جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   شارژر و کابل   شارژر   شارژر موبایل و تبلت   شارژر دیواری و مسافرتی 40 واتی انکر مدل A2730
شارژر دیواری و مسافرتی 40 واتی انکر مدل A2730

شارژر دیواری و مسافرتی 40 واتی انکر مدل A2730

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۶۹۰,۰۰۰ تومان

مشخصات ظاهری شارژ دیواری انکر ANKER Universal Travel Adaptor A2730

شارژر دیواری و مسافرتی چهار پورت انکر مدل A2730 در وزن تقریبی 300 گرم و در ابعادی برابر با 38 در 47 در 101 میلی‌متر طراحی شده است. از آن‌جایی که این شارژر همه کاره بوده و چند نوع کاربری دارد، نسبت به سایر محصولات انکر، بزرگتر می‌باشد؛ اما با این حال چون این شارژر دیواری می‌تواند نیاز تمام افراد خانواده را برطرف کند، احتیاجی به سایر آداپتورهای شارژ نبوده و از این طریق می‌توان در مسافرت، فضای کنتری را اشغال کرد. در یک طرف از بدنه این شارژر مسافرتی، 4 پورت USB تعبیه شده است؛ به این ترتیب به کمک این آداپتور شارژ می‌توان 4 دستگاه را به صورت همزمان شارژ کرد.

در سمت دیگر بدنه این آداپتور شارژ مسافرتی از برند انکر، چند اهرم تعبیه شده است که با تنظیم آن‌ها خروجی‌های برق مورد نظر بیرون می‌آیند. این شارژر دیواری با انواع خروجی‌های برق AC نظیر دو شاخه، سه‌شاخه، EU/AU/US/UK سازگار بوده و از آن‌ها پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب می‌توان در 150 کشور مختلف بدون نیاز به مبدل، از این شارژر دیواری استفاده کرد.

طرف دیگر بدنه شارژر دیواری و مسافرتی انکر مدل A2730 در واقع به عنوان یک تبدیل عمل می‌کند. وجود این قسمت به کاربر این امکان را می‌دهد تا وسایل برقی خود که دارای سری‌های اتصال مختلفی هستند را به این آداپتور متصل کرده و از طرف دیگر آن را به پریز متصل کند. البته دقت داشته باشید که قسمت تبدیل این محصول، از سری‌های مختلف با حداکثر شدت جریان 8 آمپر پشتیبانی می‌کند؛ اما در کاربری دیگر آن، یعنی در قسمت پورت‌ها (برای شارژ سایر دیوایس‌ها)، شدت جریان خروجی کلی آن برابر با 4.8 آمپر، 5 ولت است.

قابلیت‌ها و نحوه عملکرد کله شارژر انکر دیواری مسافرتی انکر مدل A2730

شارژر دیواری و مسافرتی انکر A2730 ولتاژ ورودی برابر با 100 الی 240 ولت، 8 آمپر و فرکانس 50 الی 60 هرتز داشته و ولتاژ خروجی آن برابر با 100 الی 240 ولت با 8 آمپر می‌باشد. این شارژر دیواری و مسافرتی 4 پورت USB را شامل شده است که هر کدام توان خروجی برابر با 40 وات دارد. ولتاژ خروجی مجموع این چهار پورت نیز برابر با 5 ولت، 4.8 آمپر می‌باشد. در واقع به ازای هر پورت 2.4 آمپر خواهد بود. انکر مدعی است که به کمک این میزان شدت جریان می‌توان دو گوشی آیفون و دو تبلت آیپد را به صورت همزمان و با حداکثر سرعت شارژ کرد.

کله شارژر انکر مدل A2730 به فناوری انحصاری Power IQ مجهز شده است. منظور از فناوری انحصاری این است که این قابلیت مختص محصولات انکر بوده و فقط در آن‌ها می‌توان شاهدش بود. در حقیقت این شارژر دیواری و مسافرتی در داخل خود از یک چیپست Power IQ بهره برده است. این چیپ عملکرد محافظتی داشته و در بخش خروجی مدار آن تعبیه شده است. سازوکار این چیپست هوشمند به این صورت است که جریان خروجی را متناسب با هر دستگاهِ در حال شارژ، تنظیم می‌کند. این آداپتور شارژ دیواری و مسافرتی، به لطف این فناوری به کار گرفته شده، شدت جریان خروجی را متناسب با نیاز دستگاه در حال شارژ تنظیم می‌کند تا از این طریق آسیبی متوجه باتری آن دیوایس نشود.

در ANKER Universal Travel Adaptor A2730 جریانی پایدار و بهینه به دوایس‌های در حال شارژ نظیر گوشی و تبلت منتقل شده و سلامت آن‌ها تضمین می‌شود. این فناوری علاوه بر حفاظت از دستگاه و انتقال جریانی امن، سرعت شارژ را نیز افزایش می‌دهد؛ از این رو در مدت زمان اندکی دستگاه‌ها فول شارژ شده و نیازی نیست که کاربر مدت طولانی را منتظر بماند. این شارژر مسافرتی انکر، فقط به فناوری یاد شده تکیه نکرده و این محصول را به تکنولوژی Voltage Boost نیز مجهز کرده است. این تکنولوژی به نوبه خود از افت ولتاژ جلوگیری کرده و اجازه نمی‌دهد آسیبی به دستگاه‌های در حال شارژ وارد شود.

برندانکر
  امتیاز کاربران به:

شارژر دیواری و مسافرتی 40 واتی انکر مدل A2730

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط