جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   شارژر و کابل   شارژر   شارژر موبایل و تبلت   شارژر دیواری انکر Anker 717 Charger (140W) مدل A2341
شارژر دیواری انکر Anker 717 Charger (140W)  مدل A2341
شارژر دیواری انکر Anker 717 Charger (140W)  مدل A2341
شارژر دیواری انکر Anker 717 Charger (140W)  مدل A2341
شارژر دیواری انکر Anker 717 Charger (140W)  مدل A2341

شارژر دیواری انکر Anker 717 Charger (140W) مدل A2341

 تعداد
۱
 قیمت
۶,۶۵۰,۰۰۰ تومان

قدرت شارژر Anker 717

این شارژر انکر یکی از قدرتمندترین شارژر های موجود در بازار است که با قدرت قابل توجه 140 وات، انتظار برای شارژ شدن دستگاه های الکترونیکی شما را کاهش می دهد. جدا از این که شما قصد دارید با خرید شارژر انکر مدل A2341 چه دستگاهی را شارژ کند؛ این کله شارژر یک تجربه استثنائی را ارائه می دهد. بنابراین با قدرت بالای Anker 717 140 واتی می توانید مک بوک پرو 2021 خود را در کمتر از 1.5 ساعت شارژ کنید. این در حالی است که بسیاری از گوشی های هوشمند با یک شارژر معمولی در این زمان شارژ می شوند.

فناوری های پیشرفته شارژر انکر مدل A2341

انکر با قرار دادن فناوری های ویژه ای در محصولات خود از کارایی شارژ مطلوب و ایمنی دستگاه اطمینان حاصل می کند. هم اکنون قصد داریم چند مورد از تکنولوژی های به کار رفته در شارژر انکر 717 را معرفی و بررسی کنیم:

فناوری Power Delivery 3.1: این فناوری یک استاندارد جدید برای شارژ سریع دستگاه های الکترونیکی است که به شما اجازه می دهد با استفاده از پورت USB-C دستگاه خود را با سرعت بالایی شارژ کنید.

فناوری Active shield 2.0: یک سیستم حفاظتی پیشرفته است که از دستگاه های متصل در برابر بار اضافه، اتصال کوتاه، گرمای بیش از حد و سایر خطرات محافظت می کند. به طوری که با استفاده از تشخیص هوشمند جریان و ولتاژ، تنظیمات شارژ را بهینه می کند و در صورت صورت لزوم شارژ را قطع می کند. در نتیجه سبب افزایش عمر باتری شما می شود.
فناوری GaN: استفاده از این ماده در شارژر انکر 717، سبب شده تا انکر بتواند قدرت بسیار زیادی را در یک طراحی جمع و جود به کاربران ارائه دهد. همچنین این ماده می تواند در دماهای بالاتر نیز به کار خود ادامه دهد و در مقایسه با سیلیکون مقاومت بیشتری در برابر جریان دارد.

سازگاری شارژر Anker 717 140W A2341

روی شارژر انکر مدل A2341 تنها یک پورت USB دیده می شود که به کاربران اجازه می دهد تمام دستگاه های خود را با کابل USB به این شارژر متصل کنند. همچنین با فناوری های امنیتی آن خیال شما از بابت امنیت و آسیب دیدن باتری راحت خواهد بود. بنابراین می توانید با خرید شارژر انکر 717 مدل A2341 گوشی هوشمند، تبلت، لپ تاپ، هندزفری بی سیم و دیگر لوازم الکتریکی خود را شارژ کنید. ما در چند مورد از دستگاه هایی که شارژر Anker 717 برای آنها مناسب است را در پایین آورده ایم:

گوشی هوشمند: فارغ از این که گوشی شما اندروید است یا آیفون، می توانید از این شارژر برای شارژ کردن آن استفاده کنید. شارژ سریع انکر 717 برای تمام مدل های آیفون 13، آیفون 12 و نسل های قبلی پشتیبانی می شود. همچنین برای گوشی های هوشمند اندروید نیز سرعت شارژ بهینه سازی شده برای دستگاه هایی که از USB Power Delivery(PD) یا Qualcomm Quick Charge پشتیبانی می شود، عمل می کند.

تبلت: اگر شما دارای یک تبلت مانند iPad یا هر تبلت دیگری هستید که از طریق کابل USB-C به USB-C شارژ می شود؛ شارژر انکر A2341 می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. چرا که قدرت خروجی بالای آن تضمین می کند تبلت شما با بالاترین سرعت شارژ شود.

لپ تاپ ها و مک بوک ها: با قابلیت شارژ PD 3.1 این شارژر انکر می تواند در کمترین زمان ممکن لپ تاپ یا مک بوک شما را شارژ کند. بنابراین دیگر نیازی به حمل شارژرهای بزرگ لپ تاپ نخواهید داشت.

کنسول های بازی: علاقه مندان بازی نیز می توانند با استفاده از Anker 717 کنسول های بازی خود، مانند Nintendo Switch را شارژ کنند. در نتیجه شما می توانید بدون هیچ وقفه ای از بازی خود لذت ببرید.

سایر دستگاه های دارای پورت USB-C: تطبیق پذیری شارژر Anker A2341 فراتر از گوشی های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها و کنسول های بازی است. به طوری که شما می توانید طیف گسترده ای از دستگاه های USB-C به USB-C، از جمله ساعت هوشمند، ردیاب های تناسب اندام، هدفون های بلوتوث، دوربین ها، اسپیکر ها و غیره را شارژ کنید که آن را به یک شارژر همه کاره تبدیل می کند.

طراحی شارژر انکر 717 با قدرت 140 وات

علاوه بر قابلیت های شارژ استثنائی Anker 717 (140W) مدل A2341 طراحی جمع و جور آن نیز یکی از موارد حائز اهمیت در خرید شارژر انکر است. این شارژر وزن سبکی دارد که در کنار ابعاد کوچک، حمل آن را آسان می کند و شما می توانید به راحتی شارژرتان را همراه خود داشته باشید. انکر برای افزایش کارآمدی طراحی A2341 پلاگین های شارژر را به صورت تاشو طراحی کرده است و سهولت حمل را افزایش می دهد. همچنین خطر آسیب به آن را به حداقل می رساند.

برندانکر
  امتیاز کاربران به:

شارژر دیواری انکر Anker 717 Charger (140W) مدل A2341

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط