جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   شارژر و کابل   شارژر   شارژر موبایل و تبلت   شارژر دیواری 120 وات انکر مدل A2148
شارژر دیواری 120 وات انکر مدل A2148
شارژر دیواری 120 وات انکر مدل A2148
شارژر دیواری 120 وات انکر مدل A2148
شارژر دیواری 120 وات انکر مدل A2148
شارژر دیواری 120 وات انکر مدل A2148

شارژر دیواری 120 وات انکر مدل A2148

 تعداد
۱
 قیمت
۴,۸۹۰,۰۰۰ تومان

مشخصات ظاهری شارژ دیواری   Anker 737 Charger GaNPrime A2148

شارژر دیواری سه پورت 120 وات انکر مدل A2148 وزنی برابر با 187 گرم داشته و در ابعاد 43 در 32 در 80 میلی‌متر طراحی شده است. انکر همواره روی ابعاد کوچک شارژرهای خود تاکید داشته و ادعا می‌کند که این محصول، تا 39 درصد کوچک‌تر از سایر شارژرهای هم‌تراز طراحی شده است. ابعاد کوچک به همراه وزن نسبتا سبک این محصول، سبب شده است که هنگام قرارگیری در کیف فضای چندانی را اشغال نکرده و حمل آن آسان‌تر صورت بگیرد.

انکر در تهیه این شارژر دیواری از فناوری GaN Prime استفاده کرده است. استفاده از گالیم نیترید چندین مزیت داشته است که در ادامه به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت. استفاده از این متریال، علاوه بر کاهش وزن و کوچک شدن ابعاد، سبب شده است که این آداپتور شارژ در برابر ضربات و آسیب‌های فیزیکی بیرونی نظیر فشار، ضربه و ... مقاوم باشد.

گالیم نیترید حرارت ایجاد شده روی آداپتور را دفع کرده و از این طریق باعث افزایش طول عمر کله شارژر می‌شود. به لطف این فناوری، جریان الکتریستیه به صورت سریع‌تر منتقل شده در نتیجه سرعت شارژ دستگاه‌ها بالا می‌رود. همچنین این فناوری سبب صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود.

در این راستا انکر مدعی است که اگر هر خانواده فقط در ایالت متحده از محصولات GaN Prime به جای محصولات غیر GaN Prime استفاده کنند، میزان صرفه‌جویی در مصرف انرژی به 796.39 میلیون کیلو وات می‌رسد. این مقدار انرژی برای تامین انرژی هاوایی به مدت یک ماه کافی است؛ حال تصور کنید که اگر در همه جای دنیا از چنین محصولاتی استفاده شود، چه مقدار صرفه‌جویی در مصرف برق اتفاق خواهد افتاد!

شارژ دیواری انکر مدل A2148 روی بدنه خود دو پورت USB-C و یک پورت USB-A را شامل شده است. بنابراین از این طریق می‌تواند به صورت همزمان سه دستگاه را شارژ کند. سه شاخه این محصول از نوع UK بوده و برای استفاده در ایران به مبدل برق دوشاخه نیاز دارد. انکر به منظور اشغال فضای کمتر، این سه شاخه را نیز تاشو طراحی شده است.

قابلیت‌ها و نحوه عملکرد کله شارژر 120 واتی انکر مدل  A2148

شارژر دیواری Anker 737 Charger GaNPrime A2148 ولتاژ ورودی برابر با 100 الی 240 ولت داشته و مجموع توان خروجی آن برابر 120 وات است. دو پورت USB-C توانی برابر با 100 وات داشته و پورت USB-A دیگر توانی برابر با 22.5 وات ارائه می‌دهد.

حداکثر توان خروجی تک پورت این محصول برابر است با :

پورت USB-C 1 حداکثر 100 وات
پورت USB-C 2 حداکثر 100 وات
پورت USB-A حداکثر 22.5 وات
توان خروجی 2 پورت آن برابر است با :


پورت+ USB-C 1  پورت USB-C 2 برابر با حداکثر 120 وات
پورت+ USB-C 1 پورت USB-A برابر با حداکثر 120 وات
پورت + USB-C 2 پورت USB-A برابر با حداکثر 24 وات
توان خروجی 3 پورت همزمان آن نیز برابر است با:


پورت USB-C 1 + پورت USB-C 2 + USB-Aبرابر با حداکثر120 وات

شارژ دیواری انکر مدل A2145 از فناوری انحصاری Power IQ 4.0 نیز بهره برده است. این فناوری علاوه بر شارژ سریع دستگاه‌های متصل، به عنوان نوعی کنترل‌گر بر شدت جریان عمل می‌کند. این شارژر دیواری به لطف مجهز شدن به جدیدترین تراشه اختصاصی انکر یعنی Power IQ 4.0، توزیع نیروی متناسب با هر دیوایس را بین دستگاه‌های مختلف به صورت پویا انجام می‌دهد. این کله شارژر انکر به کمک چیپ‌های هوشمندی که در داخل آن تعبیه اند، میزان آمپر ورودی به هر دستگاه را سنجیده و سپس جریان الکتریسیته را به طور یکنواخت وارد دستگاه‌های در حال شارژ می‌کند. به این ترتیب انرژی به صورت پویا توزیع شده و به باتری دستگاه‌های در حال شارژ آسیبی نمی‌رسد.

شارژر دیواری انکر مدل A2148 از یک تکنولوژی حفاظتی دیگر به نام Active Shield 2.0 نیز بهره برده است.  به کمک این فناوری، این کله شارژر انکر به یک سنسور تنظیم حرارت دینامیکی مجهز شده و به طور فعال و شبانه‌روزی به دما نظارت می‌کند. در حالت عادی هنگامی که لوازم الکترونیک به منظور شارژ شدن به آداپتورها متصل می‌شوند، دمای کله شارژر بالا رفته و پس از مدتی داغ می‌شود؛ اما در این شارژر دیواری به لطف این فناوری، دمای داخلی آن مدیریت شده و در نتیجه دما در سطحی متعادل کنترل می‌شود؛ این محصول از این طریق از دستگاه‌های دیگر محافظت کرده و به طول عمر خود نیز می‌افزاید. این شارژر دیواری، قابلیت کنترل دمای دستگاه تا 3 میلیون مرتبه در روز را داشته و از آن‌جایی که علاوه بر شارژ دستگاه‌ها، به سلامت و ایمنی آن‌ها اهمیت می‌دهد، یک وسیله ارزشمند ارزیابی می‌شود.

سازگاری گسترده شارژر دیواری انکر مدل  A2148با طیف گسترده‌ای از لوازم دیجیتال

بنا به ادعای خود کمپانی انکر، شارژر دیواری 120 وات انکر مدل Anker 737 Charger GaNPrime A2148 با بیش از 1000 مدل دستگاه شامل لپ‌تاپ ویندوزی یا مک بوک، گوشی‌موبایل با هر نوع برندی، تبلت، هندزفری‌های بلوتوثی، ساعت‌های هوشمند و ... سازگاری کامل دارد. این آداپتور شارژ می‌تواند کاملا ایمن و بدون کوچک‌ترین آسیبی، باتری دستگاه‌های شما را شارژ کند.

برندانکر
توان خروجی120 وات
  امتیاز کاربران به:

شارژر دیواری 120 وات انکر مدل A2148

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط