جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 15   آیفون 15 پرو مکس   محافظ لنز آیفون 15 پرو مکس   محافظ لنز برند JCPAL مدل Preserver Camera Lens Protection مناسب برای Apple iPhone 15 Pro Max

محافظ لنز برند JCPAL مدل Preserver Camera Lens Protection مناسب برای Apple iPhone 15 Pro Max

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۸۹۰,۰۰۰ تومان
آیفون 15 پرو شما چیزی فراتر از یک گوشی هوشمند است. همچنین یک دوربین پیشرفته است که به شما امکان می دهد لحظات منحصر به فردی را در زندگی خود ثبت کنید. دوربین محافظ JCPal برای حفظ بالاترین سطح کیفیت عکس و محافظت از دوربین عقب در برابر خط و خش، آسیب و گرد و غبار ضروری است.

وضوح تصویر بدون کاهش
شیشه سکوریت لنز دوربین نگهدارنده JCPal با دقت طراحی شده است تا کیفیت عکس ها را تحت تاثیر قرار ندهد. به لطف آن، عکس ها و فیلم های شما بی عیب به نظر می رسند و تمام جزئیات حفظ می شوند.


محافظ ضد خش
با سختی 9H، این شیشه سکوریت ضد خش است، به این معنی که هیچ اثری از کلید، مداد یا سایر اجسام تیز که می تواند به لنزهای معمولی دوربین آسیب برساند، باقی نمی گذارد.


دوام قابل اعتماد
شیشه سکوریت لنز دوربین نگهدارنده JCPal بسیار بادوام تر از لنزهای پلاستیکی معمولی است. از دوربین شما در برابر ضربه و افتادن تصادفی محافظت می کند، بنابراین شما برای هر ماجراجویی آماده هستید.


نصب آسان
نصب بسیار ساده است. به سادگی سطح لنز دوربین را تمیز کنید، شیشه سکوریت را بمالید و هرگونه حباب هوا را فشار دهید. پس از نصب، شیشه بدون تاثیر بر کیفیت عکس ها عملا نامرئی است.


سازگاری
شیشه سکوریت لنز دوربین محافظ JCPal مخصوص آیفون 15 پرو برای شکل کامل و محافظت کامل از دوربین طراحی شده است.
برندJCPAL
مدلPreserver Camera Lens Protection
  امتیاز کاربران به:

محافظ لنز برند JCPAL مدل Preserver Camera Lens Protection مناسب برای Apple iPhone 15 Pro Max

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط