جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   شارژر و کابل   شارژر   شارژر موبایل و تبلت   شارژر و پاوربانک 2 در 1 انکر مدل A1651 با سری دو پین
شارژر و پاوربانک 2 در 1 انکر مدل A1651 با سری دو پین
شارژر و پاوربانک 2 در 1 انکر مدل A1651 با سری دو پین
شارژر و پاوربانک 2 در 1 انکر مدل A1651 با سری دو پین

شارژر و پاوربانک 2 در 1 انکر مدل A1651 با سری دو پین

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۴,۵۹۰,۰۰۰ تومان

مشخصات ظاهری شارژر دیواری و پاوربانک GaNPrime PowerCore 65W A1651

انکر، کله شارژر و پاوربانک مدل A1651 را در وزن تقریبی 320 گرم و ابعاد 110.8 در 63 در 31 میلی‌متر طراحی کرده است. ابعاد جمع‌وجور و طراحی مبتکرانه این محصول، جلوه نوینی داشته و آن را متفاوت‌تر از همیشه ساخته است. ابعاد کوچک این شارژر دیواری و پاوربانک باعث شده است که فضای زیادی را اشغال نکرده و به راحتی قابل حمل باشد. این محصول با وجود وزن کم خود، از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و در برابر آسیب‌ها و ضربات احتمالی بیرونی تاحدودی مقاوم می‌باشد.

در بدنه شارژر دیواری و پاوربانک Anker 733 Power Bank GaNPrime PowerCore 65W A1651 چهار نشانگر LED تعبیه شده است که در واقع نشانگر وضعیت باتری پاوربانک هستند. سه پورت خروجی دیگر نیز در بدنه این محصول قرار دارد. دو عدد از این پورت‌ها USB-C بوده و پورت دیگر USB-A در نظر گرفته شده است.

به کمک این سه پورت، حداکثر سه دستگاه به صورت همزمان می‌توانند شارژ شوند. انکر این شارژر 2 در 1 را در دو رنگ بژ و نقره‌ای با ترکیب رنگ مشکی تولید و روانه بازار کرده است. در داخل جعبه این محصول علاوه بر خود پاوربانک و شارژر دیواری، یک کابل دو سر تایپ سی وجود دارد که به منظور شارژ خود و سایر دستگاه‌ها کاربرد دارد.

قابلیت‌ها و نحوه عملکرد شارژر دیواری و پاوربانک انکر مدل A1651

شارژر دیواری و پاوربانک انکر مدل A1651 در زمان استفاده به صورت پاوربانک، از دو پورت USB-C توانی برابر با 30 وات و از پورت USB-A توانی برابر با 22.5 وات ارائه می‌دهد. در زمان استفاده به صورت شارژر دیواری نیز، دو پورت USB-C توانی برابر با 65 وات و پورت USB-A توان 22.5 واتی ارائه می‌کنند. این محصول از برند انکر، با دارا بودن باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپر ساعت، به عنوان پاوربانک عمل کرده و می‌تواند انواع لوازم الکترونیک نظیر گوشی، هندزفری، ساعت، تبلت و ... را شارژ کند.

 پاوربانک انکر مدل A1651 با یکبار شارژ شدن می‌تواند تا 30 روز شارژدهی داشته و ضمن آن چندین بار گوشی‌های مختلف را شارژ کند. بنا به ادعای انکر، این پاوربانک می‌تواند گوشی iPhone 13 را 2.1 بار، گوشی Galaxy S22 را 2 بار، گوشی Google pixel 6 را 1.7 بار و آیپد iPad mini 6th Gen را 1.3 بار شارژ کند. شارژر دیواری و پاوربانک GaNPrime PowerCore 65W A1651 از فناوری پاور دلیوری (PD) به منظور شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

این پاوربانک انکر براساس فناوری جدید مینی ترانسفورماتور و GanPrime طراحی شده است که تا 53 درصد نسبت به شارژرهای سیلیکونی کوچک‌تر هستند. این شارژها ضمن کوچک بودن، نسبت به شارژرهای مبتنی بر سیلیکون، انرژی کمتری مصرف می‌کنند. با در اختیار داشتن این محصول، خیالتان از بابت مصرف انرژی راحت خواهد بود. شارژر دیواری و پاوربانک Anker 733 Power Bank GaNPrime PowerCore 65W A1651 با به کارگیری فناوری‌های جدید تا 25 درصد سبب صرفه‌جویی در مصرف انرژی شده و تا 97 درصد بازدهی خواهد داشت.

شارژ دیواری و پاوربانک انکر مدل A1651 از فناوری حفاظتی Power IQ 4.0 انکر به منظور کنترل شدت جریان پشتیبانی می‌کند. به عبارت دیگر این محصول از جدیدترین نسخه مدیریت تراشه اختصاصی انکر یعنی Power IQ 4.0 بهره برده است.

با وجود چنین فناوری، این محصول به صورت خودکار تشخیص می‌دهد که کدام یک از دستگاه‌های متصل به پاوربانک، میزان باتری کمتری دارد، در نتیجه بیشترین انرژی را به آن پورت اختصاص داده و سپس به ترتیب به شارژ مابقی دیوایس‌ها می‌پردازد.

این شارژر دیواری و پاوربانک انکر ( مدل A1651) قادر است همزمان سه دستگاه را شارژ کند. علاوه بر آن این محصول به کمک چیپ به کار رفته در درون خود، مقدار جریان مورد نیاز برای هر دستگاه را تشخیص می‌دهد. به این ترتیب جریانی مطابق با نیاز هر دستگاه، منتقل می‌کند تا به باتری آن دیوایس آسیب نرساند.

شارژر 2 در 1 انکر مدل A1651 از تکنولوژی جدید Active Shield 2.0 نیز بهره برده است. به لطف این فناوری انحصاری، این محصول به یک سنسور تنظیم حرارت دینامیکی مجهز شده و به طور فعال و شبانه‌روزی به دما نظارت می‌کند.

این محصول قابلیت کنترل دمای دستگاه تا 3 میلیون مرتبه در روز را داشته و از آن‌جایی که علاوه بر شارژ دیوایس‌ها به سلامت و ایمنی آن‌ها اهمیت می‌دهد، یک وسیله تمام عیار شناخته شده است. شارژر دیواری و پاوربانک انکر مدل A1651 از سیستم ایمنی چندگانه نیز بهره برده است. به لطف این قابلیت، این محصول در مقابل اتصال کوتاه، اضافه بار، ولتاژ و گرمای بیش از حد، کاملا مقاوم است.

سازگاری گسترده شارژر دیواری و پاوربانک انکر مدل A1651 با طیف وسیعی از دستگاه‌های الکترونیکی
شارژر دیواری 65 واتی و پاوربانک انکر A1651 با کلیه دستگاه‌های دیجیتال موجود در بازار نظیر گوشی‌های اندروید و iOS، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند، لپ تاپ‌ها، هندزفری‌های بلوتوثی و ... سازگار بوده و می‌توان از آن هم به عنوان پاوربانک و هم به عنوان شارژر دیواری استفاده کرد.

برندانکر
سازگار باکلیه دستگاه ها
  امتیاز کاربران به:

شارژر و پاوربانک 2 در 1 انکر مدل A1651 با سری دو پین

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط