبلت Samsung Tab S8 Ultra
کیف کلاسوری همراه با کیبورد  تبلت Samsung Tab S8 Ultra

کیف کلاسوری همراه با کیبورد تبلت Samsung Tab S8 Ultra

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱۵,۳۹۰,۰۰۰ تومان

کیف کلاسوری همراه با کیبورد تبلت Samsung Tab S8 Ultra

شرکت‌های تولید کننده لوازم دیجیتال به ویژه شرکت‌های فعال در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، هر روز در تلاش‌اند که طراحی جدیدتری را برای محصولات تولیدی خود به کار ببرند. به‌نحوی‌که این امر باعث شود تا کاربران بتوانند راحت‌تر از آن‌ها بهره ببرند. یکی از این المان‌های طراحی مهم، میزان قطر بدنه و ضخامت صفحه‌نمایش است. کاهش میزان قطر و ضخامت صفحه‌نمایش گجت، جابه‌جایی و کار با آن را آسان‌تر می‌سازد. شرکت سامسونگ نیز این معیار را در طراحی محصولات جدید خود مدنظر قرار داده است. به‌ گونه‌ای ‌که شاهد طیف وسیعی از گجت‌های باریک و ظریف همچون تبلت اس 8 اولترا هستیم. هرچند این ظرافت موجب می‌شود دستگاه بیشتر در برابر صدمات و آسیب‌های بیرونی نظیر: خط‌وخش، ضربه، شوک و... قرار می‌گیرد. درنتیجه تهیه یک کیس و محافظ صفحه‌نمایش ضرورت می‌یابد. تهیه قاب و گلس محافظ به صورت جداگانه هزینه‌هایتان را افزایش می‌دهد. به علاوه ممکن است آن‌طور که باید نتواند از تبلت شما محافظت کند؛ بنابراین تهیه کیف کلاسوری را توصیه می‌نماییم. کیف کلاسوری اختصاصی تبلت سامسونگ S8 Ultra به همراه یک کیبورد به مخاطبان ارائه می‌شود. این کیف علاوه بر محافظت کامل دستگاه شما، فضای کار با لپ‌تاپ را نیز برایتان به ارمغان می‌آورد. در ادامه قصد داریم به بررسی کامل کیف کلاسوری تبلت Samsung tab s8 ultra بپردازیم. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این محصول با دارسو همراه باشید.

مشخصات و ویژگی‌های کیف کلاسوری Book Cover Keyboard مخصوص تبلت سامسونگ گلکسی مدل Tab S8 Ultra

همان‌طور که در قسمت بالا نیز اشاره کردیم، محافظت تمام‌وکمال صفحه‌نمایش و بدنه می‌تواند یکی از دلایل تهیه کیف کلاسوری باشد. کیف کلاسوری اختصاصی سامسونگ با ابعاد 326.8 در 215.4 در 14 میلی‌متر کاملا با اندازه تبلت اس 8 اولترا سازگاری و هماهنگی دارد. به طوری که تمامی زاویا، لبه‌ها و گوشه‌های آن را پوشش می‌دهد. این کیف کلاسوری با متریال محکم و مقاوم ساخته شده است. این امر موجب می‌شود تا تبلت از هرگونه خط‌وخش، سقوط، ضربه، شوک و... در امان بماند. کیف کلاسوری بوک کاور کیبورد تنها 644 گرم وزن دارد. ابعاد و وزن بوک کاور مذکور، علاوه بر حفظ ظرافت و زیبایی تبلت سامسونگ تب اس 8 الترا، به راحتی در دست جای می‌گیرد. همچنین در استفاده‌های طولانی مدت، دچار خستگی نخواهید شد. باید یادآور شویم رنگ مشکی و مات این کاور، زیبایی تبلت شما را دوچندان می‌کند. همین‌طور بر روی سطح خارجی کیف کلاسوری بوک کاور کیبورد یک لایه آنتی باکتریال وجود دارد. این لایه از رشد و تکثیر انواع باکتری‌ها جلوگیری نموده و به حفظ سلامتی شما کمک می‌کند.

اگر بخواهیم طراحی کیف کلاسوری book cover keyboard را به طور دقیق‌تر بررسی نماییم، این کیف از دو بخش اصلی تشکیل می‌شود. بخش اول که تبلت در آن قرار می‌گیرد. بخش دوم نیز به کیبورد اختصاصی آن تعلق دارد. کیبورد کیف کلاسوری بوک کاور خود نیز به دو قسمت اصلی صفحه‌کلید و پایه آهنربایی تقسیم می‌شود. این پایه مغناطیسی، عملکردی همانند استند دارد. با اتصال پایه به بخش پشتی کیف کلاسوری، می‌توانید به تماشای محتوا با زاویه دلخواه خود بپردازید. با بهره‌گیری از این استند، تبلت خود را می‌توانید تا زاویه 150 درجه تنظیم کنید. زاویه مناسب صفحه‌نمایش، فرایند ارسال ایمیل، مطالعه، وبلاگ‌نویسی و تماشای ویدئو را بسیار آسان می‌سازد. باید اشاره کنیم کیبورد ویژه کیف کلاسوری کاور بوک از 80 دکمه برخوردار است که قابلیت‌های زیادی را در اختیار شما می‌گذارد. درنهایت سامسونگ یک جایگاه مخصوص برای قلم S تبلت نیز درنظر گرفته است. با استفاده از این محفظه، همیشه قلم خود را همراه خواهید داشت.

کیف کلاسوری book cover keyboard تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra از یک کانکتور POGO بهره می‌برد. این کانکتور آهنربایی جریان برق و اطلاعات را به صورت روان و پایدار هدایت می‌نماید. به‌علاوه زمانی که کیبورد به تبلت متصل می‌شود، حالت DEX فعال می‌شود. این حالت فضایی شبیه محیط دسکتاپ را برایتان فراهم می‌کند. درنتیجه همراه با کیبورد می‌توانید همانند یک لپ‌تاپ از تبلت خود بهره ببرید. با قطع کردن ارتباط کیبورد و تبلت، دستگاه از حالت DEX خارج شده و به تنظیمات اولیه خود برمی‌گردد. این کیبورد مزایای دیگری همچون تنظیم نور پس‌زمینه و کلیدهای میان‌بر را برای شما به ارمغان می‌آورد. نور پس‌زمینه کیبورد هنگام شب، حس خوبی را القا می‌کند. همچنین پیدا کردن جایگاه کلیدهای موردنظر را راحت‌تر می‌نماید. لازم به ذکر است میزان نور این صفحه‌کلید را می‌توانید در 3 سطح مختلف تنظیم کنید. سه کلید F1، F2 و F3 را می‌توانید به عنوان میان‌بر برنامه دلخواه خود سفارشی‌سازی کنید؛ بنابراین با لمس یک دکمه می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به برنامه دسترسی داشته باشید. باید اشاره نماییم که کلیدها به میزان 60 درصد و پد لمسی به میزان 46 درصد بزرگ‌تر شده‌اند. افزایش سایز دکمه‌ها موجب آسان‌تر شدن فرایند تایپ می‌شود. به علاوه تاچ پد بزرگ‌تر نیز قابلیت تشخیص حرکت چند انگشت به صورت هم‌زمان را فراهم می‌کند. شرکت سامسونگ برای ارتقا سطح بهداشت و ایمنی محصول مخصوص خود، یک لایه آنتی باکتریال در نظر گرفته است. لایه باکتریال موجود بر روی صفحه‌کلید کیف کلاسوری بوک کاور کیبورد را ماده زینک پریتیون تشکیل می‌دهد. زینک پریتیون با خواصی که دارد از رشد و گسترش قارچ، باکتری، میکروب و... جلوگیری می‌نماید. درنتیجه میزان ابتلا به بیماری‌ها به حد معقولی کاهش می‌یابد. هرچند باید یادآور شویم مقدار اثرگذاری لایه آنتی باکتریال در هر شرایط، متفاوت است.

برندسامسونگ
مناسب برایSamsung Tab S8 Ultra
جنس بدنهپلی اورتان
ویژگی‌های خاصدارای کیبورد و جایگاه S pen
ابعاد326.8 در 215.4 در 14 میلی‌متر
وزن644 گرم
  امتیاز کاربران به:

کیف کلاسوری همراه با کیبورد تبلت Samsung Tab S8 Ultra

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط