جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   شارژر و کابل   شارژر   شارژر موبایل و تبلت   شارژر دیواری و پاوربانک انکر مدل A1633
شارژر دیواری و پاوربانک انکر مدل A1633
شارژر دیواری و پاوربانک انکر مدل A1633
شارژر دیواری و پاوربانک انکر مدل A1633
شارژر دیواری و پاوربانک انکر مدل A1633

شارژر دیواری و پاوربانک انکر مدل A1633

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان

ویژگی‌های ظاهری و مشخصات شارژر دیواری و پاوربانک انکر مدل  Anker 511 Power Bank A1633

انکر، کله شارژر و پاوربانک مدل A1633 را در وزن تقریبی 170 گرم و ابعاد 113 در 30 در 30 میلی‌متر طراحی کرده است. این شارژر دیواری و پاوربانک ظاهر جمع‌وجور، مینیمال و زیبایی داشته و در شکل یک مکعب مستطیل کوچک طراحی شده است. وزن سبک و ابعاد کوچک آن سبب شده است که این محصول به راحتی در کیف جاگرفته و کاربر نگرانی بابت حمل و جاگیر بودن آن نداشته باشد. سری پریز آن نیز به شکل تاشو طراحی شده است تا حین استفاده از پاوربانک، ظاهر نامتعادلی نداشته باشد. تاشو بودن این قسمت نیز به نوبه خود به اشغال فضای کمتر هم کمک کرده است.

انکر از شارژر دیواری مدل A1633 به عنوان یک محصول 2 در 1 یاد می‌کند؛ چرا که دو محصول متفاوت با کاربری‌های شارژر دیواری و پاور بانک، در یک کالبد گنجانده شده است. بدنه Anker 511 Power Bank A1633 ظاهری ساده داشته و یک طرف آن براق و سمت دیگر مات طراحی شده است. در قسمت براق آرم مخصوص ANKER حک شده و قسمت مات از یک قسمت دایره‌ای با چهار نشانگر LED میزبانی می‌کند که نشان‌دهنده وضعیت باتری پاوربانک هستند.

یک سر این محصول مکعبی شکل، سری پریز و یک پورت USB-C را به یدک می‌کشد. واضح است که سری پریز برای اتصال به برق و شارژ خود پاوربانک کاربرد داشته و پورت تایپ سی به عنوان شارژ دیواری و شارژ سایر دستگاه‌ها کاربرد دارد. در یک سمت دیگر این محصول یک بند تعبیه شده است که به منظور استفاده راحت‌تر از آن و جلوگیری از افتادن به زمین، طراحی شده است. انکر در تهیه شارژر دیواری و پاوربانک مدل A1633 سلیقه اکثر کاربران را مدنظر قرار داده و آن را در سه رنگ زیبای آبی، صورتی و مشکی تولید و روانه بازار کرده است.

قابلیت‌ها و نحوه عملکرد شارژر دیواری و پاوربانک انکر مدل A1633

شارژر دیواری و پاوربانک انکر مدل A1633 توانی برابر با 20 ارائه می‌دهد. این محصول از برند انکر، با دارا بودن باتری هیبریدی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت، به عنوان پاوربانک عمل کرده و می‌تواند انواع لوازم الکترونیک نظیر گوشی موبایل، هندزفری بلوتوثی، ساعت هوشمند، تبلت و ... را شارژ کند. پاوربانک انکر مدل A1633 با یکبار شارژ شدن، تا 20 ماه در حالت استندبای باقی مانده و پس از گذشت 20 ماه هنوز 90 درصد از انرژی خود را حفظ می‌کند؛ این رقم در پاوربانک‌های سایر برندها پس از 20 ماه بلااستفاده بودن، به 60 درصد می‌رسد. در نتیجه این پاوربانک انکر در ذخیره نیرو در طولانی مدت، قدرت بالایی داشته و بی‌نظیر عمل می‌کند.

شارژر دیواری و پاوربانک انکر مدل A1633 با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی خود می‌تواند نیاز اکثر کاربران را در سفرهای کوتاه یک روزه یا در محل کار و تفریح، برآورده کند. این محصول در صورت اتمام باتری خود، می‌تواند در مدت زمان 2.5 ساعت از 0 تا 100، فول شارژ شود. شارژ سریع و کارآمد این پاوربانک از دیگر مزیت‌هایی است که در این محصول انکر شاهد آن هستیم. این شارژر دیواری به قابلیت شارژ سریع مجهز شده و می‌تواند گوشی‌های آیفون سری 13 را حدود 3 برابر سریع‌تر از سایر شارژرها، شارژ کند. به کمک Anker 511 Power Bank (PowerCore Fusion 5K) A1633 گوشی موبایل آیفون 13 پرو در مدت زمان 1.30 ساعت فول شارژ می‌شود.

شارژ دیواری و پاوربانک انکر مدل A1633 از فناوری حفاظتی و شارژ سریع Power IQ 3.0 نیز بهره برده است. این فناوری انحصاری بوده و مخصوص محصولات انکر می‌باشد. این محصول از برند انکر از یک چیپ محافظتی در درون خود بهره برد است. این چیپ هوشمند بوده و وظیفه تنظیم شدت جریان خروجی براساس هر دستگاه در حال شارژ را برعهده دارد. به لطف این تکنولوژی، این شارژر دیواری و پاوربانک، شدت جریان خروجی را متناسب با نیاز دستگاه در حال شارژ (نظیر گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری بلوتوثی و ... ) تنظیم می‌کند تا از این طریق از باتری دستگاه محافظت کرده و آسیبی به آن وارد نشود. به لطف فناوری Power IQ 3.0 این آداپتور شارژ، سازگاری گسترده‌ای با اغلب لوازم الکترونیک داشته و همچنین به دلیل سرعت شارژ بالا، می‌تواند در مدت زمان اندکی، باتری دستگاه مد نظر را به صورت ایمن، شارژ کند.

سازگاری گسترده شارژر دیواری و پاوربانک انکر مدل A1633 با طیف وسیعی از دستگاه‌های الکترونیکی

شارژر دیواری و پاوربانک 20 واتی انکر مدل A1633 با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های دیجیتال موجود در بازار نظیر گوشی‌های اندروید و iOS، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند، هندزفری‌های بلوتوثی و ... سازگار بوده و می‌توان از آن هم به عنوان پاوربانک و هم به عنوان شارژر دیواری استفاده کرد. انکر در لیستی که ارائه داده است، سازگاری این محصول با دیوایس‌های زیر را رسما اعلام کرده است. این دستگاه‌ها عبارتند از :

دستگاه‌هایی که توسط کابل لایتنینگ به تایپ سی و توسط این محصول شارژ می‌شوند : آیفون‌های سری 14، آیفون 13 پرومکس، آیفون 13 پرو، آیفون 13، آیفون 13 مینی، آیفون‌های سری 12، آیفون 11 پرومکس، آیفون 11 پرو، آیفون 11، آیفون ایکس آر، ایرپادهای اپل و ...

دستگاه‌هایی که به کمک کابل تایپ سی به تایپ سی و توسط این محصول شارژ می‌شوند: اپل واچ‌ها، گوشی‌های سامسونگ S21/S20، گوشی‌های گوگل پیکسل و ...

 
 

برندانکر
  امتیاز کاربران به:

شارژر دیواری و پاوربانک انکر مدل A1633

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط